دور دنيا با الاغ!
 فرق این مرد  الاغ سوار آمریکایی با آخوندهای الاغ سوار سابق این است  که اکنون اینان  33 سال است که بر اریکه ی قدرت نشسته اند  ولی مرد آمریکایی رکورد جهانی سفر دور دنیا با الاغ را شکسته وبه نام خود ثبت کرده است . در صورتیکه آخوندها  نه خر سواری که آخرین مدل خود رو را سوار می شوند و بطور قاچاقی عوامل شان کباب گوشت خر به خورد مردم  ایران می دهند.
«جني» كه سال گذشته با دو الاغ سفر يك ساله اش را از كاليفرنيا به دور دنيا آغاز كرده بالاخره در سواحل «جكيل» در گرجستان سفر عجيب و غريبش را با موفقيت به پايان برد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، «جني گلاسكو» مرد 77 ساله آمريكايي تنها با دو الاغ توانست بخشي از دنيا را بگردد! «جني» كه سال گذشته با دو الاغ سفر يك ساله اش از كاليفرنيا به دور دنيا را آغاز كرد، بالاخره در سواحل «جكيل» در گرجستان سفر عجيب و غريبش را با موفقيت به پايان برد و توانست ركورد طولاني ترين گردشگري با الاغ را به ثبت برساند.
وقتی گزارش می شود که تهران هفته ای 2 بار می لرزد یعنی اینکه تهران برروی گسل خط زلزله قرار دارد که هر لحظه امکان دارد زلزله ای با بیش از 6دهم ریشتری به وقوع به پیوندد . در صورتیکه نه اکثر خانه های مسکونی بر اساس مهندسی مقاوم سازی بنا نشده اند .هم امکان سرویس خدمات وامداد رسانی وجود ندارد که مشخص نیست در صورت وقوع زلزله ی ویرانگر تهران چگونه تبدیل به گرستان خواهد شد؟
رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران گفت: هفته اي يك تا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي دهد. عزيزالله رجب زاده با بيان اين كه گزارشي را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه كرديم، اظهار كرد: اين گزارش در خصوص اقدامات سازمان در زمينه پيشگيري، آمادگي، اطلاع رساني و آموزش و بالابردن آگاهي مردم در هنگام وقوع حوادث است. وي ادامه داد: هفته اي يك يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي دهد و در برخي از زمان ها در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي دهد. رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران به بافت هاي فرسوده شهر تهران اشاره كرد و گفت: بافت هاي فرسوده بايد نوسازي و شريان هاي حياتي بايد ايمن سازي شوند. وي ادامه داد: بافت هاي تهران فرسوده است و در صورت وقوع زلزله خسارت قابل ملاحظه است، اما نمي توانيم بگوييم چقدر تلفات مي دهيم. رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران تاكيد كرد كه آسيب پذيري تهران در برابر زلزله بسيار بالاست. رجب زاده با بيان اين كه سامانه اي ايجاد كرده ايم كه در 5 دقيقه اول وقوع زلزله، خسارات و تلفات ناشي از آن را اعلام مي كند به فارس گفت: با توجه به اين سامانه مي توانيم بگوييم در هر نقطه از شهر چند دقيقه بعد از وقوع زلزله چقدر تلفات داشته ايم
تا BBC و VOA و راديو فردا هستند جمهوري اسلامي هيچ غمي ندارد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/901019/2.htm#other205
چرا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که همیشه از این عنصر نفوذی  مقیم آمریکا کهبا افزودن پسوند به ایجاد رابطه ی وی با رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب علیه ی منتقدان و مخالفان فاکت می آورد هر گز  نمی گوید نقش وی در صدای آمریکا چه بود وچگونه مأموریت داشت تا این صدا  رابه بلندگوی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران  تبدیل کند؟
تا رسانه هايي مثل بي بي سي و صداي آمريكا و رسانه هاي لوس آنجلسي عليه جمهوري اسلامي فعاليت مي كنند، حكومت ايران هيچ آسيبي نخواهد ديد.داريوش سجادي از همكاران نشريات زنجيره اي دوره اصلاحات كه اكنون در خارج از كشور اقامت دارد، با تاكيد بر مطلب فوق نوشت: بالغ بر 10 سال پيش كه تلويزيون ماهواره اي NITV تازه راه اندازي شده بود و خيلي هم شهرت پيدا كرده بود فرصتي دست داد تا در لوس آنجلس با «ضيا آتاباي» مسئول اين تلويزيون گپي بزنم! در آن گفتگو به ايشان تعهدي لفظي دادم مبني بر آنكه؛ من از خداوند براي شما عمر طولاني و با سلامت مسئلت مي كنم اما هم زمان حاضرم به شما نوشته امضادار بدهم كه تا زماني كه شما و تلويزيون تان باقي است هرگز به چشم خود سقوط جمهوري اسلامي را نمي بينيد! دليل آن هم عملكرد و توليدات بصري رسواي شما در اين تلويزيون است.سجادي اضافه كرد: اكنون نيز به عنوان يك روزنامه نگار و تحليلگر و ديده بان سياسي كه عموم رسانه هاي فارسي زبان اعم از تلويزيون بي بي سي و صداي آمريكا و تلويزيون هاي لوس آنجلسي تا شبكه «من و تو» و راديو فردا و زمانه و سايت ها و مواضع افراد منسوب به اپوزيسيون در خارج از كشور را دنبال مي كنم با قاطعيت خطاب به جمهوري اسلامي معروض مي دارم؛ آسوده باش كه از اين آتش هيچ آبي عليه شما گرم نمي شود! 
سربازجوپاسدار حسین شریعتمداری با بازتاب دادن این گزارش تلاش مذبوحانه کرده است که تهدید جانی مجاهدین اشرف را  فقط متوجه آمریکا کند تا که بتواند اقدامات تهدید آمیز مشترک سپاه قدس و صائب الحق انشعابی از سپاه مهدی مقتدا صدر  که با رهنمود سفیر پاسدار حسن دانایی فرد در بغداد می باشد  با کوشش اخراج مجاهدین از عراق همراه با شلیک موشک ها به اشرف منتفی شود و خطر جدی اینان  به حاشیه برده شود .
گروهك تروريستي منافقين آمريكا را مسوول سلامت اعضاي خود در عراق معرفي كرد. به گزارش روزنامه الحيات ـ چاپ لندن ـ، سركرده گروهك تروريستي منافقين گفت: آمريكا مسئول هرگونه زيان وارده به اعضاي 3400 نفري خواهد بود كه مجبور شدند به خارج از پادگان اشرف منتقل شوند. او در ادامه از پيشنهاد انتقال اين گروهك از پادگان اشرف به كمپ ليبرتي در بغداد با توجه به تاكيد مسئولان آمريكايي و سازمان ملل مبني بر تضمين سلامت و امنيت اعضاي گروهك استقبال كرد
تلاش چند هدفه رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که خود و دو فرزندش در گیر اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی می باشد . هدف این عراقی پاک کردن صورت مسأله پرونده ی اختلاس گری خود وآقازاده هایش می باشد . همچنین تلاش برای جا پا باز کردن در لیبی و یافتن مهره هایی همچون حزب الله لبنان وحماس وتقویت کردن شان در راستای اقدامات تروریستی در این کشور ومنطقه می باشد
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: تاسيس نهادهاي حكومتي و قانوني جديد در كشور ليبي براساس معيارهاي ارزشي ؛اسلامي و مردم سالاري ضرورت دارد. علاءالدين بروجردي روز يكشنبه در ديدار جمعي از روساي عشاير ليبي با تبريك پيروزي انقلاب مردمي ليبي برحمايت جمهوري اسلامي ايران از حركت هاي اسلامي مردم آزاديخواه ليبي تاكيد كرد و افزود: از اصول سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران حمايت از حركت هاي آزادي بخش مردمي است. در ادامه اين ديدار تعدادي از روساي عشاير ليبي انقلاب اسلامي ايران را الگويي مناسب براي كشورشان خواندند و بر وحدت كلمه و تقويت توان علمي؛اقتصادي و فرهنگي كشور ليبي تاكيد كردند.
چون موضع اتهام این زندانیان فاش نشده است . بعید نیست که جزو اینان تروریست های اعزامی رژیم ضد بشری ایران یا هم پیمانان القاعده ای شان وجود داشته باشد .برای همین اسامی و اتهام زندانیان گریخته اعلام نشده است . به خصوص اینکه قبلاً زندانیان القاعده در زندان بصره فراری داده شده و سر از ایران در آوردند.
11 زنداني در زندان منطقه دهوك در 410 كيلومتري شمال بغداد كه اغلب آنان محكومان به اعدام بودند، بامداد شنبه با حفر تونلي 80 متري در زير ساختمان زندان، از آن گريختند.به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، «جميل» مدير اين زندان در گفتگو با خبرگزاري فرانسه گفت: زنداني ها تونلي 80 متري در زير ساختمان حفر كردند و گريختند كه البته تحقيقاتي در اين مورد آغاز شده است و زندانيان تحت تعقيب هستند.اين افراد حين حفر تونل، هيچ رد و نشانه اي از خود به جاي نگذاشتند و اين بسيار مايه شگفتي است.گفته مي شود چهار تن از زندانيان متواري به اعدام و سه تن ديگر از اين افراد به حبس ابد محكوم شده بودند و براي ديگران نيز مجازات هاي حبس 5 تا 15 سال تعيين شده بود.