نقد و بررسی "درس هاي نصرالله داستان كوتاه اسرائيل (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 30 تیر ماه سال 1388
"برای منحرف کردن اذهان عمومی و فرار از پاسخگوئی به سر کوب و ضرب و شتم و کشته و مجروح نمودن و باز داشت و شکنجه کردن جوانان ناراضی و معترض در بازداشتگاه ها، مانور تبلیغاتی با جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان داه شده است"
پس از تهیه و تنظیم یادداشت های جنجالی و تهدید آمیز و توهین کننده ی 25 و 27 تیر سربازجو حسین شریعتمداری که در ورق پاره ی کیهان بازتاب داده شد که موجب انتقاداتی شد. معمولاً پساز اینگونه یادداشت روزها طبق روتین ورق پاره ی کیهان باز جوی اوینشریعتمداری و گردش کار تقسیم و ترسیم شده میان پاسداران و بازجویان و قلم زنان یادداشت روز این ورق پاره می بایست برای انحراف اذهان عمومی و بفراموشی سپردن یادداشت روز مسئله ساز، قلمزنی با روش گریز به صحرای کربلا زدن دستدر دستورکار قرار گیرد.یعنی سیاست صدور بحران وترور و ارتجاع و تروریسم به برون مرزدنبال شود .
به خصوص در شرایط کنونی که هم لوطی جماران نامشروع شده است . هم موقعیت کودتا گران متزلزل است . هم اینکه مقاومت و اعتراضات ردمی همچنان ادامه دارد و حضور رفسنجانی در نماز جمعه چه از نظر کمیت نماز گزاران که اعتراف شده است اینان برای خواندن نماز هجوم به نماز جمعه ی تهران نیاوردند چه از منظر کمیتی و چه به لحاظ محتوائی و کیفیتی خطبه ی نماز جمعه ی رفسنجانی اختلاف فاشی نسبت به سایر خطبه های نماز جمعه تهران رفسنجانی داشت .
زیرا که گذشته از اینکه واکنش سرباز جو حسین شریعتمداری شلاق و قلم بر دست گرفته که در دو یادداشت روز قبل و پس از خطبه ی نماز جمعه تهیه کرد و به جان رفسنجانی افتاد وتنبیه و تهدید و مجازاتش کرد. سپس شیخ محمد یزدی متحجر و غارتگر به نمایندگی از سوی شیخ محمد تقی مصباح یزدی دزد انگلیسی و متحجر و در دفاع از لوطی جماران نامشروع ، جایگاه ولایت وی نماینده خداوند معرفی شد و رفسنجانی را درازو محاکمه کرد ، بلکه خود لوطی جماران را نیزپاسداران کودتا گر برروی صحنه نمایش فرستادندش تا که بساط آزمون الهی بر گزار کندو نمره ی رفوزگی به رفسنجانی و رقیب مغلوب دوم خردادی ها بدهد تا که سایر به حساب نخبگان و علمای سکوت کرده بدانند که اگر خواهان دریافت نمره ی قبولی آزمون الهی از سوی لوطی جماران می باشد می بایست که بدون چون وچرا علیه ی خطبه ی نماز جمعه رفسنجانی موضع گیری کنند و در عوض نسبت به لوطی جماران ابراز سر سپردگی کنند و نتایج خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی 22 خرداد را قبول کند و رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت وی را برسمیت بشناسند.
اما از سوی دیگر اکنون پاسدارعرب غیر ایرانی قلم زن ورق پاره ی کیهان و همکار سربازجو حسین شریعتمداری نیز وارد میدان شده است تا که سیاست دخالت گری در لبنان را از طریق شیخ حسن نصر الله دنبال کند . البته بهانه ی قلم فرسائی وی در این مورد نزدیک شدن طرح سر زمین سوخته شدن لبنان درجنگ33 روزه در 3 سال پیش است که از طریق سپاه پاسداران و حزب الله لبنان و ربودن 2 سربازاسرائیل در خاک اسرائیل به حمایت حماس دنبال و اجرا شد وبه جنگ 33 روزه ی میان حزب الله لبنان با اسرائیل انجامید که تلاشی مذبوحانه و جنایتکارانه ای بود که با جا ن و مال مردم وکشور لبنان برای عبور از بحران هسته ای رژیم تروریستی کودتائی پاسداران بازی و طراحی شد و عجیب هزینه ی سنگین مالی به کشور لبنان و تلفات جانی به مردمش در این جنگ 33 روزه ی لوطی جماران و سپاه خواسته و پرداخته با حزب الله لبنان ساخته وتحمیل کرد که اکنون اعتراف شده است که باید درس ها از این جنگ آموخت زیرا که بایدزیر بنا و دستمایه ی آغاز جنگ بزرگتر پاسداران کودتاگر و در بحران وبن بست فرو رفته با لوطی جماران نامشروع و در مانده ومستأصل در خاورمیانه گردد.
در خاتمه اینکه پس از مرور و تکرار بازخوانی گزیده برداری شده ی گزارشات قبلی که در این ورق پاره ی کیهان در دوران جنگ 33 روزه روزانه بازتاب داده می شد.اما اکنون ادعای شکست تاریخی اسرائیل و پیروزی و سر فرازی و استوار ی حزبالله لبنان شده است . باید افزود که فراموش نشود که در همان روز های آغاز این جنگ 33 روزه در صفحات اول همین ورق پاره ی کیهان با تیتر های درشت و گزارشات ویژه ی با ادعای دست اول و انحصاری که منبع اصلی خبر گزاری های جهان شده است از خط نبرد اول جبهه ی جنگ حزب الله لبنان با اسرائیل از سوی همین قلم بردست و سایر همکارانش گزارش های مبسوط آنچنانی بازتاب داده می شد که خبر از نابودی قطعی و بزودی اسرائیل ی داده می شد . حتی تا جائی که که گزارش می شد که نه تل آویو پایتخت که شهر یا مکان زراد خانه اتمی اسرائیل نیز در تیر رس پرتاب موشک های حزب الله لبنان می باشدکه هر زمان اینان اراده کنند می توانند شلیک کنند و این زراد خانه ی اتمی را نا بود سازند . حتی سربازجو حسین شریعتمداری با پرونده ساز کردن موجب توقیف و تعطیل شدن روزنامه ی شرق شد که چرا یک مقاله پیرامون فرصت طلبی حزب الله لبنان نوشت که چگونه وارد خاک اسرائیل شد و دو سرباز اسرائیل را به گروگان گرفت و جرقه ی این جنگ 33 را زکرد ؟ از سوی دیگر اینکه بر خلاف ادعای قلم بر دست که از پیروزی حزب الله لبنان و شکت تاریخی اسرائیل گزارش داده است.نا گفته نماند که از آن تاریخ جنگ 33 روزه 3 سال سپری شده است. ولی نه اینکه اسرائیل نا بود نش ، بلکه اکنون این لوطی جماران و پاسداران کودتا گر می باشند که از وحشت و نگرانی تهاجم نظامی سرائیل به تأسیسات هسته ای شان خواب و آرامش و آسایش و قرار ندارند.
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 30 تیر ماه سال 1388