بدلیل پیشنهاد رفراندوم خاتمی و مجمع روحانیون مبارز متهم به همسوئی بادستگاه جاسوسی بیگانه شدند
پس از نمایش خیمه شب بازی اخیر 22 خرداد ووقایعی که پس از آن اتفاق افتاده است . به خصوص با شیوه ی برخورد و تعاملی که کودتا گران حاکم و دستگاه های تبلیغاتی و تدید های ارگان های اطلاعاتی - امنیتی با رهبران دوم خردادی ها و جناح رقیب مدعیان اصلاح طلبان در پیش گرفته شده اند بخوبی نشان می دهد که چگونه ادعای تغییر و اصلاح طلبی درون این رژیم قرون وسطائی ضد بشری وتغییر و اصلاح ناپذیر سرابی بیش نبوده است که برخی خوشباورانه تصور می کردند که در ظرفیت این رژیم تروریستی جهل و جنگ و جنون این تغییر امکان پذیر می باشد . اما امروز اینساده اندیشان متوجه شده اند که چونه خود قربانی آن خوشباوری خود شده اند ؟
زیرا که اکنون دیگر مرز عدم تحمل و کنار زدن رقیب از سوی کودتا گران گذشته است. برای اینکه حال هر گونه انتقاد و پیشنهاد دلسوزانه شان با تهدید و اتهامات همکاری ووابستگی با دستگاه ای اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه و با به لجن و وآلودگی کشیده شدن شان پاسخ داده می شود . چونکه دیگر نقب ها کنار زده شده و هرگونه توهم خوشباوری به اصلاح طلبی کذائی از درون رژیم از بین رفته است و ماهیت پلید واقعی حاکمان و افکار شوم و ضد بشری شان بطور عریان به نمایش گذاشته شده است. آنگونه که گوئی 30 سال زمان برای برخی خوشباوران و توهم زده شدگان نیاز بود تا که بتوانند به این نکته توهم زدگی برسند و تقاضای رفراندوم یا همه پرسی کند.
جاب است که اکنون همین پیشنهاد رفراندوم به جای پذیزش آن زیرا که در قانون اساسی به این موضوع اشاره شده است . ولی با وا کنش هیستریک و تهدید و اتهام آمیز با پیشنهاد رفراندوم خاتمی و مجمع روحانیون مبارز پاسخ داد شده است . مشروط بر اینکه بطور شفاف زیرآب تاکتیکی رفراندوم آری یا نه خمینی شیاد اوایل انقلاب نیز زده شده است که چگونه وی برای اینکه اهداف شوم خود را پیش ببرد تا مقدمه شرایط کنونی کودتای پاسداران با نفی جمهریت را فراهم کند . شیادانه قبل از اینکه انتخابات آزاد بر گزار شود و نمایندگان مردم در مجلس مؤسسان قانون اساسی را تصویب کنند تا سپس نوع نظام به رفراندوم یا همه پرسی گذشته شود ولی فرصت طلبانه در یک فضای احساسی و التهانی ناشی از شرایط و روحیه ی انقلابی و جا به جائی قدرت که بر جامعه مستولی گشته بود . همچنین توهمات پیرامون کیش شخصیت و اهداف و افکار پلید خمینی شیاد و پیروانش هنوزآشکار نشده و نریخته بود. خمینی شیاد رندانه با اتخاذ جمهوری اسلامی آری یا نه بدون یک کلمه کم و بیش به همه پرسی گذاشته شد .
یعنی اینکه اگر رفراندوم و همه پرسی کلاه بر سر مردم گذاشتن و به نفع اهداف و نیات پلید حاکمان باشد مشروعیت دارد و لی اگر نه سمت و سوی مردمی داشته باشد آنگاه حتی اگر از سوی امثال خاتمی و مجمع روحانیون مبارز پیشنهاد رفراندوم یا همه پرسی داده شود نا مشروع است . تی اگر برای حل بحران کنونی ناشی از اعلام نتایج نمایش خیمه شب باززی انتصابات تقلبات 22 خرداد باشد آنگاه پیشنهاد دهندگانش مرتکب جرمی شده اند که این اقدام شان بمثابه منتقل و بازتاب دادن پیام مأموران و تئوری پردازان سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و انگلیس می باشد. بد تر اینکه موج صدور اطلاعیه های تهدید آمیز با انواع و اقسام اتهامات سنگین و سخیف بسوی پیشنهاد دهندگان رفراندوم سرا زیر شده است . در صورتیکه اگر ادعای 85% شرکت کنندگان کشور با 40 میلیون رأی دهنده در این نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد صحت و واقعیت داشته باشد . البته سهم پاسدار گماشته احمدی نژاد 25 میلیون از این آراء می باشد که لوطی جماران نامشروع در سخنرانی خود در مبعث پیامبر به این آرقانم و اعداد آرای نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد صحه گذاشت و دست به مانور تبلیغاتی چند ذوقه خوری زد و آن را تبدیل به چماق و تهدید علیه ی رقیب مغلوب کرد و در شرایطی که جای خدا برروی زمین نشسته بود بساط آزمون الهی دائر کرد و رهبرای رقبای مغلوب از جمله رفسنجانی را منفور در افکار عمومی و رفوزه شده در آزمون الهی متهم نمود . در صورتیکه اگر سر و سوزنی در این ادعا واقعیت وجود داشته باشد نه اینکه نمی بایست در برابر پیشنهاد رفراندوم خاتمی و بیانیه ی مجمع روحانیون مبارز موضع گیری اتهام شود ، بلکه باید استقبال هم از این پیشنهاد شود .
اما سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه جواب شاکیان شکایت کننده از وی و ورق پاره ی کیهان را داده باشد و نشان دهد که چگونه از دیوار آهنین امنیتی لوطی جماران و کودتاچیان برخور دار است . بنابراین در مقاله ی نکته سنجی خود در ورق پاره ی کیهان مسیر اتهام زدن با تهدید نمودن و توهین کردن ها نثار خاتمی و مجمع روحانیون مبارز وموسوی و مجمع مصلحت نظام کرده است و دست به پرونده سازی و متهم کردن شان نموده است . البته ناگفته نماند این سرباز جو شکنجه گر با این شیوه ی بر خورد تهدید آمیز و تهدید و متهم کردن که ناشی از تخصص و تجربیات بازجوئی در زندان ها می باشد نا خواسته لو د اده است که آنقدر اطمینان به ضریب تنفر و مخالفت مردم نسبت به رژیم نامشروع و ضد بشری و تروریستی و کودتائی آگاهی دارد که پیشنهاد همه پرسی خاتمی و بیانیه ی مجمع روحانیون مبارز را بمنزله ی دیکته و رله کردن نظرات و پیام و اهداف دستگاه های جاسوسی کشور های استعماری بیگانه به مهره های داخلی خود دانسته است .
در خاتمه اینکه اینگونه اعتراف و تهدید کردن و اتهام زدن به رقیب مغلوب که در راستای جنگ قدرت و ثروت و قبضهو انحصاری کردنش می باشد از سوی سخنگوی کودتاگران بسیجیان و پاسدار در ورق پاره ی کیهان 30 تیر بیان وبازتاب داده شده است نه اینکه اثبات می کند که کودتا گران نفی کننده ی جمهوریت و حذف کننده ی رقیب دوم خردادی ها هستند. فراموش نشود که این زنگیان مست تیغ بر کف دست نا آگاه و ابلهو مأوران کودتائی دولت فخیمه ی انگلیس نمی دانند که خمینی شیاد را نیز متهم به جاسوسی بیگانه کرده اند . زیرا که تذکر داده شد خمینی دجال و شیاد چگونه اوایل انقلاب همه پرسی آری ونه برای قالب کردن نوع حکومت مورد نظرش بر گزار کرد که اکنون با تقلبات انتخاباتی - انتصاباتی لوطی جماران نامشروع و آخوند انگلیسی متحجر و دزد محمد تقی مصباح یزدی جمهوریت آن را با کودتاگران پاسدار و بسیج نفی کرده اند ودر بستر حاکمیت اسلام طالبانی اکنون چنین حاتمی و مجمع روحانیون مبارز و مجمع مصلحت نظام را در 30 تیر یعنی سال رور 30 تیر سال 31 متهم به همکاری دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و انگلیس شده اند.
هوشنگ بهداد
سه شنبه 30 تیر سال 1388