چراغ ها خاموش بي صدا حركت! (خبر ويژه)
اصطلاح حرکت چراغ خاموش با سیاست پیچیده چند یایه اعتراف پاسدار تئوری پرداز کودتا ممد باقر ذوالقدر است که قبل از برگزاری نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری سوم تیر 84 بیان کرد که معاون فرمانده کل سپاه پاسداران بود ولی اکنون معاون رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه می باشد .جالب است که کودتا گران اکنون این اصطلاح  حرکت بی صدای چراغ خاموش را در مورد شرکای شان بکار می برند .زیرا که پس از حذف رقیب مغلوب در گیر جنگ قدرت وثروت وحذف هم دیگر می باشند
چند فعال ورزشي از سوي حلقه انحرافي دعوت به نامزدي انتخابات شده اند.به گزارش «نداي انقلاب» ستاد وابسته به حلقه ياد شده به سراغ چند ورزشكار و فعال ورزشي رفته و از آنها خواسته كه در فهرست اين طيف نامزد شوند. گفته مي شود مذاكراتي نيز با دو تن از كشتي گيران سابق صورت گرفته تا در تهران و مشهد وارد گود رقابت هاي انتخاباتي شوندع- الف» يكي از فعالان حلقه مورد اشاره كه نامزد انتخابات نيز شده، ارديبهشت ماه گذشته به روزنامه شرق گفته بود طيف متبوع وي براي دوسوم كرسي هاي مجلس طراحي كرده اند. وي البته به هنگام ثبت نام گفت به صورت منفرد و مستقل نامزد انتخابات شده است!حلقه انحرافي نيز مانند اصلاح طلبان حركت با چراغ خاموش را شيوه فعاليت خود قرار داده اند.
مشخص نشده است که این کشته ها مربوط به درگیری های جدید است یانه اینکه مربوط به آن زمان است که گزمکان پاسدار  زیر پوشش مبارزه با گروه پژاک  همزمان که روستا های کردستان عراق  از سوی  اینان خمپاره باران می کردند شبیخون گسترده  هم به کردستان عراق زدند وموجب مرگ ومجروح و بی خانمان شدن روستاییان کردستان عراق شدند.
در مراسمي با حضورفرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد، از خانواده هاي هفت شهيد استان كه در درگيري با گروهك تروريستي پژاك در غرب كشور به شهادت رسيدند، تجليل شد. سردار يونس اميري فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد در اين مراسم طي سخناني، گفت:در دوران دفاع مقدس و حتي بعد از دفاع مقدس شاهد شيطنت و دشمني آمريكا بوديم؛ دشمني كه بعد از تلاش هاي زيادي در دوران دفاع مقدس به نتيجه نرسيد ،همچنان برنامه هايش را از شبيخون فرهنگي به ناتوي فرهنگي و جنگ رواني و نهايتاً جنگ نرم ادامه داد. همچنين دكتر اردوان ارژنگ رييس دانشگاه ياسوج نيز در اين مراسم طي سخناني گفت:از مجموعه سخنان رهبر انقلاب اسلامي در 9دي يقين پيدا مي كنم كه ايشان بهترين تبيين كننده حادثه 9دي در تاريخ سياسي،فكري،عقيدتي و تاريخي است. وي اظهار كرد: حادثه 9دي به نحوي آلودگي هاي رخنه جريان اصيل انقلاب را كنار زد و آينده انقلاب در مسير جديد بيمه است. ارژنگ در پايان اضافه كرد:اهداف عالي انقلاب به عنوان ميان مدت، دفع فتنه و ادامه دادن كار پيامبر براي دفاع از آرمان هاي اصيل انقلاب است.
باز کردن بیوگرافی برخی از کارنان زن شبکه ی بی بی سی از سوی سربازجو پاسدار شکنجه گر وپرونده ساز حسین شریعتمداری که به سبک پرونده سازی کردن  زندان اوین می باشد . زیرا که سربازجوی شکنجه گر سناریو همچون آخوندهای حوزوی می باشند که می گویند دیگی که سر بار است اگر برای اینان نجوشد بهتر است که کله ی سگ در آن بجوشد. اکنون به نظر می رسد که سربازجو پاسدار سربازجو شریعتمداری از پخش برنامه های شبکه ی فارسی خشنود وراضی نمی باشد. به خصوص پس از تهاجم و اشغال سفارت انگلیس در تهران که رابطه این دو کشور شکرآب شده است  این چنین  این سر بازجواز موضع زن ستیزانه به حساب خودش روشن گری علیه ی کارکنان زن شبکه ی بی بی سی کرده است .
رسوايي هاي اخلاقي فرناز قاضي زاده پس از بهايي شدن او و همسرش ، تجاوز صادق صبا به «پونه ق» و كلاهبرداري از اشرف پهلوي و فرح ديبا آخرين رسوايي هاي شبكه بي بي سي فارسي بود. اما گويا اينگونه فسادهاي اخلاقي در اين شبكه پايان ناپذير است.جديدترين اينگونه اتفاقات در شبكه بي بي سي فارسي جدايي همسر ناجيه غ از وي است كه به دليل افراط در روابط ناسالم و غير اخلاقي ناجيه با شماري از كاركنان اين شبكه صورت گرفته است.به گزارش باشگاه خبرنگاران يك منبع مطلع افغاني در اين مورد به خبرنگاري در مشهد گفت: او تبعه افغانستان و يكي از مجريان خبر شبكه دولتي بي بي سي فارسي كه از 3 سالگي ساكن مشهد بوده و در سال 1381 در آزمون گزينش اين شبكه پذيرفته شده و به استخدام بي بي سي فارسي درآمد.به گفته اين منبع مطلع افغان ناجيه غ در جمعي خصوصي استخدام خود را مديون محبت هاي آصف معرف دانسته و گفته كه آصف شب قبل از آزمون ، سوالات را در اختيار وي قرار داده بود.اين گزارش مي افزايد: فساد اخلاقي اين زن طي سالهاي 2005 تا 2007 ميلادي كه دوره هاي اموزشي را تحت نظر بي بي سي در كابل ، تركيه و لندن مي گذراند ، بالا گرفت و به غير از آن آصف معروف با افرادي به نامهاي مهرداد ، حسين مزاري و بهروز آفاق (عنصر بهايي كه تعدادي از كاركنان بي بي سي فارسي را بهايي كرد) روابط غيراخلاقي برقرار كرد نقطه آغاز روابط ناجيه و آصف ، بيتوته شبانه آنها در دفتر بي بي سي در كابل بود.دفتري كه يكي از فاسد ترين دفاتر شبكه بي بي سي در جهان است و چندي پيش فعاليت شماري از كاركنان آن در قاچاق كلان مواد مخدر افشا شد.ناجيه غ چندي پيش به دليل ابتلا به بيماري رواني هيپومانيا (حالت شيدايي شديد كه يكي از عوارض زمينه اي آن احساس شيفتگي به يك فرد و تنفر ناگهاني از اوست) براي مدتي در بيمارستان بستري بود.منبع مطلع افغان مي گويد: بيشتر مراجعات مكرر اين فرد به دعانويسان در افغانستان نيز براي نجات از اين بيماري رواني بوده است.بدنامي ناجيه غ به دليل فساد شديد اخلاقي ، فشار رواني سنگيني بر خانواده و بستگان او درايران افغانستان تحميل كرده و پدرش را نيز به بيماري لاعلاجي دچار كرده است و همين موضوع موجب طلاق دادن وي توسط همسرش شده است.شرايط موجود نشان مي دهد كه فساد و انحراف در بي بي سي فارسي امري نهادينه و رايج شده است و اين فساد اخلاقي مضاعف بر خروج رسمي اين بنگاه سلطنتي از بي طرفي ادعايي در زمينه هاي سياسي و مذهبي و تبديل آن به بلندگويي عليه دين مبين اسلام و رسانه اي براي تبليغ و ترويج بهاييت و حمايت شديد و آشكار از صهيونيزم و دشمني كينه توزانه با حركت فراگير بيداري اسلامي در منطقه مي باشد
داشته باشید وقتی از سوی دستگاه فاسد قضاییه آزمون غلط از متقاضیان وکلای دادگستری بعمل آورده می شود .درون این دستگاه فاسد قضاییه چه خبر می باشد . همچنین این وکلا قرار است در کدامین دستگاه فاسد آلوده فعالیت کنند که خودشان همچون  موکلان و بر خی از همکاران شان متهم و بازداشت نشوند؟
سرويس اجتماعي-جمعي از داوطلبان آزمون كارآموزي كانون وكلاي دادگستري سال 90 نسبت به درج سؤالات غلط تاثيرگذار در اين آزمون معترض و از مسئولان تقاضاي رسيدگي كردند.به گزارش خبرنگار كيهان، تعدادي از شركت كنندگان در آزمون كانون وكلا ضمن مراجعه به دفتر روزنامه اعلام كردند: بعد از برگزاري آزمون مشاهده كرديم در متن سؤالات و پاسخ هاي ارائه شده اختلافات فاحشي از بي توجهي به متن قانون و يا بي دقتي در طراحي سؤال ديده مي شود كه از جمله مي توان به موارد زير اشاره كرد:به گفته آنان 16 الي 21 سؤال در اين آزمون حساس داراي چنين ايرادي است به طوري كه تا الان يك سؤال حذفي ديگر (سؤال 8) به آن اضافه شده و درباره يك سؤال ديگر هم (سؤال 98) پاسخ اعلام شده و تعيين شده آن عوض شده است و يك سؤال بسيار ساده (سؤال 37) براي سومين بار، جوابش تغيير يافته است.آنان اظهار مي دارند: چگونه است طراحان چنين آزموني، كه هيچ گونه اشرافي به پاسخ صحيح سؤالات خود ندارند آزمون بزرگي با 37 هزار شركت كننده برگزار مي كنند و در نهايت با توجه به اشتباهات فاحشي كه صورت گرفته حاضر به ابطال آن نمي باشند.آنان در انتها اشاره مي كنند از آنجا كه اساسنامه اتحاديه كانون وكلا هيچ مرجع قانوني اي داراي صلاحيت شناخته نشده و شايسته نظارت بر اتحاديه نمي باشد، لذا اين افراد در برابر آموزش وكلاي جامعه و همچنين آزمون وروديه دوره كارآموزي آن، كه ركن اساسي اين امر مهم مي باشد، در برابر هيچ نهادي پاسخگو نبوده و به هر نحوي كه خود صلاح بدانند، به انتقادات مربوطه پاسخ مي دهند.لذا از مسئولان و دلسوزان نظام درخواست داريم تا كميته اي متشكل از حقوقدانان برجسته و مورد اعتماد، تشكيل شده تا آزمون تستي مذكور بررسي و جواب هايي را كه به غلط تعيين شده است را اصلاح و يا در مورد برخي از سؤالات اختلافي مربوطه، كه امكان اصلاح آن نيست، نسبت به حذف آن اقدام نمايند.
حسین فدایی در گفت‌‌وگو با فارس:استراتژی وحدت به قوت خود باقی است / جریان فتنه و جران انحرافی با سناریوی مختلف فعالند.خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: سادگی نکنیم و فریب نخوریم؛ زیرا جریانهای فتنه و انحرافی با سناریوهای مختلف،پیچیده و به موازات هم در صحنه انتخابات فعالند و باید بیش از پیش استراتژی وحدت اصولگرایان را مدنظر داشته باشیم.
این  شکنجه گر لمپن  و قاتل  که جزو  یکی از مجرمان  بازداشتگاه کهریزک می باشد . همچنین جزو حامیان  ومدافعان سینه چاکان پاسدار گماشته احمدی نژاد در بازار مکاره بوده است .و لی  اکنون بدلایل رشد اختلافات ورقابت های ناشی از جنگ قدرت وثروت وتلاش برای تضمین بیشتر حفظ صندلی اش در بازار مکاره ی دوره ی نهم از باند پاسدار احمدی نژاد فاصله گرفته و بسوی باند مافیایی کودتایی ولی وقیح منفور ونامشروع و پاسداران کودتاگر  رفته است وبرحسب اجرای مأموریت تیغ کشی علیه ی فتنه یا رقیب مغلوب و جریان انحرافی درون دولت یا مشاوران نزدیک رئیس جمهور کرده است . باز هم سئوال است که باید در چنین شوی مضحک که از ابتدا تا انتهایش تهدید واتهام زدن می باشد .می بایست بعنوان هیزم آتش تنور نمایش خیمه شب بازی  بازار  مکاره شرکت کرد. یاا ینکه می بایست آن را با قاطعیت تحریم کرد تا امکان فرصت طلبی تقلب کردن وآمار دروغین سازی و طلبکارانه ادعای بی اثر بودن  تحریم  نشود وبه  بساط شرایط اینگونه  نمایش خیمه شب بازی پایان داده شود.
حسین فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس افزود: وی افزود: در انتخابات شوراها به‌زعم خود آنها، بیشترین گروه‌ها حتی لائیک و ضد انقلاب هم مشارکت کردند، اما مشارکت به همان میزان بالا نرفت. این موضوع به معنای این نیست که نمی‌خواهیم گرایش‌های وفادار به نظام در صحنه نباشند، می‌خواهیم بگوئیم آن کسانی که می‌گویند با حضور گروه‌های ضدانقلاب ساختارشکن مشارکت زیاد می‌شود، این حرف درستی نیست. جهت‌گیری چنین تفکراتی فریب و نیرنگ است. صداقت در کار نیست. جهت‌گیری‌شان برای آسیب وارد کردن به نظام است..اینگونه نیست که کسانی بگویند نمی‌آیند و لیست نمی‌دهند. جریان انحراف حتما هست و لیست می‌دهد، ممکن است به عنوان تابلوی واحد لیست ندهد. حتی استان به استان و شهر به شهر متفاوت باشد. ولی از منشاء واحدی حمایت شود. جریان فتنه هم تصمیم گرفته شخصیت‌های شاخص خود را وارد انتخابات نکند. ولی آدم‌های معمولی و نسوخته‌شان در انتخابات هستند. برای ما اثبات نشده که چنین اقدامی صورت نمی‌گیرد.حسین فدایی گفت: اتفاقا روز به روز که می‌گذرد پیچیده‌تر بودن صحنه و حساسیت موضوع بیشتر برای ما روشن می‌شود.: جریان دوم خرداد چند راهبرد را برای خود تعریف کرده است و برای آن صراحتا اعلان می کند که چون ظرفیت اجتماعی ندارند، اگر وارد انتخابات شوند، بازنده‌اند. اگر شرکت کنند، فاتحه اصلاحات خوانده خواهد شد و اگر انتخابات را تحریم کنند کار درستی نیست. سپس نتیجه می‌گیرند که با تابلوی اصلاحات وارد رقابت‌های انتخاباتی نشوند و به شکل نامحسوس ورود پیدا کنند. البته هم عرض این سناریوهای دیگری را هم دنبال می‌کنند. مطلب دیگر خط و نشانی است که جریان انحرافی هم که از اول کشیده است. از اول مدعی شده بودند که ما می‌خواهیم دو سوم کرسی‌های مجلس را در اختیار بگیریم. وی افزود: جریان انحرافی برای ایجاد اختلاف بین اصولگرایان چه کارهایی باید می‌کرد که نکرده است. کجا احساس شده که جریان انحرافی قصد حضور کمرنگ دارد؟ برعکس است. وقتی اینگونه برخی افرادی به صحنه آمده‌اند که با خرج کردن پولهای گزافی می‌خواهند مردم را فریب دهند و به کانونهای ثروت وصل کنند، چگونه می‌توان حسن‌ظن داشت؟ اینجا، جای سادگی و ساده‌لوحی نیست.حسین فدایی یادآور شد: اگر عناصر جریان انحرافی نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، پس علت جلسات عدیده ‌انتخاباتی که برگزار می‌کنند، چیست؟ حتی برخی از اینها اظهار صریح دارند که اگر در حوزه‌ای دیدیم، نامزدمان رای نمی‌آورد و نامزد دوم خردادی را می‌آورد، از او باید حمایت کنیم تا نامزد اصولگرا رای نیاورد. چرا باید سادگی کنیم؟ وقتی تحلیل‌شان این است که اگر لیستی بنام حمایت از دولت وارد انتخابات شود، پیروز است، آیا می‌نشینند و تماشا می‌کنند.وی یادآور شد: شنیده شده جریان فتنه به عوامل خود گفته بود: که در انتخابات حضور یابید و هر کسی که صلاحیتش تأیید شد ورود کند و بعد از انتخابات تصمیم گیری‌ خواهیم کرد .در حال حاضر به عنوان فردی سفید و بی‌جهت در انتخابات  حضور بیابید. وی تاکید کرد: برخی عناصر فتنه و اصلاح طلب در تبیین عدم حضور گفته بودند؛ ما باید کاری کنیم که مشارکت کاهش پیدا کند، اگر مشارکت در انتخابات زیر 30 درصد شود، ما موفق بوده‌ایم و اگر این اتفاق بیفتد، دنیا می‌تواند سیاست‌هایش را در مورد ایران اجرا کند. ما رای نداریم و اگر یک انتخابات دیگر ببازیم، دیگر از هیچ کدام هم کاری ساخته نیست .  نظام به ما نیاز دارد و باید امتیاز بدهد، زمانی کروبی و موسوی تندروی کردند ولی الان نظام به ما نیاز دارد. ابراز نگرانی از انگ تحریم دارند و گفته اند که نباید عدم حضور ما تحریم تلقی شود اگر ما بیاییم غرب نمی‌تواند حقوق بشر را علیه نظام مطرح کند!!! وی اظهار داشت:  جریان انحرافی برای نظام سلطه کارکردهایی دارد از جمله با به چالش کشیدن مستمر سیاست های رهبری معظم، ایجاد شکاف در درون اصولگرایان ،قصد دامن زدن به  افشاگری واهی و خودساخته را دارد. نظام سلطه معتقد است اینها می توانند ادبیات فتنه را در سال ۹۰ بازتولید کنند.وی گفت: غرب در تلاش است که درآمد دولت از طریق تحریم کاهش یابد تا دولت به مرحله‌ای برسد تا نتواند به معیشت مردم توجه کند. مباحث حقوق بشر تشدید شود تا نظام نتواند با کسی طبق قانون برخورد کند. اینها آنچنان متوهم شده اند که می گویند نظام در سال 90 باید هزینه برخوردهایش در سال 88 را بپردازد و متوجه شود که جنبش سبز زنده است!!! و این هزینه باید با  کاهش مشارکت مردم پرداخت  شود. تمامی موارد فوق نشان می دهد که آحاد ملت و اصول‌گرایان بایستی با بصیرت و دقت هر چه بیشتر و رصد کردن صحنه و با انسجام وحدت و مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنند که ان‌شاءالله چنین خواهد شد.