آلودگي نفتي4 مركز پرورش ماهي در اردل
اگر چنانچه رهبران و مسئولان قول در آمد نفت می دهند که یا برای شان مسکن سازی می کنند یا نان برتوی سفره های خالی شان می برن ولی  اگر چنانچه بد قولی که نه ، بلکه وارونه عمل می کنند. موازی آن  هم ندارد که اگر مزایای فروش نفت به مردم داده نمی شود اینان از معایب و آلودگی نفتی بی نصیب بمانند.
مديركل شيلات چهارمحال و بختياري گفت: سرايت نفت به سرچشمه منبع آب منطقه سرخون شهرستان اردل تاكنون چهار مركز پرورش ماهي با ظرفيت توليد 85 تا 90 تن را آلوده كرده استاسماعيل پيرعلي» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: برآورد ميزان خسارات وارده به اين استخرهاي پرورش ماهي منوط به اعلام صورتجلسه اداره كل دامپزشكي استان است.وي در زمينه اقدامات انجام گرفته براي كاهش خسارات ناشي از نشت نفت به منبع آب اين منطقه اظهار داشت: شركت نفت بايد هر چه سريعتر وارد عمل شود و از نشت بيشتر نفت جلوگيري كند.در حال حاضر حدود 12 واحد پرورش ماهي در منطقه سرخون شهرستان اردل وجود دارد.بررسي ها نشان مي دهد كه در اواسط دهه 60 خط لوله انتقال نفت خام «مارون- اصفهان» بر اثر رانش زمين در منطقه سرخون شهرستان اردل شكسته شده و موجب آلودگي نفتي و سرايت نفت به سرچشمه و استخرهاي پرورش ماهي اين منطقه شده است.
اینهم خبری مربوط به کشوری که ادعا دارد آزاد وامن ترین کشور جهان  است . همچنین دولتی دارد که رئیس آن مدعی اصول گرا و عدالت محور و ساده زیست  است و البته  عاشق خدمت گزاری به مردم ایران  می باشد . برای همین باید که بهر طریقی شده است ثابت کند که چگونه عشق خدمت گزار ی به  مردم ایران دارد؟. برای همین در کشور دارای دومین منابع گازی جهان اینگونه مرگ خاموش ناشی از گاز سهم شهروندان می شود.
اصفهان - خبرنگار كيهان:نشت گاز منوكسيدكربن در منزلي در دولت آباد اصفهان جان 3 نفر را گرفت.به گزارش مركز فوريت هاي پزشكي (115) طي تماسي با اتاق فرمان اين مركز اعلام شد كه 4 نفر درمنزل مسكوني واقع در دولت آباد اصفهان بر اثر نشت گاز سمي منوكسيد كربن دچار مسموميت شده اند.بدنبال اين گزارش، يك واحد امداد اورژانس پيش بيمارستاني در صحنه حادثه حاضر و پس از كنترل وضعيت افراد مشخص شد كه 2 دختر 13 و 20 ساله نيمه هاي شب دچار مسموميت شده بلافاصله جان باخته اند و همچنين زني 32 ساله نيز با وجود انجام اقدامات تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي بر اثر شدت مسموميت جانش را از دست داد.بنابراين گزارش، يكي از بستگان فوت شدگان كه 65 سال دارد به سرعت توسط آمبولانس به بيمارستان غرضي اصفهان منتقل شد و هم اكنون از وضعيت مطلوبي برخوردار است.گزارش حاكيست، اين خانواده پس از شستشو و نظافت اتاق ها، قبل از خواب دودكش بخاري را داخل تشت آب گذاشته و به استراحت پرداختند تا روز بعد اسباب و وسايل زندگي خود را در منزل جديد چيده و در خانه نو مسكن گزينند، اما متاسفانه بي احتياطي در استفاده از وسيله گرمايشي به جاي خانه نو، خانه ابدي را نصيب آنان كرد
.مرگ صاحبخانه بر اثر انفجار كپسول گاز
این خبر هم ادامه ی خبر قبلی می باشد وتداعی کننده ی اعتراف  خاتمی در مرحله ی دوم انتخابات ریاست جمهوری است که در کرمان اذعان نمود از بین همه قول و وعده هایی که ما تاکنون به مردم ایران داده ایم فقط توانسته ایم که فقر را منصفانه ی  میان مردم  تقسیم کنیم . البته این اعتراف فقط شامل محرومان وتهی دستان می شود که اکنون 80% اکثریت  جمعیت کشور را تشکیل می دهند وشامل نه اقلیت 20% نمی شود که خودشان تولید کننده  ی فقر برای اکثریت 80% جمعیت کشور هستند
برازجان- خبرنگار كيهان:انفجار كپسول گاز در برازجان باعث ويراني منزل مسكوني و مرگ صاحبخانه شد.در اثر بي اطلاعي صاحبخانه برازجاني از نشت گاز و زدن كليد برق كپسول گاز منفجر و باعث مرگ وي شد.در اين حادثه كه روز دوشنبه رخ داد قسمت هايي از منزل مسكوني تخريب شد و صاحبخانه به نام الله كرم-ش نيز جان خود را از دست داد.
قتل عام خانوادگی در مهمانی خانوادگی
باز هم یک مور دیگر از چگونگی ادای  ایران امن و آزادترین کشور جهان است . در صورتیکه آنگونه فضای جهنمی به  مردم ایران تحمیل  و شرایط طاقت فرسا شده است که با سلاح اعضای خانواده کشته می شوند؟
فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: اختلاف خانوادگی در ایلام سبب کشته شدن چهار نفر شد. حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: فردی با استفاده از اسلحه گرم چهار نفر را از اعضای خانواده خود را به قتل رساند. وی ادامه داد: فرد ضارب با استفاده از اسلحه گرم همسر، پدر و مادر همسر و یکی از بستگان خود را با شلیک گلوله به قتل رساند. ‌فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: در نخستین فرصت مأموران پلیس انتظامی و آگاهی استان ایلام به محل حادثه اعزام و تلاش برای دستگیری قاتل آغاز شده است. عباس‌زاده تصریح کرد: تلاش می‌شود در نخستین فرصت ضارب توسط مأموران نیروی انتظامی استان ایلام دستگیر شود.
شعارنویسی در آستانه بیست و پنجم بهمن
کودتاگران پاسدار که شرکت مخابرات را اشغال کرده اند و زیر پوشش طرح اینترنت ملی طرح خائنانه ی سانسور وچک و کنترل اینترنت باوکند کردن سرعت وگرد آوری اطلاعات کاران اینترنتی  را ذنبال می کند که مترادف شیوه ی بازجویی در شعبات زندان اوین می باشد . اما با شعار های دیوار نویسی چه می کنند .لابد یا دیورها را تخریب یا اینکه سیم خار دار اطراف شان می کشند . یا اینکه دیوار گوشتی پلیس امنیتی دیواری دائر می کند .یا همچون حمام ومساجد زنانه ومردانه اش می کند . یا اینکه مجبور به تحملش می شود.یاصاحبان دیواررابازداشت و به اتهام دیوار جای ستون پنجم دشمن محاکمه ومجازات می کنند. در ادامه به سراغ اسکناس وکوه ودشت ها می روند؟
 
 
 

ندای سبز آزادی - سرویس شبکه‌های اجتماعی: موج شعار نویسی شهروندان در شهرهای مختلف ایران و بخصوص در تهران که از هفته گذشته آغاز شده رو به گسترش است.این در حالی است که مراجع و تشکل های جنبش سبز هنوز برنامه های خود برای مناسبت های پیش رو را اعلام نکرده اند و به نظر می رسد موج شعار نویسی و فعالیت های مردمی در این خصوص به شکل خودجوش در حال گسترش است.اصلاح طلبان، سیاست تحریم فعال انتخابات را در پیش گرفته اند و با توجه به حرکت های خودجوش اعتراضی مانند شعار نویسی، به نظر می رسد فضای اجتماعی برای پیگیری این سیاست، رفته رفته مهیا و آماده شده است.ندای سبز آزادی پیش از این سری اول و دوم از تصاویر شعار نویسی شهروندان در برخی شهرهای ایران را منتشر کرد. صفحه فیس بوک بیست و پنجم بهمن تعداد دیگری از این تصاویر را منتشر کرده است.