كدام اصولگرا از بازگشايي جاسوسخانه شيطان بزرگ دفاع مي كند؟!

خبر ويژه 
كدام اصولگرا از بازگشايي جاسوسخانه شيطان بزرگ دفاع مي كند؟!
این یکی ادعا "كدام اصولگرا از بازگشايي جاسوسخانه شيطان بزرگ دفاع مي كند؟!" بیش از حد نخ نما شده  و مضحک وخنده دار است .زیرا 37 شعار های ضد آمریکایی چاشنی سیاست مماشات آمریکا شده است تا که رد گم شود همه اقدامات نظامی وحضورآمریکا درمنطقه وتغییر  برخی حکومت های منطقه فقط برای حمایت و ادامه ی بقای ننگین رژیم و ارونه ی ولایت فقیه نبوده است .چون عامل حضور پررنگ نظامی آمریکا درمنطقه رژیم جنگ افروز ضدمردم ولایت فقیه با شعارپوششی مخالفت با آمریکا بوده است.
مدير سايت آريا در پي سپردن تريبون به مدير يک نشريه زنجيره اي و فرش پهن کردن براي بازگشايي سفارت آمريکا، به مغالطه متوسل شد.
    
کيهان در اخبار ويژه روز دوشنبه به مصاحبه سايت آريا (وابسته به امير محبيان) با مدير روزنامه شرق پرداخت. رحمانيان در اين مصاحبه اظهار اميدواري کرده بود که در ميان مدت سفارت آمريکا در ايران برقرار شود. کيهان در واکنش به اين فضاسازي، به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره خط نفوذ - از جمله موضوع راه اندازي دفتر حافظ منافع و...- پرداخت و نوشت «سايت آريا توسط امير محبيان از عناصر شبه اصولگرا که ارتباطات ارگانيک با برخي محافل اصلاح طلب و دولتي دارد، اداره مي شود».
    
محبيان در واکنش به خبر کيهان در مصاحبه با سايت خود گفته است: شبه اصولگرا اصطلاح بسيار جالبي است. مثل اين که کسي محکي در اختيار دارد و درصد خلوص تعيين مي کند. يعني نوعي صرافي سياسي که مي گويد اين نيم اصولگراست يا ربع اصولگراست و امثال اين. لازمه اين نگرش آن است که فردي يا اشراف ذهني و عملي کامل که لازمه الوهيت يا ولايت الهي است داشته باشد که کيهانيان فکر نمي کنم چنين ادعايي داشته باشند. مورد ديگر آن است که فردي وکالتي از خداوند يا اوليا داشته باشد؛ من وکالت نامه از کيهانيان در اين باب نديده ام. ديگر آن است که فرد قضاوت کننده در مقام قضا قرار داشته باشد که لازمه آن رعايت اصول قضا منجمله احاطه علمي و عدالت است. قضاوت جايگاه دشواري است که فکر نمي کنم حکمي در اين مورد براي کيهان صادر شده باشد.
    
وي سپس کيهان را متهم به سوءظن کرد و چند آيه از قرآن در مذمت سوءظن عنوان کرد.
    
درباره اين واکنش بايد گفت که نمي توان هم اصولگرا بود و هم براي عبور از خطوط قرمز نظام و رهبري تدارک رسانه اي کرد. جالب اينکه مصاحبه آريا با مدير شرق به نوعي جبران مصاحبه 24 فروردين مدير آريا با شرق است که در آنجا نيز آقاي محبيان در موضعي به مراتب بدتر از موضع برد-برد دولت در قبال استکبار، سخناني گفت که بر صفحه اول روزنامه غربگراي شرق نشست (در حقيقت اقدام آريا و شرق نوعي نان به هم قرض دادن و بده -بستان است).
    
محبيان در آن مصاحبه که بعد از بيانيه لوزان صورت گرفت گفته بود «متاسفانه از ابتدا اين ذهنيت توسط دولت آقاي روحاني مطرح شد که اين مذاکره برد-برد است. همين نکته انتظاراتي را در ذهن گروهي از جامعه ايجاد کرد که پس از مذاکره از دولت بپرسند که پس برد ما چه بوده است؟ ولي فارغ از بازي هاي کلامي، روشن است که در جهان غيرعادلانه ما، در يک طرف ميز، غربي ها هستند که با اعمال فشار با بهانه هاي واهي مي خواهند که ايران را به کلوپ دارندگان تکنولوژي هسته اي راه ندهند و در طرف ديگر ايران است که مي کوشد در اين معادله قدرت و مقاومت، امتياز کمتري بدهد. به عبارت روشن تر قرار نيست در اين مسابقه در نهايت دست دو طرف را بالاببرند و بگويند هر دو طرف برنده شده اند. برد ما فقط در آن است که گل کمتري بخوريم و بس»!
    
اين مصاحبه با تيتر «برد ما در آن است که گل کمتري بخوريم» منتشر شد و حال با چند ماه فاصله، مدير روزنامه شرق بازديد پس داده! و از طريق سايت آريا عقده ناکام جريان غربگرا و پايگاه مطبوعاتي دشمن را بيرون مي ريزد و آرزو مي کند جاسوسخانه شيطان بزرگ در ميان مدت بازگشايي شود. کدام اصولگرايي در چنين زمين و نقشه اي بازي مي کند و کدام اصولگراي انقلابي، پيشا پيش توافق، دست ها را بالامي برد و تيم خودي را بازنده معرفي مي کند؟!
    
يادآور مي شود واکنش مدير آريا به خبر ويژه کيهان عيناً در اولين ستون صفحه 2 روزنامه شرق درج شد.