گزیده خبرهای 11 دی 90 قست -2
جنجال تازه حزب‌اللهی‌ها در شبکه‌های اجتماعی حقوق سربازان جنگ نرم؛ ساعتی ۷ هزار تومان
گذشته از قیافه ی فوق کمدی سردار پاسداری بسیجی عراقی محمد رضا نقدی که در هذیان گویی رکورد شکنی کرده است . از سوی دیگر اعتراف به مزدوری با جیره ومواجب بسیجیان شده است که نشان می دهد از کسوت یکبار مصرفان مین پاک پاک کن های جبهه های جنگ ضد ملی وضد میهنی ایران وعراق خارج شده اند ونه دیگر عاشق سر کشی شربت شهادت در ایستگاه های صواتی پشت جبهه نیستند ، بلکه عاشق پول ساعتی کار کردن می باشند.
دیگربان : اعلام حقوق «سربازان جنگ نرم» جمهوری اسلامی در فضای مجازی فارسی زبان منجر به بروز تنش‌هایی میان فعالان حزب‌اللهی و ارزشی شده است.روز گذشته (جمعه نهم دی) پس از آنکه یکی از کاربران روحانی شبکه اجتماعی «فرند‌فید» اعلام کرد «سربازان جنگ نرم» برای هر ساعت فعالیت «هفت هزار تومان حقوق» دریافت می‌کنند٬ تنش‌ها میان کاربران یادشده در اینترنت افزایش یافت.برخی کاربران حزب‌اللهی در شبکه اجتماعی «فرندفید» با انتقاد از نحوه فعالیت «سربازان جنگ نرم» در اینترنت آن‌ها را به خاطر دریافت این حقوق «حرام‌خوار» خواندند.گروهی دیگر از کاربران نیز از انتشار این موضوع در عرصه عمومی انتقاد کردند که در ‌‌نهایت پس از جدال‌های لفظی٬ تمام پست‌ها و نظرات مربوط به این موضوع از اینترنت پاک شد.این تنش در شرایطی رخ داد که چندی پیش سایت محافظه‌کار «جهاد‌ مجازی» افشاگری‌هایی درباره عملکرد «سربازان جنگ نرم» کرده بودسربازان جنگ نرم» که عموم آن‌ها با نام مستعار در فضای مجازی فارسی زبان فعالیت می‌کنند حدود دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.این افراد با دریافت بودجه‌های قابل توجه از سپاه٬ بسیج و ارگان‌های دولتی اقدام به راه‌اندازی پروژه‌های مختلفی با عنوان «جنگ نرم» در فضای مجازی فارسی زبان می‌کنند.

با حضور در منطقه عمومی رزمایش ولایت ۹۰آیت‌الله خاتمی از ناوشکن جماران بازدید کرد.خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با حضور در منطقه عمومی رزمایش دریایی ولایت ۹۰ از ناوشکن بومی جماران بازدید به عمل آورد.
وقتی که حکومت فاشیستی مذهبی  کودتایی آنگونه ورشکست شده  است  که نیازبه آخوند حراف وهتاک و روضه خوان وراج دارد که  باید هم نقش روضه ومخ زنی نمازجمعه داشته باشد . هم نقش تازی در خدمت صیاد علیه ی رقبا ایفا کند . هم اینکه در کسوت نظامی انجام وظیفه نماید . گذشته از اینکه در چنین رژیم فاشیستی مذهبی از دین ابزار یشده در همه سطوح استفاده می شود . از طرف دیگر بیانگر عمق اختلافات درونی و بی اعتمادی نسبت بهم وموج روز افزون نارضایتی ووحشت از بی آیندگی می باشد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در اولین روز از مرحله اصلی رزمایش دریایی ولایت ۹۰ که در محدوده‌ آب‌های جنوب شرق کشور و شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود با حضور در منطقه عمومی رزمایش بر روی ناوشکن بومی جماران، از نزدیک ضمن بازدید از این ناوشکن با کارکنان و پرسنل حاضر در این ناو دیدار و گفت‌وگو کرد.آیت‌الله خاتمی را در این بازدید امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان این نیرو همراهی کردند.سومین و آخرین مرحله از رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۰ از امروز آغاز و طی آن مهمترین سامانه‌های موشکی ساحل به دریا، سطح به سطح و سطح به هوا مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت
خوب این 10 مورد ارائه شده ضمن تناقض آمیز بودنش چونکه  به سبک سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن مطرح شده است که از سوی تدارکاتچی سابق بیان شده است . از سوی دیگر اعتراف آشکار به ادعای پوچ وبی معنی اصلاح طبی در این  رژیم فاشیستی مذهبی اصلاح نا پذیر می باشد . همچنین زدن زیرآب ادعاهای گذشته ی مدعیان اصلاح طلبان  در دوران قدرت این جریان می باشد که باا فتخار مدعی بودند شرایط هر گز به قبل از دوم خرداد 76 بازنمی باشد. مهمتر اینکه چشم بقدرت دوختن و عدم آمادگی پرداخت هزینه وهمسو شدن با اهداف و مطالبات مردم  ناراضی می باشد که موجب اینگونه ضد ونقیض گویی ولکنت زبان آشکار برای  تحریم  نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شده است.
محمد خاتمی در جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان با ارزیابی آخرین وضعیت اصلاح طلبان گفته که ما نباید در انتخابات مجلس به صورت گسترده و لیستی شرکت کنیم.مشرق: محمد خاتمی در جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان با ارزیابی آخرین وضعیت اصلاح طلبان گفته که ما نباید در انتخابات مجلس به صورت گسترده و لیستی شرکت کنیم. وی 10 دلیل برای حضور انفرادی آورده و گفته است:1- سازمان رای مردمی و اجتماعی اصلاح طلبان فرو پاشیده شده است.2- اگر در این انتخابات گسترده بیاییم و آن را هم ببازیم برای همیشه نابود می شویم.3- ساختار و تشکیلات منسجم برای کار تشکیلاتی نداریم و ارتباط تهران با استانها قطع است. احزاب مشارکت و مجاهدین هم منحل شده اند.4- اصلاح طلب از جان گذشته، ریسک پذیر و همیشه در صحنه نداریم.5- نظام اجازه نمی دهد آدم های موثر ما بیاید. در این صورت عرصه رقابت هم بر ما تنگ شده است.6- نظام ما را و نیروهایمان را با شرط اعلام برائت از فتنه می پذیرد و این موضوع منجر به کاهش آرای ما می شود.7- در عین حال ما عملا می آییم چون هیچ نیروی سیاسی خود را تحریم نمی کند اما با تابلوی اصلاح طلبی نمی آییم. ما چراغ خاموش می آییم. 8- در صورتی که رسمی وارد انتخابات شویم از تنور این حضور نانی برای ما پخته نمی شود. چه بیاییم و چه نیاییم بیش از 30 نماینده در مجلس نخواهیم داشت.9- اگر بیاییم فضا امنیتی خواهد شد و باید به نظام پاسخگو باشیم.10- اگر به صورت رسمی نیاییم و مشارکت به مرز 30 درصد می رسد، آن وقت در این وضعیت ما برنده خواهیم بود.
اولاً سایت شفاف وابسته به سردار قالیباف شهردار تهران طوری تیتر خبری زده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد تداعی می شود ونه خواهرش . دوماً: از گرمسار زادگاهش نامزد نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره شده است تا که بتواند رأی بیاورد و وارد بازار مکاره شود. البته رأی آوردن یا ساختن برای وی  بستگی به نفوذ عوامل ولی وقیح منفور ونا مشروع وپیش بردن تقلب در این شهر دارد. برای این که اگر چنانچه دست بالا را داشته باشند مانع از ورود وی به بازار مکاره ی نهم  خواهند شد.
پروین احمدی‌نژاد گفت که از حوزه انتخابیه گرمسار در انتخابات مجلس نهم کاندیدا خواند شد.به گزارش شفاف به نقل از فارس؛ پروین احمدی‌نژاد خواهر رئیس جمهور و عضو شورای شهر صبح امروز با حضور در ستاد انتخاباتی کشور کاندیدای نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شدوی گفت که از حوزه انتخابیه گرمسار نماینده مجلس نهم خواهم شدوی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه آیا از سوی گروه‌های اصولگرا با شما برای قرار گرفتن در لیست رایزنی شده است یا خیر، تصریح کرد که هنوز زمان زیادی تا انتخابات مجلس مانده است.
 اخراج ۳۰ نفر از کارگران سازمان پارکها و فضای سبز اهواز
مشخص است رژیم جنایتکار غیر متعارف که دشمن محیط زیست و متخصص آتش زدن جنگل ها وخشک کننده رودخانه ها ودر یاچه ها  وکویر کردن مراتع سبز و مروج آلوده کردن هوا وفضا می باشد . بنابراین بدلیل ماهیت ارتجاعی و دشمن فضای سبز وپارک ها دست به اقدام اخراج 30 نر از کارگران سازمان پارک ها و فضای سبز در اهواز زده است.
دبیر اجرایی خانه کارگر اهواز خبر داد: ۳۰ نفر از کارگران سازمان پارکها و فضای سبز اهواز اخراج شدندآقایار حسینی در گفتگو با ایلنا افزود: این کارگران که به مدت ۸ سال است به صورت قراردادی در سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز اشتغال داشتند به دلایل نا معلومی از ادامه فعالیت باز ماندنداو ادامه داد: در شرایطی که شهرداری منطقه دو اهواز در مورد اشتغال این کارگران اعلام نیاز کرده، اما با نظر سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز این کارگران اخراج شدندحسینی هچنین افزود: این کارگران به مدت ۴ ماه است که حقوق در یافت نکرده‌اند و بیمه آنان نیز پرداخت نشده است