نقد و بررسی " نماز جمعه فردا و ... (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 25 تیر ماه سال 1388
" با تهدید خط نشان کشیدن ورهنمود و توصیه کردن به رفسنجانی از سوی سرباز جو حسین شریعتمداری که پس از 50 روز امام جمعه ی موقت تهران بودن وی چه بکند وچه بگوید ؟"

مگر امکان دارد که سربازجو حسین شریعتمداری که بیش از 12 سال شبانه روز سناریو وپرونده سازی کرده تا که موفق شده است شرایط کودتای پاسداران علیه رقیب دوم خردادی و حذف کردن شان را آماده کند . اکنون پس از افشاگری های انجام شده ی علیه ی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار را که آنگونه خودش و اعضای خانواده و فامیلش را به کنج رینگ کشانیده شده و در لاک دفاع فرور فته است که که حتی جرأت حضور 50 روزه ر نماز جمعه ی تهران برای خطبه خوانی را نداشته است . اما اکنون که موقعیت پاسداران کودتا گران متزلزل می باشد و دولت نامشروع و رئیس قلابی و تقلباتی وی به رسمیت و مشروعیت شناخته نشده است . به خصوص اینکه لوطی جماران پشتیبان و آلت دست پاسداران و بسیجیان کودتا گر نامشروع و منفور تر از رفسنجانی شده است . در صورتیکه عمود خیمه ی نظام کودتائی – طالبانی می باشد . مهمتر اینکه دامنه ی اعراضات مردم ناراضی به خصوص اعضای خانواده های باز داشت شد گان مکمل فریاد های الله اکبر و مرگ بر خامنه ای گفتن شبانه بر پشت بام خانه ها شده است. همینطور هرروز سند جنایت بیشتری از دژخیمان همکاران کودتا گران از درون سیاه چال ها بازتاب داده می شود . می توان تصور داشت که در چنین شرایطی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری سراسیمه وارد میدان نشود و در یادداشت روز خود تلاش نکنداز تجربیات باز جوئی زندان و صنعت اعتراف گیری و تواب سازی و تحریف گری و تهدید کردن در کنار سابقه ی تهیه کردن بولتن خبری اطلاعاتی – امنیتی جهت دار که در واحد اطلاعات سپاه پاسداران کودتاگر تهیه و تنظیم می کرد اکنون با ترکیب و تلفیق کردن این تجربیات و سابقه با هم دیگر در ورق پاره ی کیهان استفاده نکند و علیه ی رقیب مغلوب بکار نگیرد . به خصوص اینکه همانگونه که اشاره شد در این شرایط حساس رفسنجانی بساز و بفروش مکار خطبه خوان نماز جمعه ی تهران است که در دو جبهه ی موافق و مخالف وی نوعی آماده باش و لشکر کشی بسیج نیرو وتجممع حضور در نماز جمعه ی فردا در زمین چمن دانشگاه تهران داده شده است .

بنابراین سربازجو حسین شریعتمداری در این نزاع و مصاف حتی نیاز به آقاز اده معاون مدیر مسئول ورق پاره ی سابق خود پاسدار محمد حسین صفار هرندی دارد که وزیر فر هنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی باشد . زیرا که سجاد صفار هرندی در وبلاگ خود همان پیام تهدید آمیز مشترک پدر و همکارش سر باز جو حسین شریعتمداری علیه رفسنجانی را بیان و بازتاب داده است . پس بی جهت نیست که سرنوشت کتک خوردن دو وزیر کشور و ارشاد دوران مدعیان اصلاح طلبان آخوند عبدالله نوری و عطاء الله مهاجرانی در حاشیه نماز جمعه ی تهران را گوشزد کرده است که گفته فردا ممکن است شامل حال رفسنجانی و خاتمی و موسوی شود البته موسوی جا خالی از حضور داده است . زیرا که گزارش شده است که وی به عنوان سخنران در نماز جمعه ی همدان دعوت شده است.

آری در چنین شرایطی می بایست که از ابتدای یادداشت روز جو سازی شروع شود و مبلغان رفسنجانی بر زیر سئوال برده شوند که چرا بر خلاف روال معمول که چهار شنبه های هر هفته اعلام می شود که خطبه خوان نماز جمعه ی تهران کیست . این بار برای رفسنجانی از روز یکشنبه تبلیغ خبری حضور رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران شروع شد. در دنباله مطبوعات حامی رقیب متهم شدند اینان که رغبت چندانی به پیگیری و بازتاب خطبه های نماز جمعه ها از خود نشان نمی دهند. ولی اکنون در یک روال غیر عادی تحلیل و تفسیر و خبر رسانی این مطبوعات و سایت های مدعی اصلاحات از حضور رفسنجانی به عنوان امام جمعه ی موقت تهران بازتاب دادند.

بهر حا ل در دنباله ی مقدمه چینی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود وحشت و عصبیت این سخنگوی کودتاگران ونماینده ی ویژه ی لوطی جماران به دلیل حضور رفسنجانی در نماز جمعهی تهران و فراخوان حضور داده شده در نماز جمعه ی تهران را اینگونه به نمایش گذاشته شده است :

"خبرگزاري هاي خارجي، سايت هاي ضدانقلاب و شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان و برخي از سايت ها و روزنامه هاي مدعي اصلاحات در تفسيرها و تحليل هاي خود پيرامون نمازجمعه اين هفته تهران روي دو نكته تمركز ويژه اي داشته اند، فراخوان مجموعه مخالفان دولت و مخالفان نظام به حضور در نمازجمعه و توصيه به آنها براي سردادن شعارهايي عليه انتخابات و در صورت ممكن عليه نظام. برخي از رسانه هاي ياد شده با اشاره به حمايت آقاي هاشمي رفسنجاني از نامزد شكست خورده جبهه اصلاحات و ناكامي دشمن در آشوب هاي خياباني بعد از انتخابات، از نمازجمعه اين هفته تهران به عنوان يك «فرصت» براي ابراز وجود ياد كرده و هواداران را به حضور چشمگير و طرح شعارهاي ساختارشكن-بخوانيد شعارهاي ديكته شده محافل بيروني- دعوت كرده اند."

در دنباله سر باز جو حسین شریعتمداری برای رفع خطر و خنثی کردن هدف بر نامه ریزی شده ی رقیب به فراخوان مشابه ی رقیب روی آورده است که گذشته از نوعی بسیج و آماده باش دوئل جنگ در برابر رقیب می باشد نوعی مخدوش کردن مرز کمیتی میان موافقان و مخالفان حضور نماز جمعه فردا نیز می باشد . به خصوص حضور کمیتی جمعیت رقیب مغلوب بوضوح زیرآب نا مشروع بودن سایر امام جمعه های موقت نماز جمعه ی تهران زده می شود که حامی دولت و نمایندگان دست آموز لوطی جماران می باشند . بد تر اینکه خیلی آسان تق آمار آرای قلابی و تقلباتی ساخته شده ی 25 میلیونی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز در خواهد آمد که دروغین و قلابی می باشد .بنابراین سر باز جو حسین شریعتمداری مجبور شده است که برای سرخ نگهداشتن صورت خود با ضربسیلی این چنین به بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم آدمکش و سایر مزدوران رهنمود با فراخوان آماده باش حضور برای فردا در نمازجمعه ی تهران دهد :
" اما، توده هاي عظيم مردم و خيل گسترده حزب الله كه بارها فداكاري و پاكبازي خود در راه اسلام و انقلاب را به نمايش گذارده اند، اگرچه از آقاي هاشمي رفسنجاني گلايه هاي برحق و قابل توجهي دارند ولي با توجه به آنچه شرح آن گذشت، نبايد نمازجمعه فرداي تهران را خالي بگذارند. حضور توده هاي عظيم مردم وفادار و فداكار مثل هميشه توطئه هاي دشمن كه اين بار قرار است به نمازجمعه كشيده شود!
را ناكام مي گذارد، اما در حضور فردا بايستي به دو نكته ضروري توجه داشت؛1- يك خبر كاملا موثق حاكي از آن است كه فردا عده اي قصد تحريك و نهايتا ايجاد درگيري در نماز جمعه- ولو درگيري لفظي- دارند. و حتي شنيده شده كه قرار است افرادي با ظاهر حزب اللهي زمينه اين تحريك و درگيري را فراهم آورند. بنابراين نمازگزاران جمعه بايد توجه داشته باشند كه به هيچ وجه فريب اين ترفند را نخورند و كساني را كه احتمالا شعارهاي تفرقه انگيز مي دهند، طرد كرده و از خود برانند. 2- حضور فردا بايستي تابلوي روشن و شناسنامه كاملا آشكاري داشته باشد تا ديگران نتوانند آن را به نفع اهداف سوء و انگيزه هاي ضدانقلابي خود مصادره كنند، اما چگونه؟جمعيت بايستي هويت ولايي و انقلابي خود را به صراحت ابراز كرده و بر آن تاكيد بورزد. بهترين راه كار براي اين منظور، سردادن شعارهاي قاطع و بلند با مضمون پيروي كامل از رهبر معظم انقلاب است شعارهايي نظير؛ «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، «خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست»، «ما همه سرباز توئيم خامنه اي، گوش به فرمان توئيم خامنه اي» و..."
بالاخره سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از رهنمود دادن به حامیان چماقدار و لباس شخصی ها که باید در نماز جمعه فردا حضور یابند و با فریاد دفاع کردن از لوطی جماران که دقیقاً کپی همین خط و خطوطی است که در وبلاگ سجاد صفار هرندی بازتاب داده شده است تا که مانع از سخنرانی رفسنجانی شوند و صدا و شعار وفریاد های رقیب را تحت الشعاع صدا و عربده کشی های خود قرار دهند . آنگاه ضمن وابسته کردن حامیان رقیب مغلوب به بیگانگان که شامل حال موسوی و خاتمی و کروبی و رفسنجانی هم می شود . توصیه کرده است که می بایست رفسنجانی طوری خطبه خوانی کند که نه علیه ی دولت و گماشته احمدی نژاد شود ونه اینکه آنگونه باشد که جنبه دفاع و همدردی کردن بارقیب مغلوب و تظاهر کنندگان و سرکوب و باز داشت شدگان و کشته و مجروح شدگان اخیر شود که این رهنمود را این چنین به خطیب نماز جمعه ی تهران با ضمیمه کردن انتظارش از رفسنجانی داده است:
" اما، سخني نيز با خطيب محترم جمعه تهران در ميان است. اگرچه آقاي هاشمي رفسنجاني از دولت آقاي احمدي نژاد - به هر علت كه اين وجيزه جاي آن نيست - دل خوشي ندارند ولي جماعتي شناخته شده و بدسابقه در رخدادهاي ماجراجويانه بعد از انتخابات اخير به بهانه مخالفت با احمدي نژاد، عليه برخي از مباني شناخته شده و بنيادين اسلام و نظام اسلامي دست به آشوب زده بودند. بديهي است اين جماعت بدنام كه آشكارا از حمايت بيگانگان نيز برخوردار بودند به هيچوجه در جمع 13ميليوني كساني كه به احمدي نژاد راي نداده اند قابل شمارش نيستند. آن 13 ميليون در مجموعه 40 ميليوني مردم شريف ايران قرار دارند، هر چند كه با 25 ميليون ديگر اختلاف سليقه داشته باشند، بنابراين از آقاي هاشمي رفسنجاني كه نشان داده اند در تحليل مسائل سياسي ناتوان نيستند، انتظار آن بود كه عليه آشوبگران و غائله آفرينان با صراحت موضع گيري كرده و اقدامات غيرقانوني و فتنه انگيزانه آنان - كه ديگر ربطي به اين دولت و آن دولت نداشت - را محكوم كنند. محكوميت اين عده، ترجمان روشني از احترام به قانون و تجليل از حضور حماسي و 85 درصدي مردم با شركت 40 ميليوني در انتخابات 22 خرداد بود. حماسه اي كه پيوند جمهوريت و اسلاميت را در بالاترين مقياس ممكن به نمايش گذاشته و دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و امام(ره) را به حيرتي آميخته با حسرت و تعجبي توأم با غضب روبرو كرده بود و...اكنون، اما انتظار مردم از جناب هاشمي رفسنجاني آن است كه به عنوان خطيبي توانا در نماز جمعه فردا، با سخنان خود از قلوب مردم گلايه زدايي و از اذهان آنان رفع ابهام كنند و طمع دشمنان درباره ايشان را كه به يقين خام است، ناكام بگذارند."

در خاتمه اینکه اکنون پس از 30 سال و به خصوص پس از برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی ریاست جمهوری 22 خرداد که اعلام شد پاسدار گماشته احمدی نژاد 25 میلیون رأی از 40میلیون آرای ریخته شده به صندوق ها به خود اختصاص داه است . البته برای موسوی 13 میلیون رأی اعلام شد که اکنون این رقم به نفع کودتاگران واریز شده است و برای پاسدار رضائی و کروبی هر یک زیر 500 هزار رأی برآورد و تعیین شد . اما این نتایج موجب اعتراض و تظاهرات خیابانی و فریاد مرگ ر دیکتاتور و احمدی نژادو خامنه ای شد که هزینه اش کشته و مجروح شدن وبازداشنت های بیشمار بوده است. ولی مبارزه و مقاومت مردم ناراضی همچنان ادامه دارد . اما مهمترین تغییر وتحول اتفاق افتاده شده ی وقایع اخیر عریان و علنی شدن نامشروع و منفور بودن خامنه ای است که تا حال عمود خیمه نظام نامیده می شد که اکنون فاش شده است که چگونه این عمود خیمه ی نظام اکنون شکسته و خیمه در حال فرو ریختن می باشد.بنابراین تهدید کردن رفسنجانی و رهنمود دان به وی که چه باید در خطبه اش در نماز جمعه ی تهران بگوید. در صورتیکه فرصت مناسب برای رقیب مغلوب استکه ممکن است دیگر تکرار نشود که می بایست نهایت بهره از حضور خود از این موقعیت را ببرد. از طرف دیگر نه اینکه حلال مشکل شقه و نامشروع شدن رژیم تروریستی کودتائی پاسداری نمی باشد ، بلکه فردا نشان داده خواهد شد که چگونه ضربه ی کاری دیگر بر عمود خیمه ی شکسته شده ی نظام تروریستی کودتائی وارد خواهد شد و با خوابیدن عموی خیمه فرو ریزی خیمه ی نظام شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت .
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 25 تیر ماه سال 1388