نقد و بررسی "خيز صهيونيستها براي سيطره هميشگي بر بيت المقدس" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهارشنبه 31 تیر ماه سال 1388

فرا کردن از بررسی و پرداختن به شرایط کنونی ایران به خصوص شکاف عمیق و اختلاف و تضادی که در رأس رژیم کودتائی وجود دارد و گریز به فلسطین و اسرائیل زده شده است :

سیاست دخالت گری در امور داخلی فلسطین بامتهم کردن رهبران فلسطین و کشور های عرب البته بدون اشاره به نقش سیاست های مخرب و تفرقه افکنانه ی رژیم تروریستی ? کودتائی ? پاسداری در روند صلح خاورمیانه داشتن که خیانت آشکار به جنبش آزادی بخش فلسطین بوده است که با تقویت و حمایت حماس و حزب الله لبنان بحران سازی و جنگ افروزی در خاورمیانه شده است و روند صلح خاورمیانه را منحرف کرده است که سیاست دقیقاً همگام با سیاست اسرائیل در خاورمیانه علیه ی فلسطین حرکت و اقدام شده است که برای رد گم کردن با موضع گیری دشمنی با اسرائیل و نا بود باید گردد این سیاست دنبال شده است. اگر هدف غیر از این بوده است سئوال است .
مگر در 30 سال گذشته تا کنون هیچگاه تضاد و شکاف و اختلافت در رأس رژیم تروریستی ? کودتائی ? پاسداری ضد بشری اینگونه عمیق و آشتی ناپذیر بوده است ؟ مگراکنون صحنه های علنی و آشکار تیر اندازی نیروی انتظامی و لباس شخصی های دژخیم آدمکشان حرفه ای در خیابان های تهران روزانه بر روی شبکه های ماهواره ای خبررسانی و مخابره نمی شود و یا در شبکه ی خبری اینترنتی به نمایش گذاشته نمی شود .
مگرروزانه در توی خیابان ها و شب به بر بالای بام خانه ها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای زده نمی شود ؟
مگر هرروز صف تجمع ما دران و همسران بازداشت شدگان در پشت دیوار زندان اوین طویل تر نمی شود که همگی نگران سرنوشت فرزندان و همسران خود می باشند؟
ممگر پاسداران کودتاگر فضای حکومت نظامی را به مردم ایران تحمیل نکرده اند؟
مگر لوطی جماران نا مشروع شده بد ستور کودتا گران وارد صحنه ی نمایش آزمون گیری الهی برای رفوزه کردن رفسنجانی و خاتمی و موسوی و کروبی نشده است و اینان را تهدید نکرده و منفور خطاب شان نکرده است؟
مگر رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران دست کودتاگران و لوطی جماران نا مشروع را باز و افشا نکرد؟
مگر در این نماز جمعه ی تهران گزارش نشد که حدود یک و نیم میلیون نف در این نماز جمعه حضور یافتند که در 30 سال گذشته بی سابقه بوده است به خصوص اینکه شعار و فریاد های شان علیه ی لوطی جماران نامشروع و پاسداران کودتاگران بود؟
مگر سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در نکته ورق پاره ی کیهان با شیوه ی بازجوئی خود خاتمی را جاسوس عوامل ساز مان های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا ئی و انگلیسی متهم نکرده است که چرا پیشنهاد رفراندوم یا همه پرسی پیرامون نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد را داده است؟
سئوال است اگر چنانچه آمار اعلام شده ی 40 میلیون رأی شرکت کننده و تعداد 25 میلیون رأی قلابی و دروغین برای پاسدار احمدی نژاد در خیمه شب بازی 22 خرداد ساختگی نیست واقعیت دارد. پس ترس و نگرانی ناشی از پیشنهاد رفراندوم خاتمی و بیانیه مجمع رو حانیون مبارز و متهم به جاسووس بیگانه کرد ن شان برای چیست؟ البته مجمع مصل نظام هم به این اتهام مشابه وصل شده است .
حال بماند که هرروز تهدید کردن مسئولین و رهبران رقیب مغلوب ادامه دارد . ضمن اینکه اجرای صدور احکام اعدام در زاهدان و سایرشهر های ایران هم ادامه دارد .
همچنین از طرف دیگر روند افزیش کاهش کسری بودجه و تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه همچنان ادامه دارد .

در خاتمه اینکه اکنون پرسش است که سئوالات اشاره شده که نمونه ومشتی از خروار می باشد چرا برای سرمقاله نویس مهم نمی باشد تاکه به این موضوعات به پردازد ؟ ولی از موضع نماینده و سخنگوی مردم فلسطین دلسوزی تاکتیکی کردن واشک تمساح ریختن برای فلسطینیان ریختن موضوع اصلی اش شده است.البته که این شگرد لو رفته و اعتراف به سیاست دخالت گری در امور داخلی فلسطین است که مکمل سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع و بحران به برون مرز است که آنسوی سکه ی فرار از پاسخگوئی به شرایط بقول رفسنجانی محافظه کار و مصلت اندیش است که در نماز جمعه ی تهران شرایط کنونی بحرانی نامید . در صورتیکه در شرایط موجود ایران آنگونه از اذهان عمومی توهم زدائی شده است و آ نامشرووع شد لوطی جماران علنی شده است که مردم معترض و ناراضی ایرانی آشکار مرگ نثارش می کنند .همینطور در بن بست قرار گرفتن پاسداران کودتاگر و ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه ی مبارزه ادامه دارشان سرنوشت شوم و تاریک ناشیدن از فروپاشی را رقم زده است که در انتظار کودتاگران و لوطی جماران و حامیان شان می باشد که سرمقاله نویس با تلاش های مذبوحانه گریز به صحرای کربلا زدن و یقه ی نخست وزیر اسرائیل را گرفتن دنبال کرده است . نشان از ضعف و استیصال و شتابدار شدن سراشیب سقوط حاکمان ضد بشری و کودتائی نامشروع شده می باشد .

هوشنگ بهداد
چهارشنبه 31 تیر ماه سال 1388