نقد و بررسی " تكليف چيست؟ (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان یکشنبه 14 تیر ماه سال 1388
" در بستر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت همکار و دست پرورده ی پاسدار شریعتمداری اتهامات وارده به رقبای دوم خرداد ها را بر گردان کرده و به سبک و سیاق دیگری بسته بندی و ارائه کرده است "
قبل از هر چیز در پاسخ قلم بر دست باید گفت تک برای رو کردن آس در قمار است و لیف هم برای تمیز کردن در حمام موقع دوش گرفتن بکار آید . اما برویم بر سر پیگیری اصل موضوع که قلم بر دست همکار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با ترفند و شگرد تحریف گری و هذیان و وارونه گوئی ماله بر دست مأموریت یافته است تا که ابتدا جبران مافات و ضرر و زیان کند و سوراخ و سمبه هائی که سربازجو حسین شریعتمداری بطور عریان در یادداشت روز گذشته حزب ستون پنجم ایجاد کرده را به پوشاند و بر گردان استحاله شده اش را به سبک و سیاق دیگری ارائه و بیان کند . بنا براین به تصو باطل و خیال خام خویش تلاش کرده تا در پیش گفتار یادداشت روز و با مقدمه چینی کردن وانمود کند که اهل علم و تحقیق و جستجو گری مفاهیم علمی سیاسی و مقولات اجتماعی و رقابت انتخاباتی بیطرف ونه جانبدارانه می باشد . یعنی زور زده تا قورباغه را قناری جا زند تا بر خلاف سرباز جو حسین شریعتمداری که رقبا به خصوص موسوی را متهم به پیاده نظام وحزب ساز ستون پنجم دشمن کرده است . این یکی وظایف همه نامزدان را مشروعیت بخشیدن و بازیگران درون نظام کودتائی آخوندی دانسته که مدعی شده است اکنون فقط برخی همچون میر حسین موسوی نظم و اصول بازی را رعایت نکرده و به آن احترام نگذاشته زیرا که کوشش کرده است تا نقشی بیش از گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات اجرا کند و به جای مشروعیت تراشی برای رژیم تروریستی آخوندی و فراهم کردن ساختن حماسه 40 میلیون رأی از سوی کودتاگران پا را فرا تر گذشته و هوس و داعیه رئیس جمهور شدن کرده است . در صورتیکه تأئید صلاحیت شدن و به بازی گرفتنش برای مشروعیت دادن وعادی سازی کردن کودتای پاسداران با رئیس جمهور کردن دوباره پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است ونه اینکه قرار بوده است نقشی ماورای طرح این هدف بر عهده داشته و اجرا نماید .
برای همین قلم بر دست پس از مقدمه اعتراف کرده است که در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد این رویه معمول بر هم ریخته و تبدیل به بدعت گذاری غیر معمول شده است. زیرا که مدعیان اصلاح طلب از بازیگران نظام به سمت اپوزیسیون مقابل نظام تروریستی آخوندی سوق داده شده اند. همچنین قلم بر دست یادداشت روز نویس همکار سر بازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی یادداشت روز خود برخی از موضع گیری ها و پیش بینی های مدعیان اصلاح طلب که بر حسب قرائن و شواهد و تجربه ای که از عملکرد رقیب حاکم داشتند. چون آن را زودتر از موعد بیان و باز تاب دادند به امید آنکه با این افشا گری مانع از اتفاق افتادن آن از سوی رقیب حاکم شود که در مجموع به کودتای پاسداران با تقلبات گسترده و جا به جائی نامزدان باز یگر در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد منجر نشود . اما اکنون این موضع گیری های افشاگرانه از سوی قلم بر دست همکار پاسدار حسین شریعتمداری یادداشت روز نویس که در کسوت بازجوی تنظیم کننده بند های اتهامی کیفر خواست اعتراف گیری از متهم تنظیم شده است را به مصداق قصاص قبل از جنایت و جرم رقیب مغولب را ردیف و لیست کرده است.
بالاخره اینکه این قلم بردست پایدداشت روز نویس همان اتهامات قید شده از سوی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در دویادداشت روز 7 تیر در حلقه ی ارباب و 13 تیر حزب ستون پنجم تهیه و تنظیم شده از سوی وی که حال با ترجمان دیگر چنین بصورت سئوال کردن که چه باید با بازیگر درون رژیم تروریستی آخوندی که تبدیل به اپوزیسیون بیرون از آن شده ودر کنار بیگانگان و خارجی ها قرار گرفته بر خورد شود را اینگونه تئوریزه کرده است:
"نظام جمهوري اسلامي با افراد و گروه هايي از اين دست چگونه بايد برخورد كند؟ كساني كه اگر انتخابات را ببرند تبديل به اپوزيسيوني خطرناك درون نظام مي شوند و امكانات نظام را براي ضربه زدن به اصل آن به كار مي گيرند- چنانكه تجربه حضور 8 ساله آنها در دولت و تصدي 4 ساله مجلس به وضوح نشان مي دهد- و اگر انتخابات را ببازند خود را پيروز مي نامند و دست در دست عوامل خارجي خيابان ها را آتش مي زنند، معناي اين رفتارها هيچ چيز جز اين نيست كه اين افراد وگروه ها ولو به زبان چيز ديگري بگويند اصل نظام سياسي را قبول ندارند و انتخابات را هم- مثل حضور در دولت و ديگر نهادهاي نظام- چه ببازند و چه ببرند فقط ابزاري براي ضربه زدن به اقتدار، جايگاه و اعتبار نظام وايجاد دردسر براي آن مي دانند. با چنين گروه هايي كه هيچ كدام از قواعد بازي را به رسميت نمي شناسند اما خود را پيروز همه مراحل بازي مي دانند و از به هم زدن ميز بازي در صورت لزوم هم ابايي ندارند چه بايد كرد؟ آيا مي توان پذيرفت كه اين افراد و گروه ها همچنان بخشي از جامعه سياسي باشند؟! تامل در اين پرسش ضرورتي است كه نمي توان و نبايد از مواجهه با آن گريخت."
بهر حال اکنون پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس با ترفند چوب با خوردن پیاز به رقیب دوم خردادی مغلوب شده بر خورد کرده است و عملکرد و صفات رفتار واهداف اعمال شده ی باند های مافیائی کودتا گر حاکم را به رقیب مغلوب نسبت داده و انتقام گیر بازنده معرفی اش کرده که بازی ومیز را بر هم زده است تا که بطور وارونه همان جمله ی معروف بهشتی معدوم را تداعی کرده باشد که گفته بود عاشق خدمت نه شیفته ی قدرت است . یعنی اینکه اکنون مدعیان اصول گرایان عاشق خدمت و رقیب دوم خردادی ها شیفتگان قدرت شده اند . آنگونه که به خاطر دسترسی بقدرت حاضرند قیصریه را اینان برای یک دستمال بر آتش بکشند . بد تر اینکه رقیب دوم خردادی های خارج از رعایت قواعد بازی متهم به جاسوس وهمکار بیگانه و اپو زیسیون ضد رژیم تروریستی آخوندی شده اند .
حال چگونه بنا بر تجربه ی کار نامه ی 30 ساله ای که در دسترس می باشد . به خصوص در شریط کنونی که طبل رسوائی نا مشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی کود تائی با تقبات گسترده ای که مرتکب شده از بام بر زمین فتاده است . به و یژه اینکه صدایش در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که در پوشش کودتای پاسداری دنبال شده همه گیر و طنین انداز است . وقتی پیرامون جنگ قدرت و ثزروت با ند های مافیائی این چنین برای حذف رقیب و انحصاری کردن قدرت برای انباشت هر چه بیشتر ثروت با توهین و تحقیر و پرونده سازی کردن و متهم نمودن به جرائم بس سنگین بر خورد می شود . ضمن اینکه همین شیوه ی اتهام زنی به رقیب مغلوب به وضوح نشان می دهد که در 30 سال گذشته چگونه با مردم ایران به خصوص مخالفان و دگر اندیشان در سیاه چال های سر اسر کشور بر خورد وحشیانه ضد انسانی شده است؟
بنابراین در خاتمه اینکه پرسش است که آیا باز هم توهمی باقی مانده است که این رژیم تروریستی آخوندی کودتائی مشروعیت دارد؟ آیا می بایست بازهم تو هم داشت که می تواند در خدمت مردم ایران و مطالبات شان باشد. یا نه اینکه می بایست همه عاشقان آزادی و دمکراسی و دوستداران مردم ایران برای رهائی از شرایط تحمل ناپذیر و طاقت فرسای تحمیل شده ی کنونی به مردم ایران برایو تغییرات دمکراتیک در ایران در کنار هم قرار گیرند و با صدای اعتراضی مرد مایران در این بستر هم صدا و هم آهنگ شوند؟
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 14 تیر ماه سال 1388