دو گزیده خبر مرتبط بهم 19 دی 90
اینگونه تلاش و فعالیت ها که از سوی فرصت طلبانی دنبال می شود که چشم به اشغال صندلی قرمز دوره ی نهم بازار مکاره دوخته اند همچون تیغ دو لبه می باشد . زیرا که در صورت رفع حصر خانگی از کروبی به معنی رفع همه اتهامات های ساختگی نسبت داده به وی وموسوی می باشد . از سوی دیگر موجب تشدید فعالیت معترضان حامی جنبش سبز می شود .اماا گر رفع حصر خانگی نشود موجب می شود که عدم مشروعیت  رهبر ولی وقیح نا مشروع ومنفور و بی اعتباری و کسادی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم بسیار پررنگ تر شود وتأثیر گذاری تحریم ها مثبت تر گردد . به ویژه اینکه ولی وقیج منفور و نا مشروع از موضع فرار به جلو اذعان نموده است با شناختی که از مردم  معترض ایران دارد که پس از کود تای 22 خرداد 88 توی خیابان ها فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند . طوریکه پژواک آن نه در سراسر ایران ومنطقه شنیده شد ، بلکه در جهان طنین انداز شد و بر نا مشروع بودن ولی وقیح منفور ونا مشروع وحکومت فاشیستی مذهبی کودتایی ایران مهر تأیید زده شد . اما با این وجود وی پیش بینی کرده است که مردم دشمن شکن با حضور خود در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند پاسخ دندان شکن به دشمنان تحریم کننده ی این نمایش خیمه شب بازی  و فرمایی 12 اسفند خواهند داد . غافل از آنکه باید سیاهی لشکری در صحنه حضور داشته باشد تا برای عادی سازی کردن تقلبات گسترده ی رأی سازی بتوان حماسه سازی نمود.
طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!ندای انقلاب نوشت: تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات ۸۸ شدت گرفته است.تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات ۸۸ شدت گرفته است.طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که رایزنی های فشرده ای در این زمینه صورت گرفته و علی رغم این که فتنه گران در تلاش مجدد برای احیای فتنه هستند این تلاش ها کاملا قابل تامل و با علامت سوال های فراوانی روبروست
.سايت هاشمي رفسنجاني رفع فيلتر شد
این سیاست هم آن سوی  معادله ی خبری قبلی می باشد . زیرا که کودتا گران نمی خواهند که فضایا ختناق علیه ی رقبا را آنچنان افزایش دهند تا راهی جز آشکارا وبدون لکنت زبان تحریم کردن نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند برای شان باقی نماند.
 عصرايران : سايت شخصي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني فيلتر شد. بعد از اين اتفاق، نه مسوولان اين سايت و نه مسوولان فيلترينگ در اين باره توضيحي نداده‌اند. اين سايت مجددا قابل دسترسي است.