رييس دادگستري ملاير: به دنبال منع استفاده از اينترنت و ماهواره‌ حکم محكوميت برای 372 نفر در ملاير  صادر شده است. 3 بهمن 90
اگر چنانچه نگاه به ساختار تصویر ضمیمه شده ی  این به حساب واحد مسکونی شود که چگونه می باشد ومی تواند تعلق به چه قشری از جامعه داشته باشد؟ به خصوص اینکه بشقاب ماهواره ای هم در آن نصب شده است . دیگر جای شک باقی نمی گذارد که وضعیت اقتصادی کشور همراه با فاصله ی طبقاتی چگونه می باشد؟ مهمتر اینکه بیانگر این واقعیت انکار ناپذیر است که دامنه ی اختناق در کشور چقدر گسترش یافته است؟ عجیب تر آنکه در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان آنگونه فضای اختناق توسعه یافته وبسط داده شده است که برای مانع شدن از آثار  استفاده ی  ماهواره ای  که پخش  برنامه های آن  در وقوع مضرات اجتماعي و حذف محوريت خانواده در سيستم اجتماعي و  به ویژه ی افزايش جرم و جنايت محسوس  می بایست دست به اقدام ضربتی زد واز دیوار خانواده ها بالا رفت واقدام به جمع آوری آنتن های ماهواره ای نمود  تا مکمل اقدام  سانسور مطبوعاتی و فیلتر کردن اینترنت و شبکه ی خبر رسانی شود. آنچنان که در شهرستان کوچکی همچنین ملایر  تا کنون 372 نفر در سال جاری محکوم به داشتن بشقاب ماهواره ای شده اند که حاصل سالیانه متمادی مبارزه با شبیخون فرهنگی می باشد؟! فراموش نشودبا این وجود روزی نیست که از موضع فرار به جلو و وارونه گویی ادعای مردمی بودن نشود و در ادامه ی رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع علی خائنه ای  بر سر منبر نرود و روضه ی خوانی نکند وحنجره پاره ننماید  ونگویدکه ایران رهبر جنبش  بیداری اسلامی در منطقه می باشد . سپس  سایر مسئولان طوطی صفت این ادعای مضحک را تکرار ونشخوار نکنند . در صورتیکه نهضت عریضه نویسی انتقاد ی علیه ی دیکتاتور وتک صدایی از سوی فرماندهان  پاسداران شروع شده است و بطور مستقیم ولی وقیح منفور ونامشروع همکاره و غیر پاسخگوی و انتقاد نا پذیر علی خائنه ای را مورد مخاطب واقع خود قرار می دهند.
ريس دادگستري شهرستان ملاير گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون 372 نفر به اتهام استفاده از ماهواره محکوم شده‌اند.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه همدان، مهدي احمدي تجويد طي سخناني در شوراي فرهنگ عمومي ملاير با اعلام اين خبر تصريح کرد: در سال گذشته 245 نفر و در سال 88 کل افرادي که در بحث نگهداري و استفاده از تجهيزات ماهواره‌اي به مجازات رسيدند، 112 نفر بودند.وي افزود: اقدامات قضايي پيرامون مبارزه با استفاده از تجهيزات دريافت از ماهواره‌ در سال جاري نيز مانند سال‌هاي گذشته انجام شد كه آثارش قابل مشاهده است.رييس دادگستري ملاير اظهار کرد: آثار استفاده از ماهواره در وقوع مضرات اجتماعي، حذف محوريت خانواده در سيستم اجتماعي و افزايش جرم و جنايت محسوس است.احمدي تجويد همچنين از کشف ديش‌هاي ماهواره و مشروبات الکلي در خانه‌هايي که به عنوان محل فساد شناخته شده‌اند خبر داد و تاکيد کرد: ما به دنبال منع استفاده از ماهواره، اينترنت، سي‌دي هاي مبتذل و لوازم جانبي ماهواره‌اي که موجب تهديد خانواده‌ها مي‌شود، هستيم. درباره فرهنگ صحيح استفاده از گوشي‌هاي تلفن همراه نيز اقداماتي بايد صورت گيرد.وي با بيان اينكه مجازات استفاده از ماهواره چندان سنگين نيست، در عين حال اظهار کرد: ما نبايد مهر قرمز سزاي کيفري به شهروندان بزنيم.