نقد و بررسی " چه كسي او را اداره مي كند ؟! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 3 مرداد ماه سال 1388

"در روند کشف جاسوس بیگانه شناسی اکنون نوبت افشا کردن یک نفوذی انقلاب مخملین رسیده که تا سطح معاون اولی ریاست جمهوری با رهنمود اداره کنندگان پشت پرده خودرا بالا کشیده است"

آخر این چه نوع رژیم ضد بشری و قرون وسطائی منحصر به فرد در تاریخ بشری می باشد که در 30 سال عمر ننگینش فقط مرده پرستی کرده و فریاد مرگ بر زنده ها و درود بر مردگان داده است و چون مرگ زی و مرگ زا می باشد پیوسته فقط مرگ تولید کرده است ؟ البته بموا زات فعال بودن ماشین کشتار و جنایات و جنگ افروزی و دینفروشی و غارتگری مستمر 30ساله که داشته است ازسوی دیگر موتور محرکه ی کشف توطئه و دسیسه و فتنه و ضد انقلابی و کودتا و انقلاب سبز و مخملین همکار با دستگاه جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان و بیگانگان در این 30 سال همچنان فعال بوده است.

مهمتر اینکه در شرایطی که زمان زیادی از کودتای پاسداری از یک پایه شدن رژیم تروریستی کودتائی نمی گذرد ولی اکنون سربازجو مختصص رد یاب ضد انقلاب و کودتا ی سبز و انقلاب مخملین شناسی و امثالهم وارد معرکه بازار شده است تا که هوار بزند که وی یافته است . چونکه نائل به کشف بزرگ نفوذ انقلاب مخملین سبز درون دولت نامشروع مدعی اصول گرا شده است . البته ضمن پیچیده بودن ااز کشف ین خبر مهم و تازه، بایدگفت که این معمای غامض غیر قابل درکی نمی باشد . زیرا که اکنون نقش یا عمر مفید پاسدار گماشته احمدی نژا دبه پایان رسیده است که برای بر کناری اش کشف شده است رحیم مشائی معاون اولش متهم به نفوذی انقلاب مخلمین از درون شروع شده است . صد البته که انکار کردنی نمی باشد که هدف بی اعتبار کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد وحذف کردن و واردصحنه شدن علنی کودتاگران پاسدار برای کنترل کامل دولت می باشد .

یعنی اینکه دیگر هدف توهین و فحاشی و متهم کردن و حذف موسوی و کروبی و خاتمی و رفسنجانی مشخص شده است که چیست چون هموار کردن برای در اختیار گرفتن و قبضه یکامل قدرت و انحصاری کردنش از سوی پاسداران می باشد که چون دخالت بطور مستقیم برایش امکان پذیر نبوده است می بایست که گام به گام شرایط طی می شد تا توان مقابله با رقبای ضعیف شده و جود داده باشد.

عجیب است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اثباات 100%نفوذی بودن رحیم مشائی به بیان مثال گرانی 99%گرانی قیمت رب گوجه و هجوم خرید مردم و ضریب 1% سمی بودن آب و پرهیز کردن مردم از خرید آن رجوعنموده است. در ادامه برای اعتبار دادن به ادعای مضحک سناریو وپرونده سازی کردن علیه یرحیم مشائی آویزان به نامه ی لوطی جماران نامشروع پیرامون برکناری رحیم مشائی شده است و ضمیمه ی بند اول و دوم اتهام کیفرخواست یادداشت روز خودش علیه ی رحیم مشائی کرده است که افزوده در صحفه ی اول ورق پاره ی کیهان نقش بسته است . درصورتیکه تهیه و تنظیم و دیکته کردن همین نامه ی برکناری رحیم مشائی، از سوی پاسداران کودتاگروهمین سربازجو حسین شریعتمداری آماده شده است. همانگونه که پیش زمینه ی سخنرانی لوطی جماران نامشروع در عید مبعث از سوی سخنرانی آخوند جانی و متحجر پاسدارذوالنوردر استان مازندران تدارک وآماده شده بود.

همچنین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری سپس دردنباله کشف نفوذی عامل انقلاب مخملین رحیم مشائی با شیوه ی بازجوئی و سر پل خر بگیری یقه ی خود پاسدار گماشته احمدی نژاد را گرفته و از موضع طلبکارانه سئوال کرده است که مگرتودرچند سال سر سپردگی خودت به امام زمان و لوطی جماران نا مشروع را اعلام نکرده ای؟ وادامهداده مگر اکنون اتفاقی پیش آمده است که تناقض گوئی و سرپیچی می کنی و توجهی به نامه دوستانه ی بر کناری رحیم مشائی لوطی جماران نا مشروع نکردی؟ برای اینکه زور چپانش کند افزوده است که شما مطمئناً تغییر نکرده ای و کماکان سر سپرده ویک خال بفرمان لوطی جماران می باشی و تأکید کرده که نمی بایست که این چنین صحنه وموضع گیری ها تکرار شود.

ناگفته نماند که قبرستان کهنه شکافتن و اعلام عشق و دوستی نسبت به مردم اسرائیل و آمریکا کردن رحیم مشائیکه اکنون مشائی گفته این موضع دولت بوده است البته مورد آمریکا حذف شده است. این را معیار ارزیابی نفوذی بودن پیگیری انقلاب مخملین رحیم مشائی قلمداد کرده است . مسئله تغییر مدیریت سازما ن حج را نیز افزوده است. اتهام بزرگتر دیگر رحیم مشائی این است که چرا وی مخالف صدور تروریسم وارتجاع به برون مرز است و جهانگرائی اسلامی درمقطع کنونی را پایان یافته ترسیم کرده است ؟ درصورتیکه این نظر کاملاً درست است . برای اینکه در کشورمدعی امالقرای جهان اسلام برای جنگ قدرت و ثروت کودتای پاسداری با سرکوب و زدن انواع و اقسام اتهامات سنگین به رقیب مغلوب شد که اکنون تکشآن به نزدیکترین یار رئیس جمهورنامشروع و خودش اصابت کرده است. ضمن اینکه فریاد مردم معترض هم مرگ بردیکتاتور و خامنه ای هر روز گسترده می شود. ولی سربازجوی وارنه گوی اینگونه پیش بینی بیان واقعیت را اتهام سنگین رحیم مشائی دانسته است.

در خاتمه اینکه سر بازجو پاسدار شریعتمداری در ادامه بند های دیگر اتهامات کیفرخواست تنظیم و صادر شده علیه ی رحیم مشائی که شامل حال پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز می شود که حامی و مدافع رحیم مشائی می باشد . زیراکه جرم این دو نفراین است که چرا در برابر نامه ی بر کناری لوطی جماران که غیرقانونی و ماورای قانون اساسی می باشد و مانع از حق انتخاب کردن رئیس جمهور شده است اینان ایستادگی و خود داری کرده اند . آنهم لوطی جماران نامشرع و منفور شده ای که روز ها در خیابان وشب ها بر بالای پشت بام خانه ها مرگ نثار وی و آقازاده اش مجتبی خامنه ای می شود.بدتر اینکه سربازجو حسین شریعتمداری بر ای اینکه تیر خلاص بر پایان رسیدن مصرف پاسدار احمدی نژاد زده باشد تأکید کرده است آنان که در پشت پرده رحیم مشائی قرار دارند ومقاومت و ایستادگی وی برعدم بر کناری را دیکته و اداره می کنند هدف شان بالا بردن هزینه ی تحمیلی به لوطی جماران نامشروع می باشد. بنابراین سئوال است وقتی که ادعای 25میلیون رأی برای پاسداراحمدی نژاد شده است که پیروز نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد معرفی شده و رئیس جمهوردوباره شده است . این چگونه رئیس جمهوری است که دارای پشتوانه ی 25میلیونی است که نه حق انتخاب معاون اول خود را ندارد ، بلکه خود و معاونش نفوذی های اجرا کننده ی انقلاب مخملین یعنی هدف رقیب مغلوب می باشند که زیر کنترل ادره کنندگان پشت پرده می باشند. پس دیگر در این رژیم ترروریستی آخوندی کودتائی دیگرچه عنصری سالم و غیر آلوده وجود دارد تاکه مهره ی نفوذی بیگانه نباشد؟ بهرحال آیا اعتراف اینگونه واقعیت و افشاگری ها ناشی از مهار نشدن جنگ قدرت ورقابت و تضاد رژیم کودتائی نامشروع در بستر سرنگون و پایان خط خود نمی باشد؟ در نهایت اینکه هنوز غرب می بایست منتظر تغییرات درون ایران چشم دوخته در حال انتظار باشد .یانه اینکه می بایس تا که وارد مرحله ی کار زار تغییرات دمکراتیک در ایرانشود و در کنار جنبش اعتراضی سراسری مردم ایران قرار گیرد؟

هوشنگ - بهداد

شنبه 3 مرداد ماه سال 1388