گزیده خبرهای 16 دی 90
اعتراض دانشجویان بسیجی به حکم فائزه هاشمی : خواهان تشدید مجازات و بررسی مجدد پرونده وی هستیم
مگراین  باند مافیایی  آلت دست بسیج چماقدار که خودش زائده ی ارگان فاشیستی کودتایی می باشد پس از اینکه  ابزار فشار  پاسداران کودتاگر در تهاجم به سفارت انگلیس در تهران شد  نسوخت و مأموریتش نخ نما و تمام نشد که باز علم شده و بعنوان اهرم چماق علیه فائزه رفینجانی یا خود رفسنجانی بکار گرفته شده است؟
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران (دانشجویان بسیجی)  با صدور بیانیه‌ای نسبت به حکم صادره برای فائزه هاشمی رفسنجانی اعتراض کرد و خواستار تشدید مجازات و بررسی مجدد پرونده وی شد.به گزارش فارس در بخشی از این بیانیه آمده است :متأسفانه روز گذشته شاهد آن بودیم که بعد از گذشت مدت زمان بسیار، فائزه هاشمی تنها به دلیل مصاحبه با یک سایت ضد انقلاب که یکی از جرم‌های او بوده به دادگاه احضار و تنها به 6 ماه حبس و ممنوعیت ۵ سال فعالیت سیاسی محکوم شد که برای ما کاملاً روشن است که این حکم نیز بعد از اعتراض  وی به دادگاه تجدید نظر کاهش خواهد یافت و در نهایت باز هم تنها چیزی که قربانی می‌شود عدالت استآیا این‌گونه برخورد کردن با فتنه‌گران سلیقه‌ای و نمایشی پنداشته نمی‌شود؟ آیا با این‌گونه برخوردها فتنه‌گران در‌س عبرت می‌گیرند؟ آیا اگر با فتنه‌گران سال 78 قاطعانه برخورد می‌شد فتنه مجددی در سال 88 شکل می‌گرفت؟ آیا با این‌گونه مماشات در برخرود با دانه درشت‌ها و آقازاده‌ها باز هم نباید منتظر فتنه دیگری توسط همین افراد بنشینیم؟ آیا مسئولان همچون مردم نمی‌دانند که فتنه توسط همین آقازاده‌ها ایجاد می‌شود؟
جمع‌آوری کت و شلوارهای چهار میلیونی در خیابانهای فرشته و الهیه
اعتراف آشکار به شکاف عمیق طبقاتی وزندگی تجمل پرستی و تشریفاتی در کشوری که 80 % جمعیت آن در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . ازسوی دیگر قیمت ها آنگونه است که  از آمریکا و اروپا و... خیلی بالاتر می باشد.  به ویژه اینکه  قیمت یک دست کت وشلوار معادل حقوق یک سال کار گر در ایران می باشد.
معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با چندین فروشگاه عرضه پوشاک در خیابان فرشته و الهیه تهران خبر داد و گفت: در این فروشگاهها کت و شلوارهایی با میانگین قیمت 100 تا 150 هزار تومان به قیمت بیش از چهارمیلیون تومان به فروش می‌رسید.بزرگمهر صادقی نیچ کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر از 6 مورد گشتهای روزانه در سطح تهران خبر داد و افزود: صبح چهارشنبه طی گزارشات مردمی که به تعزیرات حکومتی تهران ارائه شده بود شهروندان منطقه شمیرانات از گران فروشی فروشگاههای خیابان فرشته تهران و الهیه شکایت داشتند که گشتهای تعزیرات به این مناطق اعزام شدند.وی افزود: گشتهای تعزیرات پس از مراجعه به چهار فروشگاه در خیابان فرشته و الهیه گزارش کردند که کت و شلوارهایی با میانگین قیمت 100 تا 150 هزار تومان به قیمت بیش از چهارمیلیون تومان به فروش می رسید. همچنین کفشهای ارزان قیمت هم در این فروشگاهها از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان عرضه می شد.معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تیم ویژه گشتهای سیار تعزیرات حکومتی در همان محل تشکیل پرونده داد و متخلفان از 30 میلیون تا 120 میلیون تومان (جمعا حدود 500 میلیون تومان) جریمه شدند که بر اساس قانون اگر این جریمه ظرف مدت 10 روز پرداخت نشود فروشگاه پلمپ خواهد شد.این مقام مسئول تعزیرات کشور به شهروندان تهرانی گفت: فروشگاههای متخلف پس از سه بار تکرار تخلف و یا عدم پرداخت جریمه پلمپ شده و پارچه نوشته گرانفروشی و یا تخلف تعزیراتی بر سر در فروشگاه متخلف نصب می شود.
علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه ادعا کرد: نرخ مشارکت مردم در انتخابات ۶۵ درصد خواهد بود
مگر در برگزاری نمایش خیمه شبب ازی  یا کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 ادعا نشد که بیش از 84%  واجدین شرایط در این نمایش  کودتایی 22 خرداد 88  حضور داشتند . چرا گفته نمی شود که چگونه حضورشان در نمایش خیمه شبب ازی 12 اسفند  به 65%  افول کرده است؟ تازه از کجا این ضریب قابل پیش بینی است که نماینده ی ولی وقیح منفور ونا مشروع در سپاه فاشیستی کودتایی ادعایش را کرده است. در صورتیکه رقیب تحریم کرده است و اوضاع هم رروز که سپری می شود خراب تر می شود؟
دیگربان :  علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید اصلاح‌طلبان انتخابات آتی مجلس را «تحریم نکرده‌اند» و براساس نظرسنجی‌ها نرخ مشارکت مردم در انتخابات آینده ۶۰ تا ۶۵ درصد خواهد بود.نهمین دوره انتخابات مجلس قرار است ۱۲ اسفند امسال در غیاب اصلاح‌طلبان و تنها با حضور چند جریان محافظه‌کار حامی علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد برگزار شود.محافظه‌کاران با سه جریان «جبهه پایداری» با محوریت محمدتقی مصباح یزدی، «جبهه متحد اصول‌گرایان» با محوریت محمدرضا مهدوی کنی و «جریان انحرافی» با محوریت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات آتی مجلس حضور خواهند داشتمهم‌ترین احزاب اصلاح‌طلب نه‌ تنها نامزدی در این دوره از انتخابات ندارند٬ بلکه با انتشار اطلاعیه‌هایی به صراحت انتخابات مجلس را تحریم کرده‌اند.این در حالی است که آقای سعیدی روز شنبه (۱۷ دی) ادعا کرده اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکرده‌اند و مردم مشارکت گسترده‌ای در این دوره از انتخابات خواهند داشت.وی به خبرگزاری ایرنا گفته است: «مردم در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کنند و به حرف کسانی که موضوع تحریم را مطرح می‌کنند توجهی ندارندسعیدی همچنین افزوده است: «حنای جریان فتنه‌گر و اصلاح‌طلب دیگر رنگی ندارد؛ زیرا زمانی که آن‌ها قدرت را دست داشتند کاری برای مردم نکردند و در دوره‌های بعد نیز عملکرد مثبتی نداشتندمقام‌های جمهوری اسلامی در ماه‌های اخیر به طور مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرده‌اند نگران میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس هستند.هفته گذشته نیز فرماندهان سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین از مردم خواستند در انتخابات آتی مجلس شرکت کنند تا «توطئه دشمنان» علیه جمهوری اسلامی «خنثی» شود
.توكلي: چرا مشايي با سفير اسراييل ديدار كرده
این دیگر تیر خلاص زدن بر سیاست وارونه و کمدی و تبلیغاتی اسراییل نابود باید گردد دولت مدعی ساده زیست و اصول گرا می باشد که مورد پشتیبانی ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد که عوامفریبانه بیش از 6 سال است که تکرار شده است؟
 فارس : رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفته علت سفرهاي مشايي در صورت قانع نشدن از وزير امور خارجه سوال مي‌شود. به گفته توكلي در مدت پنج سال، مشايي ۹۶ سفر خارجي داشته‌اند و اكنون در اين سوال اين مطالب مطرح است كه آقاي مشايي كجا رفت، چرا به اين سفرها رفت و اينكه چه ضرورتي براي اين تعداد سفر خارجي براي رييس سازمان ميراث فرهنگي كشور وجود داشته است. توكلي در ادامه مدعي شده مشايي با سفير اسبق اسراييل ديدار داشته و گفته: رييس سازمان ميراث فرهنگي كشور چه كاري با سفير اسبق اسراييل داشته است؟ در سفرهاي آقاي مشايي اين سوال مطرح است چرا نماينده وزارت خارجه در اين ديدارها حضور نداشته يا اينكه چرا اين ديدارها بدون حضور نماينده وزارت امور خارجه شكل گرفته بود.