كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 19 شهریور - 94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

    * اين پافشاري که از دولت در عدم ارائه لايحه برجام به مجلس ديده مي شود تمام شعارها و تبليغات دولت را بي اثر کرده است.
       *
آقاي عراقچي در جلسه کميسيون ويژه بررسي برجام در مجلس گفته بارها به سوالات جواب داده ام چرا مجددا اين سوال ها مطرح مي شود. ايشان توجه بفرمايند که وقتي جواب ها قانع کننده نباشد پرسش ها به قوت خود باقي مي ماند.    حيدري
    *
اظهارنظر جديد آقاي عراقچي در خصوص برجام و ترجيح نظر شخصي خود بر نظر تمام کارشناسان ديگر کاملاغيرمنتظره بود.
       *
وهب نصراني در انقلاب و رکاب پيامبر اکرم(ص) و اميرالمومنين(ع) نبود اما غيرتمندانه در رکاب امام حسين(ع) شهيد شد. از آن طرف خيلي ها صحابه پيامبر بودند ولي 25 سال حضرت علي(ع) را خانه نشين کردند بعد هم فتنه ها به وجود آوردند.
        *
خدا وکيلي اينکه کيهان يک تنه در مقابل طيف ضدانقلاب خارج و داخل ايستاده و روشنگري مي کند جاي تقدير و تشکر دارد. براي شما کيهاني ها دعا مي کنيم.
        *
آقاي عراقچي گفته اند ترديد نداريم که با دشمن مذاکره مي کرديم. لطفا بفرمايند اگر چنين است پس قضيه امضاي يادگاري چه مي شود. آدم با دشمن عکس يادگاري مي اندازد؟
        *
جانم فداي رهبري که هميشه با صلابت آب پاکي را روي دست دشمن ريخته و مي ريزد و اميد را در دل دوست زنده مي کند. با سخنان اخير معظم له در جمع مجلس خبرگان بسيار خوشحال شدم و انرژي گرفتم.
        *
در شهر مقدس مشهد در جوار ملکوتي امام رضا(ع) زيباترين لحظات براي آرميتا فرزند شهيد هسته اي کشورمان رضايي نژاد با هديه و دستخطي از سوي رهبر معظم انقلاب رقم خورد و جشن تکليف ايشان شروع شد. اطمينان داريم که راه پدر شهيدش را ادامه خواهد داد.
      *
اخلاص شهيد تهراني مقدم به جايي رسيده بود که در ساخت موشک هاي بالستيک هر جا مشکل پيش مي آمد به زيارت ولي خدا حضرت امام رضا(ع) مي رفت و از ايشان کمک مي خواست ولي بعضي ها متاسفانه نگاهشان به کدخداي تقلبي جهان شده و از طريق آمريکا مي خواهند مشکلات را حل کنند.    عربي
    *
آن کساني که مردم را مرتب با تحريم ها مي ترساندند پاسخ بدهند پس چرا گراني ها ادامه دارد؟
      *
حرف امروز ما نسل سومي ها خطاب به آمريکا و آمريکايي ها اين دشمن قسم خورده انقلاب اين است که با ولايت زنده ايم و تا زنده ايم رزمنده ايم.    خامه اي
    *
قرار بود به ايثارگران بابت حضورشان در جبهه هاي جنگ تحميلي حقوق و پاداش بدهند ولي خبري نشد. از مطبوعات تقاضا داريم پيگير موضوع باشند.
    *
جاده ايرانشهر به مهرستان در استان سيستان وبلوچستان از خطرناک ترين جاده هاي کشور است. شايد باور نکنيد ولي اين جاده از قبل از انقلاب تاکنون شايد فقط يک بار آسفالت شده باشد و به دليل کم عرض بودن هميشه حادثه خيز است.
      *
پذيرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامي که نوعي مدرک فروشي محسوب مي شود بنيه علمي کشور را نابود مي کند. بنويسيد درآمدزايي با چه قيمتي؟ حداقل در اينگونه امور به خاطر حرمت علم و دانش مرز نگه دارند.
       *
بيمارستان فخريه ملاير اعلام کرده بود دندان کودکان زير 12 سال رايگان درمان مي شود فرزند 8 ساله ام را به اين مرکز بردم گفتند تا يک سال نوبت نداريم. در مطب آزاد هم 500 هزار تومان پول مي خواهند کودک 8 ساله چگونه مدت يک سال درد دندان را تحمل کند؟
     *
مطالبات قطعه سازان از خودروسازان بيش از 9 ماه به تاخير افتاده اگر مشکل نقدينگي شرکت هاي خودروساز مثل سايپا حل نشود فاجعه خواهيم داشت و خيلي ها بيکار مي شوند.