نقد و بررسی "خدعه در لباس تقابل (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 4 مرداد ماه سال 1388

"برای فرار از پاسخگوئی شرایط کنونی ایران، قلمزن ادعای نماینده مردم مصر و فلسطین کرده وتهاجم به پیشنهاد صلح نخست وزیر اسرائیل کرده است "


طلبه پاسدار قلم بر دست در شرایطی صفت مزورانه در مورد نخست وزیر اسرائیل را بکار برده و به وی نسبت داده است که اکنون یک ونیم ماه است که بطور روز و شب مردم معترض و ناراضی ایران به خصوص جوانان در کنار دانشجویان مبارز و آزادیخواه و سایر اقشار جامعه قرار گرفته و در توی خیابان ها و پشت بام خانه ها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر می دهند . البته که این اقدام محصول جانبی تقلبات گسترده ی نمایش خیه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری 22 خرداد و کودتای بسیجیان و پاسداران و لوطی جماران است که صد البته شعله ور شدن آتش نهفته زیر خاکستر است که عوارض و نتیجه ی کارنامه ی 30 ساله حکومت مداران است که با دروغ گوئی و دغلکاری و شیادی و دینفروشی و جنگ افروزی و غارتگری و جنایت و زندان و شکنجه و سانسور و خفقان ر و اعدام و سنگسار و تصویر مار کشیدن و مار نشان بودن همراه بوده است . اما اکنون بدون آنکه قلم بر دست یادداشت روزنویس همچون رهبر و سایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی کودتائی دهندکه چرا به جای ادعای پوشالی آزادی داده شده ی خمینی شیاد شرایط تبدیل به صف طویل مادران در حال انتظار کسب خبر و اطلاع از عزیزان بازداشت شدگان بر زیر شکنجه بر ای اعتراف کردن می باشد؟

یا اینکه چرا همکار این طلبه پاسدار قلمزن یادداشت روز نویس مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری موفق به کشف نفوذی برنامه ریزان پشت پرده ی انقلاب مخملین در پست معاون اول ریاست جمهوری شده است که چرا گفته بود میان ملت ایران واسرائیل و آمریکا به جای دشمنی دوستی وجود دارد ؟

آری عجیب نیست و قابل فهم است که چرا طلبه پاسدار قلم برای برای فرار از عدم پاسخگوئی به اینگونه مسائل داخل کشور در بستر ادامه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرزو تأئید سیاست دخالت گری گری در امور داخلی سایر کشورهای منطقه از جمله کشور مصر در پوشش نماینده و سخنگوی مردم مصر ظاهر شده است و مدعی تئوری پرداز صاحب انقلاب ژوئیه ی مصر در 57 سال پیش شده است و دست به تیغ کشی علیه ی نخست و زیر اسرائیل زده ومتهمش کرده که مزورانه از صلح بامصر گفته است . در صورتیکه عامل اصلی دشمن صلح خاورمیانه رژیم تروریستی آخوندی پاسداری کودتائی می باشد . زیرا گذشته از دخالت گری اقدامات تروریسی و ناامن سازی در عراق و افغانستان که جزوسیاست برون مرزی پاسداران و لوطی جماران و حامیان شان در این دو کشور می باشد . همچنین ازسوی دیگر لوطی جماران و پاسداران از طریق حزب الله لبنان و حماس دست به جنگ افروزی و بحران آفرینی در خاورمیانه زده اند . به خصوص اینکه با اصرار پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای موجب بی ثبات و نا امن کردن خاورمیانه شده اند .

البته که هنوز فراموش نشده است که چگونه لوطی جماران نا مشروع درخطبه ی عید فطر سال گذشته ی خود در تهران با تهدید آشکارخطاب به رهبران کشور های عربی گفت که اگر چنانچه در کنفرانس صلح خاورمیانه در آنا پولیس آمریکا شرکت کنید در کشورخودتان مواجه با قیام و یورش وناامنی خواهید شد . بنابراین اکنون خیلی پرروئی و دریدگی و بی پرنسیبی می خواهد که با پاک کردن صورت مسئله طلبه پاسدار مأمور فقط نخست وزیر اسرائیل را مقصر قلمداد کرده که چرا و پیشنهاد داده یاصحبت صلح با همسایگان کشورهای عرب به ویژه با مصر کرده و این اقدام ر ا مزورانه دانسته است .

در خاتمه اینکه طلبه پاسدار قلمزن یادداشت روز نویس رژیمی مدعی بی توجهی مقامات اسرئیلی به انتقادات سازمان ملل محور شهرک سازی در سر زمین های اشغالی فلسطین شده است و افزوده که سیاست شهرک سازی اسرائیل از حمایت آمریکا به خصوص اوباما بر خوردار است که نه اینکه این رژیم ضد بشری و قرون وسطائی و کودتائی خودش کارنامه ی بسیار سیاه و ننگین رکورد داری جهانی نقض حقوق بشر دارد. بلکه توجهی به تصویب محکومیت قطعنامه های سازمان ملل و تحریم های شورای امنیت سازمان ملل پیرامون توقف غنی سازی اورانیوم نکرده واهمیتی به اینان نداده است . بدتر اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد تا حال چند بار پیشنهاد منحل کردن سازمان ملل و بنای سازمان ملل جدید بدون حضور نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل با حق ویژه وتو کردن برای رژیم تروریستی آخوندی کودتائی را داده است تا که لوطی جماران و پاسداران کودتاگر بدون مانع بتوانند دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشند. واقعاً این خیلی مسخره است که اکنون قلم بر دست طلبه پاسدار با بی خیال شدن رطب خورده کی تواند منع خوردن رطب کند فرار به جلوبا نماینده ی فلسطین شدن طلبکاری کردهه است

هوشنگ – بهداد

روزنامه ی کیهان یکشنبه 4 مرداد ماه سال 1388