نقد و بررسی " نماز جمعه ديروز و ... (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 27 تیرماه سال1388
"پاسدار سرباز جوشریعتمداری بذرکاشته شده در یادداشت25 تیرخود علیه ی رفستجاتی را اکنون در یادداشت روز امروز 27تیرخود درو وبر داشت کرده است "
سربازجو حسین شریعتمداری بذر پاشی که در یادداشت روز 25 تیر خود پیرامون حضور رفسنجانی بساز و بفروش کرد وبا توطئه جینی ودسیسه کردن به مخاطبان چماقدار خود توصیه کرده بودکه چگونه در نماز جمعه ی تهران حضوریابند و چه بکنند. همانگونه که بهرفسنجانی هم رهنمود داده بودکه چه بگوید و از گفتن چه پرهیز کند؟ اکنون دو باره وارد صحنه شده است تا که آن بذر پاشیده شده در آن یادداشت روز خودرادرو و برداشت کند . یعنی اینکه مکمل آن یادداشت روز 25 تیر نماز جمعه ی دیروز دانشگاه تهران را در یاددشت روز امروز پس از نماز جمعه ی دیروز خود دنبال کرده است .
بنابراین قبراق و خوشحال از پای بساط منقل بلند شده و توپ توپ شده شال و کلاه کرده و علیه ی رقیب شمشیر را از رو بسته و مسلح وارد میدان رزم قدم گذاشته و حریف را به مصاف طلبیده تا برایش رجز خوانی ها کند . در اصل این رجزخوانی قرائت نوعی بند های های اتهاماتی کیفر خواست موزون و همآهنگ خطبه های نمازجمعه ی رفسنجانی است . به خصوص اینکه خود را نماینده ی مردم ایران و وکیل مدافع ویژه ی لوطی جماران نامشروع و وکیل تسخیری شورای نگهبان آلت دست لوطی جماران شده است. خلاصه در کسوت سخنگوی رئیس جهمور تقلباتی و قلابی گماششته احمدی نژادو دولت وی و پاسداران کودتا گر هم ظاهرشده است. بزبانساده یعنی ه اینکه از گرده ی خر افتاده و گردو جسته است و ذوق کنان مشغول شکستن آن بادمش شده است .چونکه زمان شروع این آتش بس از سکوت رفسنجانی بساز و بفروش ناشی از برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22خرداد ووقایع پس از آن تا حال می باشد که موجب شده بود تا سربازجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان و نماینده ی لوطی جمارا ن نا مشروع وبی اعتبار شده نیز نسبت به رفسنجانی سکوت تاکتیکی اختیار کند تا فرصت بیشتری برای قلع و قمع کردن حامیان خاتمی وموسوی داشته باشد و هرچه بیشتر پرونده ی اتهاماتی موسوی و خاتمی را حجیم تر کند. البته این سربازجو با اشراف و شناخت کاملی که نسبت به شگردسیاست فرصت طبانه با دست پس کردن و با پا پیش نمودن رفسنجانی با خصلت جاه و قدرت طلبی و علاقه ی وافرش به انباشت ثروت دارد در این مدت سکوت تاکتیکیدر پیش گرفته بود و پیوسته در این مدت ترصد حرکتی از سوی رفسنجانی بود تا که دست به اقدام بزند تا ده ها بیشتر برابر از خود واکنش نشان دهد و به وی تهاجم کند.
لذا فرصت اعلام حضور رفسنجانی در نماز نماز جمعه ی تهران این شرایط مناسب را برایش به وجود آورد تا که به آسانی تیغ بر کف این زنگی مست نهاده شود تا عربده کشان علیه ی رفسنجانی و رقیب مغلوب با تهدید کردن شان تیغ کشی کند و از لوطی جماران و شورای نگهبان و پاسداران کودتا گر دفاع کند تا بزعم خودش زمینه ی مشروعیت تراشی برای اینان و نتایج نمایش خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد را نیز هموار سازد .
البته بر خلاف لیست کردن بندهای اتهامی سخنان و خطبه های نماز جمعه ی رفسنجانی ضمن لو دادن فریاد های اراذل اوباش آدمکشان سابق کفن پوش و لباس شخصی های عاملین قتل های زنجیره ای و امثالهم که برای حضور ساماندهی وبسیج شده اعزام به نماز جمعه ی دیروزتهران که شده بودند با فریادزدن شعار های دیکته شدهدفاع از لوطی جماران تا مانع سخنرانی رفسنجانی شدند که ویضمناشارهبهاین موضوع اینان را مردم ایران جا زده است.
ولی حلقه ی مفقوده و سخن ناگفته این است که چرا مشخص نیست این سربازجوی حرفه ای بد نام توضیح نداده است که اگر چنانچه طبق ادعای وی 40 میلیون از مردم ایران شرکت کردند که 25 میلیون این رأی هم سهم پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است و هیچ تقلب و خلافی هم در کار نبوده است و مردم هم به این رأی و نظام بازهم طبق ادعای این سربازجو باور واعتماد دارند. پس این اعتراضات و مقاومت ها و فریاد های مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد و خامنه ای و فرزندش درخیابان های تهران برای چیست؟ چرااینان فریاد می زنند دولت کودتا استعفا ، استعفا ، زندانیان سیاسی آزاد باید گردند؟ اگر جواب این است که اینان مردم ایران نیستند ، بلکه آشوب گرانی می باشند که چون رهبران اینان مبلغ400 میلیون دلار از سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا سیا دریافت کرده اند تا اینان اینگونه اغتشاش گری کنند. بازهم سئوال است که چرا پس از یک ماه سرکوب و کشته دادن و مجروح شدن وبیشماران بازداشت شدگان که همراه با شکنجه و اعتراف گیری هامی باشد. ولی بازهم هنوز نه اینکه اغتشاش گران در صحنه بصورت پرنگ وجدی حضور دارند ونه اینکه روزها توی خیابان ها و شب ها بر بالای بام خانه ها با فریادمرگ بر دیکتاتور گفتن اغتشاش می کنند ، بلکه حضور بس گستردهتری در نماز جمعه ی تهران دارند ودر آنجا هم دست به اغتشاش زنند؟
مهمتر اینکه چرا در برابر این 7 بند اتهامات تنظیم شده ی کیفرخواست علیه ی خطبه ی رفسنجانی که سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز خودلیست کرده است چرا جمعیت نماز جمعه ی روز گذشته ی دانشگاه تهران بیش از 100 برابر مقیاس نماز جمعه های مشابه هفته های دیگر نمازجمعه ی تهران بوده است؟ البتهبابی خیال شدن که مگر دریافت کنند گان سیاست سیب زمینی مجانی دولتی چه کسانی بودند که اکنون انتقاد شده نمازگزاران از اطراف تهران وسایر شهرهای دیگر بهتهران آورده شده بودند کهبا کفش نمازمی خواندند که اعتراف آشکار به ضعف حکومت دین فروشان حاکم می باشد . سئوال است که پس چرا حضور جمعیت در خیابان های اطراف دانشگاه تهران موج می زد ؟ چرا این حضور تبدیل به فریاد اعراضی شد و در نهایت چرا با دخالت سرکوبگران دولتی و در خدمت پاسداران کودتا گر به خشونت کشیده شد و تعداد بیشماری مجروح و باز داشت شدند ؟ آخر مگر تعداد این اغتشاش گران گول خورده چه میزان می باشد که قادرنداین چنین نظرات و فریاد های اعتراضی خودشان به حامیان 85% شرکت کنندگان نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22خرداد رژیم تروریستی آخوندی با رئیس جمهور دارای 25 میلیون رأی تحمیل کنند؟
در خاتمه اینکه پس این جمععیت 85% پشتیبان مسلح نظام کودتائی کجا هستند که توان ایستادگی در برابر 15% اغتشاش گران مخالفان غیر مسلح را ندارند ؟ آیا مگر جز این است که پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز و وارونه و هذیان گویکه رفسنجانی را همچون موسوی متهم به قانون شکنی وهمگام با بیگانگان کرده است خود بخوبی می داند که واقعیت این است که حد اقل 85 % جمعیت کشور مخالفان جدی رژیم تروریستی جنگ افروز و غارتگر ودین فروش و کودتائی می باشند و چون اینان دانسته اند که این رژیم نه تغییر و اصلاح پذیر شدنی نیست، بلکه آنقدرمنقبض و نامشروع شده است که در بستر جنگ و جدال قدرت و ثروت دیگر حتی نمی تواند بهترین و کیفی ترین مهره های کلیدی اش همچون رفسنجانی و خاتمی و کروبی و موسوی را تحمل کند . بدتر اینکه اکنون که دست به کودتا زده آشکارا رو در روی مردم قرار گرفته است. چون وحشت زده شدهکه چرا از مردم ناراضی و خشمگین رفع توهم شده است و تصمیم گرفته اند که با حضور اعتراضی خود در صحنه ی مبارزه شرایط را به سمت تغیرات دمکراتیک در ایران سوق دهند .برای همین اینگونه موجب خشم و عصبیت و بر افروختگی این سربازجو واقع شده اند تا مجبورشود باشیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود علیه ی رفسنجانی تیغ کشیو متهمبه قانون شکنی اش کند به امید اینکه آخرین مهره ی رقیب مغلوب را نیز از صحنه حذف و خاموش کند تا شاید رژیم کودتائی در بن بست و بحران فرو رفته را از این شرایط مرگ بار راه نجاتی برایش دست و پا کند.
هوشنگ - بهداد
شنبه 27 تیرماه سال1388