دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 13 دیماه سال 1390
"وقتی در فاصله ی چند روز قیمت دلار 37% بالا می رود که مشخص است اوضاع اقتصادی و ارزی و بانکی کشور چقدر آشفته بازار است ومردم چگونه سرکیسه می شوند. حال چنین رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری که دارای کارنامه ی ننگین 33 ساله دارد که جز خیانت وجنایت وعوامفریبی ودین فروشی و غارتگری وجنگ افروزی وبحران آفرینی با تهدید همسایگانش نمی باشد چگونه می تواند دوستدار ملت بحرین و مدافع منافع ملی این کشور باشد؟"
ازز مان شکل گیری رژیم ضد بشری قرون وسطایی کودتایی نا متعارف حاکم بر ایران چه تعداد از نوجوانان 12  تا زیر 18 سال در خیابان های کشور برای نشریه مجاهد فروشی به قتل رسیدندو یا  دانش آموزان در زندان ها بدلیل فعالیت سیاسی تیرباران شدند. یا اینکه برروی میادین  مین جنگ خانمان بر اندازانه وایران ویران کن عراق و ایران برروی مین برای پاک وخنثثی کردنش بعنوان یکبار مصرفان فرستاده شدند یا درون زندان ها و ملاء عمومی این قربانیان بر دار کشیده شدند .چگونه است که خون هیچیک از اینان برابر ارزش خون نوجوان 15 ساله ی بحرینی نبوده است که اکنون قلم بر دست گمنام امام زمانی یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان به آن آویزان شده ودستآویز روضه خوانی مبسوط ضد حاکمان بحرین خود کرده است تا توانسته باشد در ادامه از موضع دایه نزدیک تر از مادر برای این نوجوان بحرینی شدن گریز بزند واین چنین علیه  آمریکا ورئیس جمهور آن همراه با  بحرین و عربستان  و قطر موضع گیری کند :
"خبرهاي موثق بيانگر آن است كه بعد از شهادت روز شنبه 10 دي ماه «سيد هاشم سعيد»- نوجوان 15 ساله اي كه پنجاه و پنجمين شهيد انقلاب است- و متعاقب آن شعله ورتر شدن آتش انقلاب در اين كشور، باراك اوباما مستقيما با پادشاه بحرين تماس گرفته و گفته است كه قيام مردم بايد تا قبل از رسيدن آن به اولين سالگرد- 25 بهمن- خاتمه پيدا كند و اين نشان دهنده حساسيت مردم منطقه روي تحولات بحرين و تأثير آن بر وضع عمومي شبه جزيره است.مقاومت بحريني ها و بخصوص مقاومت حيرت انگيز زنان مانع آن شد كه رژيم هاي بحرين، سعودي و قطر بتوانند به آن مارك دعواي شيعه و سني بزنند و اين همه در شرايطي است كه غرب و رژيم هاي وابسته به آن تا همين هفته هاي اخير با صراحت عليه مردم بحرين موضع مي گرفتند و قيام آنان را طايفه گرايي لقب مي دادند"
در ادامه یادداشت روز نویس بی نام ونشان گمنام وزارت بد نام اطلاعاتی دست به وارونه گویی بیشتر زده است . یعنی اینکه اقدامات جنایتکارانه ای که حاکمان ایران در عراق وسوریه از طریق سپاه قدس و گروه انشعابی از سپاه مهدی مقتدا صدر صائب الحق در عراق وسوریه مرتکب می شوند .اکنون با پاک کردن صورت مسأله و نماینده ی ملت بحرین شدن اشاره به  ادامه ی مبارزه متشکل و سازمان یافته تر در سال جدید میلادی  در بحرین نموده است  تا بتواند اینگونه اقدامات مشابه ی  رژیم فاشیسی مذهبی کودتایی ایران  در عراق و سوریه وحتی لبنان را به حاکمان  بحرین و عربستان نسبت دهد:
" نكته ديگر كه از ناتواني آل خليفه و آل سعود از كنترل انقلاب حكايت مي كند استخدام مزدوران جنايتكار از عربستان و عراق است. يك گزارش مستند كه هفته گذشته مبارزان بحريني در اختيار شبكه تلويزيوني العالم قرار دادند، بيانگر آن است كه رژيم هاي آل سعود و آل خليفه پس از آن كه از مهار انقلاب توسط نيروهاي امنيتي و نظامي خود پس از حدود 9 ماه جنايت، مأيوس شده اند، به استخدام جنايتكاران وهابي و بعثي روي آورده و آنان را به جان مردم بحرين انداخته اند در يكي از اين اسناد چند نيروي بعثي كه از همراهي چند نيروي نظامي رسمي برخوردار هستند، مشغول بمب گذاري در مقابل منزلي در منطقه المعامير هستند. هدف از اين اقدام بدنام كردن انقلابيون و متهم كردن آنان به اعمال خشونت مي باشد. همزمان مزدوران وهابي و بعثي با حضور در اجتماعات مردم با سلاح سرد به جان آنان مي افتند كه تاكنون ده ها نفر مجروح و روانه بيمارستان شده اند.روند تحولات بحرين به خوبي نشان مي دهد كه به موازات از هم پاشيدن ائتلاف اوليه غربي-عربي كه با هدف حفظ رژيم بحرين و سركوب قيام مردم اين كشور در اوايل فروردين امسال شكل گرفت، اكنون ائتلاف داخلي نيروهاي انقلاب بيشتر وحضور مردم تشكيلاتي تر شده است. دو روز پيش 6 حزب اصلي بحرين شامل الوفاق، وعد، التجمع الوحدوي ، التجمع القومي، الاخاء و امت يك ائتلاف بزرگ را با شعار «پايداري نامحدود» به وجود آوردند. اين در حالي است كه در ماههاي گذشته ميان خواسته هاي نهايي آنان اختلاف نظرهايي وجود داشت. تظاهرات زنان در هفته گذشته كه به عنوان آماده سازي زمينه تظاهرات بزرگ «لحظه سرنوشت ساز» - روز شنبه- انجام شد هم از پختگي اجتماعي خبر مي دهد"
بازهم یادداشت روز نویس گمنام امام زمانی به شیوه ی مضحک شاهد روباه دمش می باشد آویزان به شبکه ی تلویزیونی برون مرزی عربی العالم رژیم فاشیستی مذهبی کودایی ایران شده است که به سبک سناریو وپرونده سازی کردن دروغ نامه ی کیهان گزارش خبری تهیه وپخش می کند تا  این چنین فاکت از این شبکه رونماید و نوید به زودی پیروزی انقلاب بحرین  دهد:
" روز سه شنبه هفته گذشته شبكه العالم يك گروه از مزدوران را نشان داد كه به مناطقي از شهر «داركليب» - در نزديكي شهرك حمد - حمله كرده اند. اين شبكه حتي هويت يكي از آنان- بنام خالد خلوف طويرش عشوي العنزي وهابي اهل استان القسيم عربستان- كه جديداً به تابعيت بحرين درآمده را فاش كرد. اين موضوع قطعاً براي نيروهاي بحريني و ارتش و سازمان امنيتي قابل پذيرش نيست در اين بين بسيوني با اشاره به رفتار ضدانساني اعمال شده در سلول هاي زندان جو محاكمه عاملان شكنجه را خواستار شده و بازتاب اين در ميان نيروهاي امنيتي افزايش هراس از آينده بوده است و همانطور كه هادي الموسوي يك عضو جمعيت وفاق ملي اين هفته گفت اكثر نظاميان بحريني تمايلي به ادامه خدمت در ارتش ندارند.امروزه همه شواهد حاكي از آن است كه با عنايات خداي متعال و به مدد مقاومت مظلومانه، قهرمانانه مردم، انقلاب بحرين در آستانه پيروزي قرار دارد انقلابي كه تأثير جدي بر تحولات شبه جزيره خواهد گذاشت و كوچكي اين كشور- مساحت حدود 700 كيلومتر مربع و جمعيت كمتر از يك ميليون نفر- مانع اثربخشي عظيم آن نخواهد بود. كما اينكه كوچكي لبنان مانع اين اثربخشي بزرگ نبود"
در خاتمه اینکه همانگونه که فائزه رفسنجانی خطاب به حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی غیر متعارف گفته است که مگر شمابرای مردم ایران چه کرده اید که قرار است عملکردتان الگوی ملت های منطقه شود ؟ البته این روشن گری کوچک منجر به سنگین تر کردن پرونده ی ساخته شده برای وی شد تا محکوم به 6 ماه حبس تعزیری  از سوی دستگاه آلوده به فساد قضاییه شود . بنابراین سئوال است مگر فراموش شده است که در زمان خمینی شیاد نقش رفسنجانی چه بود؟ مگر وی ستون انقلاب و سردار سازندگی نامیده نمی شد؟ مگر وی پیشنهاد دهند وحامی آخوند سید علی خامنه ای برای جانشینی خمینی شیاد نبوده است؟ مگر وی تا همین دو سال وچندین ماه پیش جزو امام جمعه های موقت تهران نبود و در رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی قرار نداشت که از هر دو جایگاه  جراحی شد وجایش را آخوند بی بو وبی خاصیت آخوند صدیقی  در امام  جمعه موقت  تهران گرفت و آخوند ویلچری که دستگاه اکسیژن به وی وصل می باشد مهدوی کنی در سیرک مجمع خبرگان جایگزین ی شد وهم اکنون توطئه چینی می شود تاکه از رأس مجمع نظام هم کنار گذاشته شود . بنابراین وقتی که اینگونه درر أس رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشددرون آن شکاف واختلاف ورقابت وجود دارد که مترادف آن ادامه ی جنگ قدرت وثروت میان رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کود تا گر و پاسداران با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور است که موجب حاد شدن رقابت و اختلاف همسو با تهدید وفشار وسناریو سازی پیرامون بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم در 12 اسفند شده است . از طرف دیگر وقتی در فاصله ی چند روز قیمت دلار 37% بالا می رود که مشخص است اوضاع اقتصادی و ارزی و بانکی کشور چقدر آشفته بازار است ومردم چگونه سرکیسه می شوند. حال چنین رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری که دارای کارنامه ی ننگین 33 ساله دارد که جز خیانت وجنایت وعوامفریبی ودین فروشی و غارتگری وجنگ افروزی وبحران آفرینی با تهدید همسایگانش نمی باشد چگونه می تواند دوستدار ملت بحرین و مدافع منافع ملی این کشور باشد؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 13 دیماه سال 1390
نشانه هاي پيروزي در بحرين خونين (يادداشت روز)