نقد و بررسی " يقين به وقت فتنه (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه اول مرداد ماه سا ل 1388
"عمق فاجعه دجال گری و دروغ ووارونه و هذیان گوئی به آنجا رسیده که تقلبات گسترده آشکار خیمه شب بازی 22 خرداد با کودتای پاسداران فتنه انگیزی رقیب مغلوب نامیده شده است"
غبار ومه آلود بودن فضا ی کنونی ناشی از توهم و فرصت طلبی و عوامفریبی و بساط دین فروشی و جنگ افروزی و ابزاری کردن دین در ایران است که در بستر حفظ قدرت و انباشت ثروت می باشد که اکنون پس از اینکه جنگ قدرت جناح و باندی بمرحله ای از علنی شدن رسید ه است که دیگر نه چیزی ناگفته مانده که باید برای انکار و کتمان و پنهان کردنش تلاش شود .نه ینکه امکان گول زدن مردم ومنحرف اذهان عمومی با زد و بندهای پشت پرده برای تقسیم قدرت و ثروت بسادگی مثل گذشته امکان پذیر است . زیرا که ماهیت نامشروع بودن قدرت پوشالی عمود خیمه نظام لوطی جماران نامشروع بطور شفاف رو شده است . آنگونه که پس از کودتا بسیج و پاسداران که در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که با ریخته شدن تقلبات گسترده که با آرای اضافی بر توی جعبه های مارگیری همراه بود.هم اینکه موجب بازنده الام شدن و حذف رقیب با خفت و خواری شده است .
اما آنچه معادله ی خواب و خیال رؤیائی پاسداران کودتائی را بر هم زده است حضور ناگهانی مردم معترض و ناراضی بر توی خیابان ها به خصوص جوانان است . زیرا که مردم سالیان زیادی همچون آتش بر زیر خاکستر مترصد و منتظر وزیدن و نسیم چنین فرصت مناسبی بودند تا که شعله ور شده وارد خیابان ها شوند و خواست عمیق درونی شان را با مرگ بر دیکاتور و خامنه ای گفتن فریاد بزنند که آنگونه که این پژواک فریاد مرگ اعتراضی موجب وحشتی برای کودتاگران و لوطی جماران نامشروع و منفور شده است که از سر ترس ووحشت و دفع کردن خطر کودتاگرا ن متزلزل دستور دادند تا که بطور آشکار برروی جوانان ناراضی دختر وپسر توی خیابان آتش گشوده شود که تعدادی به شهادت رسیدند که دژخیمان جرأت نمی کنند اسامی شان را اعام کنند و اجسادشان را به خانواده های داغدار و عزدار تحویل دهند . البته تعداد ییشماری نیز مجروح و در بازداشت به سر می برند که بر زیر شکنجه ی بازجویان دژخیم قرار گرفته اند تا که اعتراف کنند عوامل دستگاه جاسوسی بیگانه می باشند .
بنابراین بی جهت نیست که پاسداران و بازجویان قلم بر دست شده در ورق پاره ی کیهان که سفید را سیاه و سیاه را سفید نشان می دهند سراسیمه و وحشت زده وارد صحنه شده و با وارونه و هذیان گوئی عریان واکنش های بحق اعتراضی مردم ناراضی که حاصل عملکرد 30 ساله حاکمان دزد و غارتگر و دین فروش و عوامفریب دروغگو ودجال می باشد را اکنون غبار فتنه از سو به هوا برخاسته بنامند. زیرا که بقول این قلم بر دست فتنه گران عجیب شرایط را بر کودتاگران وفتنه انگیزان واقعی تنگ کرده اند. پس قلم بردست پاسدار با پاک کردن صورت مسئله و فرافکنی شرایط کنونی را فعالیت دور دوم منافقان نامیده است تا اینکه بتواند پاسخ پژواک طنین انداز شده بر توی خیابان ها و نماز جمعه ی تهران و شب ها بر بالای بام خانه ها در تهران را که ملودی جمعی فریاد مرگ بر دیکتار و خامنه ای است را اینگونه ردانه جایگاه قدرت لوطی جماران بطور وارونه بیان کند:
قبل از هر چيز واضح است كه تمام توفيقات ايران چه در بخش دولتي و چه در ديگر بخش هاي نظام تقريبا به طور مستقيم محصول تدبير، هدايت و نظارت رهبري بوده است و به همين دليل دشمنان ايران اكنون آشكارا روي اين تنها نقطه قوت زوال ناپذير نظام تمركز كرده اند
عمق دجال گری و تصویر مار گیری و مار نشان دادن و زور زدن برای جا انداختن وبی ارزش کردن افشا گری های تقلبات گسترده ی رقیب که گفته به نفع پاسدار گماشته احمدی نژاد انجام شد . اکنون افشای این جا به جائی فاش شده نامزدان را پاسدار قلم بر دست فتنه ی از پیش تعیین و طراحی شده از سوی رقیب مغلوب نامیده است . یعنی پاسدار قلم بر دست چوب زدن و پیاز خوراندن به رقیب را تحمیل کرده است . در صورتیکه دیگر برای کسی جای توهم تقلبات گسترده ی انجام شده در نمایش انتصابات 22 خرداد شدن باقی نمانده است . زیرا که اثباتش بسیار آسان است. برای اینکه مگر دولت نامشروع نهم به جز توزیع سیب زمینی سبز شده ی مجانی دولتی برای جلب آرا چه کار مثبت دیگری جز دروغ و بد قولی کردن و وارونه اقدام کردن برای مردم ایران بوده است اما مشخص نیست که چرا باید معجزه آسا 50% بر آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد در این نمایش خیمه شب بازی دوره ی دهم نسبت به نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری نهم افزوده شده است ؟ در صورتیکه بیش از 12 برابر آرای کروبی که در قدرت نبوده کاهش یافته است.
سئوال است که این چرخش و دگر گونی و تغییر و تحول نوسان آرای صعودی احمدی نژاد و افول نزولی کروبی یعنی چه؟ با کدام منطق راست روانه وخوشباورانه می توان اینگونه نتایج را پذیرفت جز اینکه پاسدار قلم بردست ورق پاره ی کیهان پرونده و سناریو ساز و وارونه و هذیان گوی بالوطی جماران نامشروع که اسیر توی چنگال پاساران کودتا گراست و شورای نگهبان که آلت دست لوطی جماران نامشروع و منفور می باشد همگی بطور تاکتیکی و مصلحتی برای قبضه قدرت و انحصاری کردنش با حذف رقیب و مجبور به پذیرش آرای تقلبات دروغ شده اند چونکه منافع د ارند و می بایست که از کودتاگران پاسدار برای حفظ منافع و قدرت خود دفاع و حمایت و تبلیغ کنند و متقابلاً رقیب را متهم ومحکوم به دروغگوئی و فتنه گری کنند.
بالاخره قلم بر دست یادداشت روز نویس در ادامه یادداشت روز خودبرای اینکه رقیب مغلوب به خصوص حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلابی اسلامی و کارگزاران رفسنجانی را به فتنه گری و اغتشاش و آشوب بر پا کردن متهمو نتیجه گیری کند که نه تقلبی در کار نبوده است ، بلکه فتنه گری از سوی رقیب مغلوب بوده است . بنابراین با کپی کردن گزیده هائی از یادداشت روز های سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری افزوده که این احزاب و سازمان فنتنه گران بودند که با آلت دست کردن موسوی برای پیگیری اهداف فتنه انگیز خود در روز 22 خرداد سرا سیمه به ویلای قیصرییه رساندند تا با اعلام پیروزی موسوی و بر پائی جشن موسوی را گول زدند چونکه تا لوطی جماران نامشروع با فشار پاسداران جای برنده و بازنده را تغییر داد واینان چنین اعلام کردند که تقلبات با کودتا شده ودام فتنه برای موسوی پهن کردند:
" طرح پيشاپيش بحث ?تقلب قطعي? از جانب يك گروه سياسي خاص و همزمان با آن سازماندهي وسيع هواداران در قالب مجموعه هايي با عنوان سازمان راي كه در ايام نزديك به انتخابات به اردوكشي خياباني منجر شد، نشان از آن داشت كه كساني روي انتخابات به عنوان فرصتي براي انجام يك ?كار ديگر? حساب مي كنند و به دست گرفتن دولت هدفي ثانوي و شايد هم مجازي است. پيش بيني اين فتنه را قبل از هر جا در سخنان آقا مي توان ديد. همان موقع اين سوال پيش آمد كه اگر كساني وقوع تقلب در انتخابات را قطعي مي دانند، پس چرا با اين شدت و حدت براي حضور در انتخابات در حال برنامه ريزي و تلاشند؟! ظهر روز انتخابات بعضي از سران حزب مشاركت و سازمان مجاهدين با دريافت اخباري از سراسر كشور كه از باخت قطعي موسوي حكايت مي كرد، سراسيمه و هراسان به ويلاي قيطريه رفتند اما خروجي جلسه آنها اين بود كه بروند و پيروزي را به موسوي تبريك بگويند و عصر همان روز هم اين كار را كردند! نتيجه اين است كه موسوي از ابتدا در دام قرار داشت. دامي كه برايش پهن كردند اما آن را به شكل منزلگهي نيكو آراستند و او در آن اقامت كرد در حالي كه تصور مي كرد همه چيز به جانب امن و آسايش سير مي كند و حال آنكه باطن قضيه نقشه اي پيچيده بود. اين آن چيزي است كه نامش را ?فتنه? نهاده ايم. كيد و مكر پيچيده در زرورق واقعيت. اين فتنه را قبل از هر كس مولاي ما ديد و اگر نبود مجموعه تدابير رهبري قبل و خصوصا بعد از انتخابات بي گمان ابعاد آن بسيار فراتر از آن مي رفت كه اكنون هست. از اين حيث همه ما و خصوصا دولت وامدار و مرهون عنايت و تدبير آقاست. از اين به بعد هم تنها يك راه وجود دارد كه فتنه ها خاموش شود و كيد دشمنان به خود آنها برگردد و آن تبعيت از امر رهبري است كه به هنگام فتنه عين يقين است"
ضرورت دارد که باز هم گفته شود کسی که خواب است بیدار کردنش آسان تر از کسی است که خود را به خواب زده است که بیدار کردنش آسان نیست . چونکه اکنون نه اینکه امثال اینگونه قلم بر دست های وارونه گوی یادداشت روز نویس شده در ورق پاره ی کیهان که مدیر مسئولش همیشه خودش را به خواب مصلحی زده است تا که خواب های رنگی وارونه به بیند وآنان را با همان شیوه ی وارونه گوئی تبدیل به سناریو وپرونده سازی و کشف فتنه و توطئه ی از سوی رقیب مغلوب کند. همکارانش نیز همچون خودش کشف کرده اند که رقیب مغلوب یک ریز با دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی کشور های بیگانه از جمله آمریکا و انگلیس در حال دسیسه سازی و توطئه گری و فتنه اندوزی علیه ی رژیم تروریستی کودتائی ? پاسداری به ویژه ی لوطی جماران منفور و نامشروع می باشند . راستی این بازجویان پاسداران قلم بر دست دخممه وتاریک نشین در ورق پاره ی کیهان چه تصور کرده ومی پندارند که اینگو هجو نویسی و هذیان گوئی می کنند؟
در خاتمه اینکه اینگونه قلم بر دستان آیا فکر می کنند که مخاطبان شان همه همچون خودشان احمق و بی شعور می باشند و قدرت درک وفهم ندارند که بتوانند مشاهده کنند که اطراف شان چه می گذرد و رهبران و مسئولان چه می گویند وچه عمل می کنند؟ یا اینکه هیچگونه شناختی د0مورد 30 سال گذشته تا حال ندارند چه اتفاق افتاده است؟ یا اگر شناخت و اطلاعات از گذشته ندارند حتماً کی مناظره های تولویزیونی نامزدان ریاست جمهوری را نگاه کردند تا بدانند که در دولت های پیشین چه گذشته و محورش چگونه بیلان داده می شود؟ یا اینکه خود مردم شاهد نبوده که نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات ? تقلبات 22 خرداد چگونه بر گزار شد و چه فرقی با نتیجه ی اعلام شده داشته است؟ آیا واقعاً اینان احساسی و نا آگاهانه وتحریک شده از سوی برون مرز یا فتنه گری رقیب مغلوب بر توی خیابان ها سرازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد و خامنه ای سر دادند؟ آیا باز هم بدلیل فتنه گری رقیب مغلوب است که همچنان به مبارزه ی به حساب اعتراضی و احساسی و تحریک شده ی خود ادامه می دهند وپذیرش پرداخت هزینه ی سنگین گلوله و مرگ توی خیابان ها تقبل کرده اند. یا اینکه این مردم ناآگاه از روی بازهم احساس و فتنه گری رقیب بوده است که با حضور یک و نیم میلیونی خود در نماز جمعه ی تهران حضور یافت که در 30 سال گذشته این حضور بی سابقه بوده است تا که برای پیگیری اهداف خود مرکز فتنه را نشان گیرند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و سایر شعارهای مشابه نثار لوطی جماران و پاسداران کودتاگر کنند.؟ آری اگر این حرکت های اعتراضی ادامه دار ناشی از درک و فم و شعور سیاسی بالا و زدودن توهم مردم به خصوص 70% معیت کشور جوانان می باشد که اکنون بطور شفاف در برابر لوطی جماران نامشروع و پاسداران کودتا گر و سایر ارگان های سرکوبگرش ایستاده اند و مطالبات خود را دنبال می کنند که در راستای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد . آیا بازهم ادامه ی اعتراضات روزانه و شبانه احساسی و گول خوردن برای فتنه گری کردن از سوی رهبران و سازمان و حذف شده ی رقیب مغلوب می باشد که تحریک شده اند اگر اینگونه باشد آنگاه می بایست گفت که عجب اعترافی شده است زیرا که آشکارا که هوار زده شده است که وضعیت عملکرد 30 سال گذشته حاکمان آنگونه فاجعه انگیز بوده است که فقط توانسته نا آگاه و گول خورده پرورش دهد که تبدیل به پرورش دادن مار در آستین شده اند. زیرا که اذعان شده اینان آلت فعل های سیاست فتنه گری خطرناک رقیب مغلوب شده اند که همسو با دشمنان بیگانه متمر کز برروی عمود خیمه ی نظام لوطی جماران منفور و مشروع شده اند.
هوشنگ بهداد
پنجشنبه اول مرداد ماه سال 1388