گزیده خبرهای 26 دی 90
وقتی که درایران چندین میلیون دانش آموز بدلیل فقر اقتصادی خانواده ها مجبور به ترک تحصیل شده واز سواد خواندن ونوشتن محروم وتبدیل به کودکان کار خیابانی شده اند .حتی برخی از اینان هم معتاد شده اند . بنابراین مشخص است که دائر کردن مدارس ایرانی درکربلا  ونجف یا  گشودن شعبه حوزوی  بسیج در راستای چه اهداف پنهانی پشت پرده در کشور حیاط خلوت آخوند ها وپاسداران حاکم ایران وجود دارد؟
سرکنسول ایران در کربلا از صدور مجوز ایجاد مدارس ایرانی در عراق خبر داد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز و وزارت آموزش و پرورش می‌توانند هرچه زودتر برای ایجاد مدرسه ایرانیان در عراق اقدام کنندمهر: سرکنسول ایران در کربلا از صدور مجوز ایجاد مدارس ایرانی در عراق خبر داد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز و وزارت آموزش و پرورش می‌توانند هرچه زودتر برای ایجاد مدرسه ایرانیان در عراق اقدام کنندمحمد علیخانی در گفتگو با مهر با اعلام اخذ مجوز ساخت مدارس ایرانی در کشورعراق گفت: این مجوز پس از سالها رایزنی با وزارت آموزش و پرورش عراق صادر شده و هدف از آن اشاعه فرهنگ و زبان فارسی است.وی افزود: زمین مورد نیاز با رایزنی با استانداری کربلا قابل تامین است ولی برای ساخت مدرسه نیازمند مشارکت وزارت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز هستیم.سرکنسول سفارت ایران در کربلا گفت: در مرحله نخست ایجاد مقطع ابتدایی و در آینده ایجاد مقاطع راهنمایی و دبیرستان در دستور کار سفارت ایران در عراق قرار دارد.
عجب بازیگر تعزیه گردان بدشانسی چونکه بدلیل اجرای اینکه نقش امام حسین در سریال تلویزیونی اجرا کند تا به سبک سنت مرسوم  روضه خوانی وامام حسین کشی آخوندهای مفت خور منبری وحوزوی ولی وقیح منفور ونا مشروع کسبد ر آمد سرنشار عایدش شود.  نقش شمر در سریال تلویزیونی اجرای کرده که توی خیابان با کیف یک زن کتک خورده  این چنین مجازات به جای پاداش دریافت کرده است .  ناگفته نماند این شیوه ی واکنشی  خشمگینانه بر خورد کردن نشان از این واقعیت دارددهد که ضریب تنفر عمومی از شمر ها و رفتارشان چگونه می باشد؟ حال  داشته باشید  اگر چنانچه  از سوی  مردم ناراضی وخشمگین وقتی باشمر مصنوعی ودکوری اینگونه بر خورد می  شود . اگر فرصت مناسبب دست آید مردم با  بدتر از شمر ویزید ومعاویه وابوسیفیان وخولی ها  که حاکم شده اند چه می کنند ؟ چونکه در 33 سال گذشته با شیوه ی دجالی دین فروشی وعوامفریبی روضه امام حسین کشتن خوانی ها وگریز به صحرای کربلا زدن  با ابزار قدرت وثروت کردن دین مرتکب چه جنایات ضد بشری شده اند . آنگونه که نه روی شمر ویزید ومعاویه ها که چنگیز وهیتلر ها را در تاریخ  سفید کرده اند؟
«یک بار در میدان فاطمی به خاطر بازی در نقش شمر یک زن با کیفش شروع کرد به کتک زدن من!» پارس توریسم: محمد فیلی بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» روایت جالبی از کتک خوردن از یک زن در میدان فاطمی به خاطر بازی کردن در نقش شمر را بازگو کرد.  فیلی در صحبت‌هایی که روز جمعه از تلویزیون پخش شد، گفت: «یک بار در میدان فاطمی به خاطر بازی در نقش شمر یک زن با کیفش شروع کرد به کتک زدن من
فرمانده پایگاه بسیج ۱۱۷ عاشورا به دادسرای نظامی احضار شد
سرعت عمل پیگیری پرونده ی جنایت از سویت دستگاه آلوده به فساد وتبعیض قضاییه  در مورد ارگان سرکوبگر زائده ی پاسداران کودتار درر ژیم فاشیستی مذهبی کودتایی تروریستی ایران البته سرعت پیگیری  این پروندهه مچون پرونده امیر میرزایی حکمتی نیست که شهروند ایرانی تبار آمریکایی است که متهم به جاسوس سیا شده وحکم اعدام برایش صادره شده است.
همسر یکی از کشته شدگان ۲۵ خرداد در گفتگو با سرخسبز گفت: فرمانده پایگاه بسیج ۱۱۷ عاشورا به دادسرای نظامی احضار شد.لادن مصطفایی، همسر علی حسن پور می گوید: بعد از گذشت بیش از دو سال به تازگی فرمانده پایگاه بسیج ۱۱۷ عاشورا و هفت نفر از کسانی که در این پایگاه حضور داشتند در جریان رسیدگی به پرونده کشته شدن علی حسن پور به دادسرای نظامی احضار شده اند.وی در خصوص اینکه آیا فرمانده بسیج پایگاه ۱۷۷ عاشورا و سایر احضار شدگان به عنوان مطلع به دادسرای نظامی احضار شده اند یا متهم می گوید: در مجموع ۸ نفر ازاین پایگاهرا خواسته اند تا در مورد اتفاقاتی که آن روز مقابل پایگاه رخ داده است پاسخگو باشند به این دلیل که آن روز هفت نفر مقابل همین پایگاه کشته شدند. چون اسلحه ای که آن روز علی با آن کشته شده است، کلاشینکف بوده حالا باید دید که آنها چه دلیلی را برایشلیک به معترضان عنوان می کنند.وی ادامه می دهد:‌ به عنوان مثال ممکن است بگویند شرایط آن روز به گونه ای بوده که ما باید به مردم شلیک می کردیم، چوناین معترضان قصد تسخیر پایگاه بسیج را داشتند و به غلط هم گفته شده که آنها به داخل پایگاه رفته و همانجا کشته شدند در حالی که این صحت ندارد و همه آنها بیرون پایگاه مورد اثابت گلوله قرار گرفته اند من به قاضی هم گفتم همسرم بیگناه بوده و فقط برایاعتراض رفت که به سرش شلیک کردند.همسر شهید علی حسن پور همچنین می گوید این روزها که به انتخابات نزدیک می شویم وقتی می بینم نتیجه رایی که دو سال گذشته خودم به صندوق انداخته بودم چه شد، شخصا حاضر به شرکت در انتخابات نیستم.
به گزارش شفاف به نقل از فارس؛ تصاویر حاضر مربوط به لحظات اولیه پس از شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن‌ است که  چهارشنبه هفته گذشته توسط عوامل تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به شهادت رسید.
فیلم/ جمع کردن ماهواره ها - دی‌ ۱۳۹۰
این اقدام موازی  سیاست سرکوب  و اعدام ها و کند و فیلتر کردن اینترنت وسانسور تحمیلی در مطبوعات و وارد آوردن فشار وتهدید مضاعف روی متهمان وقربانیان در بند سیاسی می باشد که بی ارتباط  به تحریم در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند و وحشت از تظاهرات  های اعتراضی نیست .