حادثه (گفت و شنود)
گفتم :اگر رژیم مردمیست وحشت نداره ازقیام ،چرا به جای آزادی سرکوب با تهدید میده پیام؟
یا چه نیاز هست تا  به خودش بزند سور؟ تا زیر نام آزادی اینترنت را کند سانسور
گفت : یارو رد می شد از خیابون ، با سرعت بهش زند یک کامیون
مرد،  اماکانال زد به سربازان گمنام ، مدیر کیهان شدبانماینده جانشین امام
گفت: مگه خاتمي انتخابات رو تحريم نكرده بود؟ و مگه نگفته بود كه اصلاح طلبان در انتخابات شركت نمي كنند؟!
گفتم: معلومه كه گفته بود، تازه به جاي اينكه به خاطر وطن فروشي و آدم كشي و همكاري با اسرائيل منتظر محاكمه و مجازات باشه، براي شركت در انتخابات شرط هم گذاشته بود!
گفت: پس چرا 862 نفر از مدعيان اصلاحات يعني دو برابر دوره قبل براي نامزدي مجلس ثبت نام كردند؟!
گفتم: خب! بعضي از اونها گفته اند حاضر نيستند سرنوشت خودشان را به سرنوشت نوچه جرج سوروس صهيونيست گره بزنند.
گفت: چه عرض كنم؟! عجب دنيايي شده! دست منافق ها چه زود رو ميشه.
گفتم: يارو داشت از خيابون رد مي شد يك كاميون با سرعت بهش زد و افتاد مرد... اين ماجرا قرار بود جوك پايان گفت و شنود امروز باشه. اما چه ميشه كرد، حادثه هيچوقت خبر نمي كنه؟!
گفت: سربازجوی شده صاحب پول ، توی رگ میزنه تا بشه لول
وقتی توپ توپ میشه و شنگول ، احساس میکنه که شده هرکول
می داند از شیشه بیرون زده این غول ، اما وانمود میکنه نه ابله که داناتره از بهلول
آنگاه شروع میکنه به داستان سرایی ، تا علیه ی رقیب کند صف آرایی
گفتم : چرا سربازجو با آواز خر در چمن؟یقه ی رقیب گرفته به جای دشمن
گفت : چون ربط داره به تقلبات و انتصابات ، که وارونه جا زده میشه انتخابات
چون رقیب تحریم کرده این خیمه شب بازی ، تهدیدوتحقیرشان میکنه باسناریوسازی
همچنین وحشته از عدم  حضور سیاهی لشکر ، علیه ی رقیب فحاش شده و کنش گر
چون  دیگه نمیشه تقلب کرد با حماسه سازی ، برای همین علیه شان کوک کرده سازی
گفتم :اگر رژیم مردمیست وحشت نداره ازقیام ،چرا به جای آزادی سرکوب با تهدید میده پیام؟
یا چه نیاز هست تا  به خودش بزند سور؟ تا زیر نام آزادی اینترنت را کند سانسور
گفت : یارو رد می شد از خیابون ،  با سرعت بهش زند یک کامیون
مرد،  اماکانال زد به سربازان گمنام ، مدیر کیهان شدبانماینده جانشین امام