گزیده خبرهای 18 دی 90
مصلحی خبر داد.دستگیری چند اخلال‌گر /دستگیرشدگان دنبال اجرای طرح‌های آمریکا در انتخابات بودند.خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات از دستگیری چند نفر که در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا قصد اخلال در انتخابات مجلس نهم داشتند، خبر داد.
مانور جنگ روانی تبلیغاتی آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی که وزیر بد نام اطلاعات می باشد که برای ماستمالی کردن آزاد کردن ملوانان ربوده شده از سوی ناو آمریکایی و به حاشیه بردن مواضع وپیام های تناقض آمیزی است که از سوی مقامات رژیم فاشیستی مذهبی ایران در این مورد اتخاذ شده است . بنابراین برای منحرف کردن اذهان عمومی دست به مانور قدرت نمایی از موضع ضعف زده است. البته از موضع فرار به جلو وبرای توجیه سانسور خبری ومطبوعاتی این ادعای ساختگی شده است که ناشی از وحشت تحریم نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند و واکنش  تظاهرات  ضد حکومتی می باشد که از هم اکنون به موازات کند کردن سرعت اینترنت  وکنترل  کردن فضای انفجاری جامعه با ترفند سیاست نخ نما شده ی ایجاد رعب و وحشت اینگونه ادعای  دستگیری چند اخلال گر شده است تا وانمود شود همه چیز زیر کنترل می باشد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه یکشنبه پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت که دستگاه امنیتی کشورمان بر فعالیت‌های افراد دستگیرشده اشراف اطلاعاتی کامل داشت.وی افزود: برنامه ما بر اساس کامل شدن اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این مجموعه و شناسایی نوع ارتباطات افراد و سپس دستگیری آنها بود.وزیر اطلاعات با بیان اینکه افراد دستگیر شده دنبال اجرای طرح‌‌ها و برنامه‌های آمریکا در روند انتخابات مجلس نهم از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی بودند، گفت: دستگیرشدگان از طریق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات‌شان آنها را دستگیر کردیم.حجت‌الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد که افراد دستگیر شده مجموعه قدرت‌مند و مهمی نبودند که بتوانند کاری انجام دهند.مصلحی در عین حال با تاکید بر اینکه بر همه اقدامات و حرکت‌هایی که از سوی این مجموعه در خصوص انتخابات انجام می‌شود اشراف کامل داریم، مستندات به دست آمده از این افراد را قابل توجه دانست.وی در پایان متذکر شد:‌ آنها در حال اجرای برنامه‌هایی برای انتخابات مجلس نهم بودند که دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.
وزیر کشور اعلام کردداوطلبان رد صلاحیت ‌شده 4 روز برای شکایت وقت دارند/ 4 اسفند آغاز تبلیغات.خبرگزاری فارس: نجار گفت که تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از تایید نهایی هیات های نظارت از چهارم اسفند آغاز و 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات سکوت تبلیغاتی شروع خواهد شد.
این بیش از حد مسخره است که بیش از یک سال جنگ وجدال میان باندهای مافیایی کودتایی پیرامون نمایش خیمه شب بازی می باشد. اما پس از تهدید اتهام وتوهین وخط ونشان کشیدن و مرز قرمز ترسیم کردن در نهایت پس از عبور از دستگاه صافی شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح منفور ونا مشروع یک هفته فرصت تبلیغاتی به نامزدان تأیید صلاحیت شده ی این نمایش یمه شب بازی داده می شود. مشروط براینکه تجربه ی چگونگی رسیدگی به شکایات پس از کودتای 22 خرداد 88 وجود دارد . اکنون نیز بر اساس این معیار پاسدار نجار فتوا داده است که 4 روز فرصت برای شاکیان رد صلاحیت شده تعیین شده است .
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمد نجار وزیر کشور امشب در حاشیه جلسه هیات دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه مراجع چهارگانه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس نهم را در موقع مقرر اعلام کرده اند، گفت که پاسخ‌های مراجع 4گانه به هیات های اجرایی منعکس شد و این هیات ها نیز بررسی های خود را تا آخر وقت فردا کامل می‌کنند.وی افزود: 20 دی نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها به هیات ها نظارت اعلام می‌شود و اگر داوطلبی رد صلاحیت شده باشد 4 روز برای شکایت به مراجع ذی صلاح فرصت دارد.نجار در خاتمه تصریح کرد:‌ تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از تایید نهایی هیات های نظارت از چهارم اسفند آغاز و 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات سکوت تبلیغاتی شروع خواهد شد.
سردار وحیدی:ایران مهم‌ترین عامل تامین امنیت تنگه هرمز است.خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد که "جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین عامل تامین امنیت تنگه هرمز است".
پاسدار تروریست وزیر دفاع چون شیر فهم شده است که مانور تهدید آمیز مسدود کردن تنگه ی هرمز بر خلاف انتظار نتیجه ی وارونه  داده است . برای اینکه این مانور ها هم موجب گسترده ی انتقادات منطقه ای و جهانی شده است . هم ادامه ی تحریم ها را گسترده کرده است . طوری که هرروز که سپری می شود بر تضمین تحریم نفتی افزوده می گردد . مهمتر اینکه فضای احتمال جنگ هم تقویت شده است .بنابراین پاسدار توریست وزیر دفاع مجبور شده است تا که از موضع ضعف شیپورر ا از در گشادش بنوازد و تهدید تهاجم نظامی ر ا به تأمین امنیت تنگه هرمز ترجمه نماید.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی در حاشیه جلسه امشب هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره احتمال بستن تنگه هرمز از سوی ایران که در خبرگزاری‌های خارجی منعکس شد، اظهار داشت: ما نگفتیم تنگه هرمز را می‌بندیم بلکه مسأله اینست که اگر کسی بخواهد امنیت خلیج فارس را به خطر اندازد، برای همه به خطر می‌افتد.وی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضع ایران در پی آزادسازی 13 صیاد ایرانی از دست دزدان دریایی سومالی توسط نیروهای آمریکایی گفت: ‌وزارت امور خارجه موضع ایران را اعلام کرده است.سردار وحیدی با بیان اینکه ما کار خوب را رد نمی‌کنیم در عین حال تصریح کرد "این مسأله هیچ دلیلی بر مشروعیت حضور آنان در منطقه نیست.وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان در پاسخ به سؤالی درباره اعزام ناو هواپیمابر انگلیس به خلیج فارس گفت:‌ این مسأله موضوع مهمی نیست.
فارس گزارش می‌دهدرابطه نشست‌های انتخاباتی "منحرفین" با "حاشای دولتی‌ها"خبرگزاری فارس: نشست‌های انتخاباتی انحرافیون در آستانه مجلس نهم با "حاشای دولتی‌ها" در این روزها همراه شده است.
این گزارش که جنبه ی روشنگری دارد در اصل ناشی از جدی شدن جنگ قدرت وثروت محور نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند است طوری که هرچه زمان بسوی بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند نزدیک ترمی شود  بر تند وتیزی جدال ها واتهام زدن ومچ گیری همراه با فضا سازی ها افزوده می گردد . چونکه همین گزارش که به شیوه ی جاسوسی وسناریو سازی می باشد از سوی خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس علیه ی جریان انحرافی درون دولت تهیه و تنظیم شده است به پیشواز رفتن چگونه  فضای ترسیم شده بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گرچه از ماه‌ها قبل، اخبار و گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها از تحرکات جدی حلقه انحرافی درون دولت برای تصاحب کرسی‌های مجلس نهم و حتی ریاست جمهوری یازدهم حکایت داشت اما برگزاری 2 نشست وابستگان به حلقه مذکور در پوشش "حامیان گفتمان انقلاب اسلامی" بدون حضور رسانه‌ها و با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد و نیز نحوه طرح‌ریزی زمان و محل برگزاری این نشست‌ها، اعمال هزینه غیرمعمول برای آن و نیز حضور موثر چهره‌های شاخص دولتی شرکت‌کننده در این همایش، شائبه انتخاباتی بودن آن را هرچه بیشتر تائید می‌کند.** 12 آبان؛ اولین نشست علنی ‌انتخاباتی انحرافیون ** چرا حامیان دیروز دولت نیامدند؟** دیدارهای غیر انتخاباتی با مسئولان انتخابات!** تحرکات انتخاباتی انحرافیون تا کجا ادامه پیدا کرد؟** ادعای عضو دفتر مشایی؛ هزینه شرکت‌کنندگان در نشست شخصی است!** اهمال دستگاه‌های نظارتی؛ هوشیاری نیروهای انقلاب.بر پایه این گزارش، گرچه طی روزهای گذشته در سایه اهمال برخی نهادهای نظارتی سایت‌های زنجیره‌ای حلقه انحرافی به صورت قارچ‌ گونه با هدف اثرگذاری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای به صورت متوالی راه‌اندازی شده‌اند اما روز جمعه با اعلام موجودیت مجمع وبلاگ‌نویسان حامی دولت در روزنامه دولت آن هم به پیشنهاد مشاور رئیس دولت تردید‌ها را به یقین تبدیل می‌کند که باید نیروهای انقلاب نسبت به تحرکات حلقه انحرافی دقت نظر بیشتری داشته باشند.
فشار جریان انحرافی برای برکناری مرتضوی و جایگزینی احمدزاده.خبرگزاری فارس: جریان انحرافی فشار خود را برای برکناری مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور و جایگزین کردن احمد زاده تشدید کرد.
طبیعی است که باند رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی تواند مقابل وا گذاری ریش و قیچی در اختیار رهبر ولی وققیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتاگر وحامیان شان  موافقت کنند که گرد آخوند ویلچری مهدودی کنی خیمه زده اند  و اینان مجبور به سکوت باشند تا که هم وزیر کشور وهم معاون سیاسی کشور وهم شورای نگهبان در اختیار رقیب باشد وهر کار یا تقلبی که می خواهندد ر 12 اسفند انجام دهند و اینان نظاره گر باشند ودست به اقدام خنثی کننده نزنند.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم، فعالیت جریان‌های مختلف سیاسی برای تصاحب کرسی‌های بیشتری از مجلس رنگ جدی‌تری به خود گرفته است که در این میان از چندی پیش حلقه انحرافی در دولت نیز تمام توان خود را برای ورود به مجلس آغاز کرده است.کارشناسان سیاسی معتقدند حلقه انحرافی ‌از مهره‌های سفید برای تصاحب کرسی‌های مجلس نهم استفاده خواهد کرد.شنیده شده ‌حلقه انحرافی از چندی پیش به دنبال برکناری سید‌صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و انتصاب روح‌الله احمدزاده کرمانی به این سمت است.‌روح‌الله احمدزاده کرمانی ‌‌ریاست مرکز مطالعات و پایش راهبردی آموزش وزارت کشور و استانداری فارس را در کارنامه خود دارد.وی اخیرا از ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استعفا داده است.برخی صاحبنظران می‌گویند که این استعفا ‌یک اقدام از پیش طراحی شده برای ‌اجرای سناریوی حلقه انحرافی در تصاحب ستاد انتخابات وزارت کشور است.