نکاتی پیرامون خبری که از طرح ترور فیزیکی پاسداراحمدی نژاد می دهد

خبر دریافتی ضمیمه شده که دراینترنت بازتاب داده شده است نشان می دهد برای عبور از بحرانی که رفسنجانی بسازو بفروش در نماز جمعه تهران که مجبور شد تا که به این واقعیت وجود بحران اشاره کند و افزود که از شرایط مو جود همه ضرر کرده اند . اکنون حکایت از قربانی شدن پاسدار احمدی نژاد می شود که خبرش مربوط به نشست ضروری شب گذشته میان مجتبی خامنه ای بابرخی از رهبران سپاه پاسداران است تا صحبت از طرح ترور یا کشته شدن پاسدار احمدی نژاد شده است تا شرایط برای وارد صحنه شدن علنی سپاه پاسداران به بهانه ی کنترل شرایط موجود و آماده باش در بر ابر احتمال هر گونه خطر تهاجم خارجی هموار گردد تا وضعیت کودتا و حکومت نظامی اعلام گردد و دست به پاک سازی خونین حامیان خاتمی و موسوی و کروبی زده شود که امکان کنترل کردن و تسلط برشرایط بحرانی و خطری کنونی وجود داشته باشد . ضمن اینکه هر گونه طرحی که گفته می شود قرار است از طریق رفسنجانی علیه ی بر کناری لوطی جماران از سوی مجمع خبرگان رهبری و مراجع قم دنبال شود که برای پیگیری کردن این طرح اکنون رفسنجانی به مشهد سفر کرده است خنثی شود . یا اینکه طرح بر کناری احمدی نژاد که گزارش شده است از طریق طرح عدم کفایت سیاسی وی در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم دنبال می شود این طرح نیز نازا گردد .

فراموش نشود که پیش در آمد علائم احتمال ترور کردن پاسدار احمدی نژاد تست شده است. البته پس از خطبه خوانی اخیر رفسنجانی و حضور گسترده ی مردم معترض در این نماز جمعه این هفته ی تهران و نوع فریاد و شعار های رادیکالی که فر یاد زده شد ضریب پیش گیری این طرح افزایش یافته است . بنابراین بی دلیل نیست که پس از اینکه وزیر بد نام و آدمکش حرفه ای اطلاعات آخوند اژه ای اعلام کرد که اسرائیل ازطریق مجاهدین قصد ترور پاسدار احمدی نژاد را دارد که می تواند باز تاب انتقام گرفتن از طرح پیشنهادی مسعود رجوی نیز باشد که خواهان بر کناری لوطی جماران ولی فقیه و ابطال کردن نمایش خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد و منحل کردن مجمع شورای خبرگان رهبری و جایگزین شدن موقتی آقای منتظری تا شرایط انتخابات مجدد آزاد بر گزار شود .

امااز سوی دیگر پس ازاعلام نظر زیر بد نام اطلاعات وسفر پاسدارگماشته احمدی نژا به مشهد که همزمان با حضور رفسنجانی در نمازجمعه 26 تیر داشت و پس از اینکه این خبر مخابره شد که آقازاده رئیس سازمان انرژیم اتمی استعفا داده است و احمدی نژاد در مشهد علی اکبر صالحی را جانشین وی کرد . همینطور رحیم مشائی را به عنوان مشاور و معاون ارشد خود بر گزیده است . بلافاصله موج اعتراضات و انتقادات مدعیان اصول گرایان به سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد به خاطرانتخاب رحیم مشائی سرازیر شده است. آنگونه که جزو این منتقدان حتی شامل آخوند احمد خاتمی امام جمعه ی موققت تهران می شود که جزو شاگردان آیت الله انگلیسی محمد تقی تمساح است که مرشد پاسدار احمدی نژاد می باشد .

همینطور منتقد دیگر دیگر ورق پاره ی کیهان است که مدیر مسئولش سر باز جو حسین شریعتمداری نماینده ی ویژه لوطی جماران در این ورق پاره ی کیهان می باشد که جزو مدافعان سینه چاک پاسدار احمدی نژاد ودولت می باشد که انتقاد کردن اینان در کنارسایر منتقدان مدعیان اصول گرایان از پاسدارگماشته احمدی نژاد که پیرامون بر گزیده شد ن رحیم مشائی به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور است موج این انتقادات معنی و جهت دار همانگونه که اشاره شد می تواند مقد مه چینی کردن حذف فیزیکی و برکنارنمودن پاسدار گماشته احمدی نژاد از صحنه باشد که هیچراهی جز اینگونه بر کناری اش وجود ندارد . تلاش مذبوحانه عبور از بحران کنونی و رهائی از زیر بار نرفتن ابطال نمایش خیمه شب بازی انتصابات 22 خرداد از سوی لوطی جماران و کنترل فضای انفجاری و سرکوب خونین رقیب مغلوب حامیان شان می باشد به خصوص آنان که در باز داشتگاه و سیاه چال ها بسر می برند.

هوشنگ – بهداد
تیرماه 28سال 1388