گزیده خبرهای 12 دی 90
سردار نقدی در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور:انتخابات مجلس نهم همچون حماسه 9 دی پرشور خواهد بود.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما از 12 اسفند ماه، حماسه‌ای ماندگار می‌سازد و با حضوری شکوهمند، پاسخ یاوه گویی‌ها و تحریم‌های دشمنان را خواهد داد.
اعتراف آشکار ناخواسته ای که این سردار پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی زیادی مشنگ وهذیان گوی کرده زیرا  که لو داده است برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم همچون گردهمآیی  ساندیس خوران 9 دی  است که88 از سوی بسیج و دولت بود . در صورتی که آن موقع  هنوز شکاف واختلاف و رقابت میان ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر با پاسدار گماشته احمدی نژاد  فاش نشده بود . همچنین  جریان انحرافی درون دولت کشف نشده بود . بنابراین  تأکید شده که بسیج نقش گردآوری ساندیس خوران سیاهی لشکر و تقلبات گسترده در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بر عهده زائده ی پاسداران کودتاگر بسیج می باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سراسر کشور که در محل سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت بسیار بالای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یقینا با همت ملت عزیز ایران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچون حماسه نهم دی ماه پر شور برگزار خواهد شد و ملت، پاسخی دندان شکن به یاوه گویی ها و تحریم های مستکبران می دهند.
پاکستان می گوید ماموران ایرانی با عبور از مرز یک نفر را کشتند
سئوال است  ترکش سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه به کدام کشور اصابت نکرده است که باید توقع داشت  قرار است پاکستان  از ترکش این سیاست مصونیت داشته و در امان باشد؟
ماموران مرزی پاکستان می گویند ماموران امنیتی ایران عصر یکشنبه از مرز بلوچستان عبور کرده، وارد خاک پاکستان شدند و با تیراندازی یک مرد را کشته و نفر دومی را زخمی کردند. به گفته مسئولان مرزی پاکستان مرزبانان این کشور ماموران ایرانی را تعقیب کردند و جسد فرد کشته شده و مرد زخمی را پس گرفتند و سه مامور ایرانی را نیز بازداشت کردندبه گزارش رادیو فردا، مسئولان مرزی پاکستان به خبرگزاری ها گفته اند که شخص کشته شده سعید ریگی و فرد زخمی، برادرش اسماعیل ریگی بوده اند.  به گفته مسئولان مرزی پاکستان این دو نفر قاچاقچی بودند
نخست وزیر غزه به ایران سفر می کند
این یک تلاش  توطئه  آمیز و یک ترفند تبلغاتی می باشد . زیرا که با باج دادن به اسماعیل هنینه قرار است که وی به تهران کشانیده شود تا رنگ ولعاب تبلیغاتی به 22 بهمن داده شود و پیش مقدمه تبلیغات علیه ی روند صلح  فلسطین و اسراییل و مانع از نزدیک شدن  حماس با ساف شود. احتمالاً هدف دیگر تلاش  ترغیب وتحریک آمیز برای بر پایی جنگ باا سراییل می با شد . همچنین نشان داده شود که رژیم فاشیستی مذهبی در انزاوای منطقه و جهانی بسر نمی برد . همینطور جبهه ی هم پیمان با سوریه تقویت شود . به خصوص اینکه گزارش شده است که فرزند یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین از سوی نیروهای امنیتی سوریه در میان تظاهر کنندگان سوری دستگیر شده  است .
اسماعیل هنیه ، نخست وزیردولت غزه به ایران و کشورهای عربی سفر میکندبه گزارش خبرگزاری مهر، منابع نزدیک به نخست وزیر دولت حماس فلسطین از سفرقربیت الوقوع "اسماعیل هنیه" به ایران خبرداده اندنخست وزیرحماس قرار است درراس هیئتی به کشورهای عربی منطقه سفرنماید، که درادامه دایدارهای خود به ایران نیز سفرخواهد کرد.
بازداشت پسر فتحي شقاقي توسط مقامات امنيتي سوريه
همانگونه که در خبر قبلی اشاره شد که فرزند یکی از رهبران  جهاد اسلامی فلسطین ازسوی نیروهای امنیتی سوریه دستگیر شده است . اکنون این گزارش خبری می گوید که فرددستگیر شده  فرزند وی فتحي شقاقي  بنيانگذار جهاد اسلامي فلسطين است كه در سال 1995 در يك عمليات نظامي كه توسط موساد سازماندهي شده بود، ترور شد . بنابراین این حضور و اقدام نشان می دهد که اوضاع بشار اسد جنایتکار بحرانی است . ازسوی دیگر بیانگر این واقعیت است که دیگر از سوی جهاد اسلامی فلسطین حمایت نمی شود . در صورتی که جهاد اسلامی فلسطین دست ساز رژیم فاشیستی مذهبی ایران وهم پیمان حماس است . برای همین حاکمان ایران بشدت نیاز به حضور اسماعیل هنینه در تهران وجماران دارند.
به گزارش پارسينه، منابع عربي از بازداشت پسر يكي از بزرگترين رهبران مقاومت فلسطيني در جريان ناآرامي‌هاي سوريه خبر دادند. براساس اين گزارش، فرزند فتحي شقاقي، دبيركل فقيد جنبش جهاد اسلامي فلسطين توسط نيروهاي امنيتي حكومت بشار الاسد و به اتهام همكاري با نيروهاي مسلح مخالف حكومت سوريه بازداشت شده است. فتحي شقاقي بنيانگذار جهاد اسلامي فلسطين
فرمانده سپاه: دشمن به دنبال احیای فتنه88 در انتخابات 90 است
واقعاً چقدر مسخره است که سیاست وارونه گویی دشمن سازی که در 33 سال گذشته کمک به بقای ننگین رژیم فاشیست مذهبی کودتایی ایران کرده است . زیرا که تمام صداهای اعتراضی ونا رضایتی های عمومی نه  به دشمن بیرونی نسبت داده شده است ، بلکه با این اتهام سرکوب شده است . اکنون که این سیاست نخ نما شده است و احتمال عدم حضور در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم  همراه با  تظاهرات ضدحکومتی می رود . بنا براین رئیس کزمگان کودتاگر از موضع فرار  به جلو ادعا کرده است که دشمن به دنبال احیای فتنه88 در  نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند 90 است .
فرمانده کل سپاه ضمن هشدار نسبت به اینکه یکی از تلاشهای دشمن قطعا احیای آشوب ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است، گفت: مردم مومن ولایتمدار و با بصیرت با درک شرایط حساس که در آن قرار داریم و با مشارکت حداکثری خود این توطئه جدید دشمن را نیز خنثی خواهند کردسردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره بیانات هشدارگونه مقام معظم رهبری در خطبه های عید سعید فطر نسبت به امنیتی شدن فضای انتخابات چیست؟ گفت: یکی از تلاشهای دشمن قطعا احیای آشوب ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است. وی با اعلام اینکه اخبار و اطلاعاتی که ما داریم نشان می دهد از مدت ها قبل برای این کار نقشه کشیده و طرح هایی نیز آماده کرده اند، گفت: آنها می خواهند با ایجاد نا آرامی ها و با تنفس مصنوعی، جریان فتنه را زنده کنند و از سوی دیگر با نشان دادن و برجسته سازی تقابل معترضین با نظام چهره مردمی نظام را در جهان اسلام مخصوصا در جبهه بیداری اسلامی مخدوش کرده و الهام بخشی انقلاب اسلامی را با مانع روبرو سازند. فرمانده کل سپاه همچنین در جواب پرسش دیگر مهر مبنی براینکه شما به عنوان فرمانده کل سپاه چه راهکارهایی برای مقابله با این ترفند ها پیشنهاد می کنید، گفت: راهکار نظام همیشه اتکال به ذات لایزال الهی و استظهار به حضور توأم با بصیرت و مومنانه مردم در صحنه بوده است. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم و با شعار الله اکبر آغاز شد و با نام خدا و حمایت مستمر مردم راه تعالی بخش خود را طی خواهد نمود، خاطرنشان کرد: مردم مومن ولایتمدار و با بصیرت با درک شرایط حساسی که در آن قرار داریم و با مشارکت حداکثری خود این توطئه جدید دشمن را نیز خنثی خواهند کرد و با برگزیدن نمایندگانی ولایتمدار، انقلابی، ضد اشرافیت، عدالت طلب وساده زیست، مجلسی قوی و مقتدر شکل خواهند داد و خواب پریشان کسانی که برای نظام چه در بعد امنیتی و چه در بعد سیاسی خط و نشان می‌کشند را برهم خواهند زد.