نقد و بررسی "در دفاع از واقعيت (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان دوشنبه 22تیر ماه سال- 1388
"نقل قول کردن ها با دروغ و هذیان گوئی باادعای مضحک 40 میلیون رأی دهنده، غرب به خصوص آمریکا متهم شدند ازاغتشاشگران حمایت می کنند و در مورد مسائل ایران آگاهی و اطلاعات ندارند "
مدعی اطلاعاتی امنیتی با ادعای متهم کردن غرب به خصوص آمریکا پیرامون اطلاعاتی و نا دانسته های شان که افزوده که اگر چنانچه این نا آگگاهی ها گرد آوری و بر زیر پای غربی ها گذاشته شود سرشان به سقف آسمان می ساید . اما خود مدعی همه چیز دان باخود زنی واحمق گری و هذیان گوئی نادانسته هایش را رو کرده و به نمایش گذاشته است . زیرا این مدعی بدون توجه به چگونگی عفو ملوکانه به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی دادن و به ایران دعوت کردن و با معاونان و مشاوران و سخنگوی دولت دیدارداشتن که حتی مورد انتقاد همین ورق پاره ی کیهان وسر بازجو حسین شریعتمداری واقع شد . سپس از طریق همین دلال و جاسوس هوشنگ امیر احمدی رحیم مشائی بطور پنهانی به آمریکا دعوت شد تا با مشاور اوباما ولی نصر و سایر سرمایه داران ایرانی مقیم آمریکا دیدار و ملاقات داشته باشدتاکه به همایشی در ایران دعوت شوند . البته نتیجه ی این عفو سفر و دیدار و دعوت ها به خبر این مسئله بازگشائی دفاترشورای ایرانیان آمریکا در تهران وروابط دیپلماتیک با آمریکا منتهی شد که بی ربط با مشاور ویژه شدن رئیس جمهور حمید مولانا شهروند آمریکائی نبودکه سایت تابناک پاسدارمحسن رضائی این اقدام را خلاف قانون اساسی رژیم تروریستی – آخوندی – کودتائی دانست.
بنابراین گذشته از مسئله و هدف این بودکه کاهش فشار برروی بحران هسته ای باشد که نیاز به سیاست فرصت سوزی داشته ودارد. از سوی دیگر مسئله مهم دیگر موضوع رقابت نماش خیمه شب بازی انتصابات انتخابات تقلبات ریاست جمهوری 22 خرداد هم مطرح بود . اما اکنون قلم بر دست با فراموش کردن این تلاش هاو زدو بند های پشت پرده دولت نهم که با تعریف پاسدار گماشته احمدی نژاد از سفرش به بغداد همراه بودکه گفت چگونه یک فرمانده ی نظامی آمریکا با تأخیر انداختن مرخصی اش منتظر سفر فی البداهه وی به بغداد از دو ماه پیش بود که می خواسته خود و معاونش عکس یادگاری با پاسدار احمدی نژاد بگیرد و برروی قلبش بگذارد .
خیلی جالب است که اکنون اینگونه اقدام ها از سوی آمریکا تلاش برای باز کردن کانونی برای دسترسی به اطلاعات و رفع نقض اطلاعاتی خود پیرامون اوضاع ایران نامیده شده است.
عجیب تر اینکه که اینگونه خود زنی کردن برای تفهیم کردن غرب است که هنوز در نادانی بسر می برد ونمی خواهد چشمان شان را باز کند و رژیم کودتائی نامشروع با دولت و رئیس جمهور نامشروع تر کودتائی را برسمیت بشناسد که برای شیر فهم کردن شان نقل یکی دو گزارش گزارشگر از غرب کرده تا که نشان داده شود غرب از قبل می دانست پاسدار امدی نژاد رئیس جمهور می شود که گزارش این نقل قول چنین است :
يكي - دو گزارش منتشر شده وجود دارد كه نشان مي دهد سرويس هاي اطلاعاتي غربي، از قبل -والبته با خشم و نااميدي- مي دانستند كه احمدي نژاد انتخابات رياست جمهوري در ايران را خواهد برد. لااقل در مورد سازمان سيا، روزنامه واشينگتن پست جزئياتي از تحليل داخلي آن در مورد قطعي بودن پيروزي احمدي نژاد را هم منتشر كرد. با اين حال، رسانه هاي غربي كه بعيد است از تحليل دستگاه هاي امنيتي كشورهاي خود بي خبر بوده باشند، از چند روز قبل از انتخابات ميرحسين موسوي را پيروز قطعي انتخابات خواندند و پيشاپيش به تحليل شرايط ايران پس از روي كار آمدن دولت اصلاح طلب مشغول شدند. وقتي كسي مي داند كانديدايش انتخابات را خواهد باخت اما پي در پي در گوش او و ديگران مي خواند كه همه چيز تمام است و پيروزي مبارك باد، چه هدفي مي تواند داشته باشد؟! آيا اگر فرض كنيم او در حال عمليات رواني روي كانديداي مورد نظر و هوادارانش، براي ايجاد ناآرامي پس از اعلام نتيجه انتخابات بوده، حرف نامعقولي زده ايم؟ اين نكته را داشته باشيد.
قلم بر دست یادداشت روز نویس با فراموش کردن تظاهرات 18 تیر و شعار های رادیکال سر داده شده ی فریاد مرگ بر دیکتا تور و خاامنه ای و فرزندش مجتبی که قرار است جای پدرش لوطی جماران رهبر ولی فقیه شود.همچنین ادامه ی گسترده ی باز داشت های بیشترروزانه و خبر های کشتن جوان دانش آموز بی گناه19 ساله و دانشجوی فوق لیسانس در زندا ن و ندا آقا سلطان توی خیابان و ادامه ی فریادهای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتورشبانه بر بالای بام خانه ها که بوضوع نامشروع بودن رژیم کودتائی و لوطی جماران عیان شده است . معلوم نیست که اینگونه اقدامات وواکنش چگونه نشان از سرکوب وخاموش کردن صدا و فریاد معترضان و تظاهرکنند گان و ناراضیان می باشد ؟ مشروط بر اینکه جو نارضایتی و خشم و کینه ی مردم به ویژه جوانان و دانشجویان آنگونه است که هر لحظه امکان شعله ور شدن این آتش زیر خاکستر وجود دارد .اما مدعی وارونه گوی قلم بر دست از خاموش شدن تظاهرات پس از یک هفته گفته و ادعا کرده است. البته از طرف دیگر برای اینکه نارضایتی عمومی به تحریک برون مرز نسبت داده شود به سناریوی سازی شبکه ی بی بی سی و همکاری رقیب شکست خورده نسبت داده شده است . زیرا یافتن دستگاه ضبط برنامه های شبکه ی بی بی سی در ستاد تخلیه شده ی موسوی متعلق به آقا زاده ی رفسنجانی مکارو مصلحت گرای خاموش مهدی رفسنجانی می طلبد که باید چنین ادعای برنامه ریزی شده برای قدرت نمائی شود. عحیب تر اینکه با تبلیغ کردن و مانور دادن پیرامون آماردروغ 40 میلیون شرکت کنند گان قلم بر دست یادداشت روز نویس داده است تا بطور وارونه ثابت کند که جمعیت 85%رأی دهنده از روی آگاهی و اطلاعات ز یاد رأی دادند چون اینان علاقه ی مفرط به رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد و حذف رقیب موسوی و تقویت رژیم تروریستی آخوندی کودتائی دارند.
در خاتمه اینکه هر چه امثال این قلم بر دست یادداشت روز نویس تلاش مذبوحانه کنند تا با کتمان کردن واقعیت و هذیان ووارونه گوئی ها که چاشنی سرکوب و ساانسورو خفقان و تقلب و کودتا شده است از موضع فرار به جلو ، ضعف و بن بست و شرایط تزلزل کنونی را قدرت وا نمود نمایند . اما واقعیت آنگونه است که کورس نا مشروع شدن و فتادن طشت رسوائی رژیم تروریستی آخوندی کودتائی از بام بر زمین طنین انداز و صدایش جهانگیر شده است که با اینگونه ادا و اطوار های قدرت نمائی کردن و مدعی شدن که دشمنان بیرونی غرب به خصوص آمریکا اطلاعات مکفی در موردایران ندارند تا بدانند چه خبر است و از طرف دیگر برای خاموش کردن رقیب مغلوب و معترضان ناراضی که گفته پس از یک هفته سر و صداهای اعتراضات در ایران خوابیده است مدعی شده که تعداد 40 میلیون شرکت نندگان ایرانی رژیم تروریستی آخوندی را قبول دارند. البته سهم پاسدار احمدی نژاد را 25 میلیون مشخص و تعیین شده است. همینطور قلم بردست یادداشت روز کشف هم کرده است که حتی دوم خردادی های مغلوب هم پذیرفته و در گوشی م بهم می گویند که آرای نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد و به خصوص رأی پاسدار احمدی نژاد راست می باشد. حال پرسش است که چرا برای اثبات این ادعای کاذب محض که اکنون به رخ غرب کشیده شده است که باید رژیم کودتائی را برسمیت بشناسدیک همه پرسی آزادبر گزارنمی شود تا مشخص شود که طرح کودتای عریان پاسداران برای حفظ این آرای ساختگی وحذف رقیب و قبضه و انحصاری کردن قدرت و انباشت ثروت با تدارک تقلبات گسترده ی آرای قلابی نبوده است؟

هوشنگ - بهداد
دوشنبه 22تیر ماه سال- 1388