نقد و بررسی " مسائل پيش روي � آمانو" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 14 تیر ماه سال 88

"خط و نشان کشیدن و تعین تکلیف کردن برای یوکیا آمانو مدیر کل جدید آژانس اتمی "

رژیم کودتائی و تروریستی و نا مشروع و فاسد آخوندی که شیوه ی قلدری و باج گیری کردن و ادای کلانتر بازی در آوردن در منطقه جهان دارد . زیرا که می خواهد ساختار جهان را تغییر دهد و با صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به غرب که نشان داده شد در اعتراضات اخیر خیابانی با جوانان معترض و امثال نداهای آقا سلطان چگونه بر خورد کرد تا مشکل مالی و رکود اقتصادی آمریکا و اروپا را حل کند. از سوی دیگر هذیان و وارونه و دروغ گوئی جزو خصلت ذاتی سیاست توبره و آخور خوری آخوند های مرده خوار حاکم شده بر ایران می باشد . زیرا که در صور تیکه هنوز جا به جائی مدیر کل در آژانس اتمی کا مل نشده است . ولی که خط و نشان کشیدن و تعین تکلیف کردن ووظایف مشخص نمودن برای مدیر کل جدید شروع شده است .

ملای سر مقاله نویس تصور کرده است که همه جا حوزه ی علمیه ی قم یا پایگاه بسیج است که همه می بایست گوش بفر مان آخوند ای فسیل باشند . البته مدعی متتقد از این انتخاب مدیر کل جدید نا راحت است که چرا یوکیا آما نونماینده ی ژاپن با حمایت کشور های غربی توانسته است عبدالصمد مسلمان اهل آفریقای جنوبی را شکست دهد؟ بد تر اینکه عصبی است که چرا در نهایت گزینه ی آمریکا و انگلیس پیروز شده است؟ مهمتر اینکه ملای سرمقاله نویس سخت شاکی شده است که اهدافی که از طریق البرادعی غرب در آژانس بصورت نیمه پنهان دنبال می کرده است اکنون از طریق یوکیا آمانوی کهنه کار سیاسی و نا آشنا در مسائل فنی هسته ای و زیر نفوذ آمریکا و انگلیس می خواهد پیگیری شود. یعنی اینکه نگران است که دیگر امکان پشتک و وارو زدن برای فرصت سوزی و پنهانکاری و زد و بند های پشت پرده مسئولین هسته ای رژیم تروریستی کودتائی آخوندی که با البرادعی پیگیری می شد . دیگر ادامه ی سیاست مشابه وجود ندارد.

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس نتیجه گیری کرده است که درست است مدیر کل آژانس اتمی ژاپنی و از شرق آسیا می باشد. ولی دل بستن به آن که آسیائی است همچون دبیر کل سازمان که اهل کره ی جنوبی می باشد سرابی بیش نیست . زیرا که اینهم در خدمت غرب می باشد. همچنین سر مقاله نویس ضمن بر جسته کردن قرار گرفتن یک سیاستمدار کهنه کار ژاپنی در رأس آژانس هسته ای که ذعان کرده فنی می باشد موجب عدم استقلال وی در تصمیم گیری هایش می شود . همینطور رهنمود داده است که ایشان می بایست اشراف به ضعف های محمد البرادعی داشته باشد و آلت دست غرب به خصوص آمریکا واقع نشود که همچون البرادعی گزارشات دوپهلو علیه ی اهداف هسته ای رژیم کودتائی تروریستی آخوندی منتشر کند . همچنین برایش مشخص کرده است که می بایست اغماض در برابر تخلفات هسته ای آمریکا و اسرائیل نکند و رعایت 5 عضودارای حق وتو در سازمان نسبت به پایمال شدن حق داشتن تأسیسات فنی هسته ای صلح آمیز همچون اهداف صلح آمیز هسته ای رژیم کودتائی و تروریستی آخوندی را در نظر داشته باشد تا اینکه هر چه زود تر بتواند صاحب بم اتمی شود که قادر به دفع کردن خطراتی باشد که ناشی از تقلبات و کودتای پاسداران در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد شده است و موقعیت رژیم کودتا گران را سخت متزلزل و آسیب پذیر کرده است.

هوشنگ � بهداد

یکشنبه 14 تیر ماه سال 88