كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 22 شهریور - 94
كيهان و خوانندگان
یکی ازد لایل قلابی و ساختگی بودن پیام های اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری این است که گذشته از اینکه همه اش علیه ی دولت روحانی و حامیان مدعی اصلاح طلب است . از سوی د یگر  پیگیری سیاست مخالفت  با توافق هسته ای است .بنابراین  پیام ها  گزینه یا کپی برداری شده از یادداشت های روز و خبر ویژه اوین نامه ی کیهان است .بطور مثال در پیام اول اوین نامه ی کیهان  چنین اشاره شده است : پخش نشست کميسيون برجام با تيم مذاکره کننده هسته اي و برملاشدن برخي وادادگي ها که اکثرا از ديد مردم دور مانده، علت مخالفت دولتي ها را با بررسي مجلس بر برجام روشن مي کند . البته در این نشست سعید جلیلی و معاون وی باقری  رئیس تیم مذاکره کننده ی هسته ای دوران احمدی نژاد حضور داشت .
    * پخش نشست کميسيون برجام با تيم مذاکره کننده هسته اي و برملاشدن برخي وادادگي ها که اکثرا از ديد مردم دور مانده، علت مخالفت دولتي ها را با بررسي مجلس بر برجام روشن مي کند. زماني که موافقت وين به مجلس ارائه نشد و زماني که دانشجويانمان در شيراز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و پس از توافق که غوغاسالاري و فتح الفتوح خواندن توافق شروع شد فضا غبارآلود ماند اما به هنگام بررسي آن توسط برخي نمايندگان مجلس، همه آن هياهوها خوابيد و جالب آنکه حالااذعان مي شود توافق يک بده بستان است و ما بايد امتياز مي داديم تا امتياز و در واقع وعده سر خرمن بگيريم.! با اين حساب به وضوح روشن است که آمريکا از روزنه هاي برجام و پسابرجام قصد نفوذ به ايران اسلامي را دارد. ولي با اشارات رهبر معظم انقلاب و حمايت مردم تمامي دسيسه هاي دشمنان نظام محکوم به شکست است. ان شا ءا...    نراقي
    *
سخنان روشنگرانه و هدايت بخش رهبر معظم انقلاب درباره مسائل هسته اي براي مسئولين کشور فصل الخطاب مي باشد. تحريم ها بايد کاملابرداشته شود نه اينکه تعليق گردد. غني سازي در نطنز و فردو به همراه تحقيق و توسعه هسته اي همچنان بايد ادامه پيدا کنند. رآکتور آب سنگين اراک نبايد تخريب شود. موضوعات برجام داراي تعهدات و محدوديت هاي فراوان براي ماست. دولت محترم مي گويد اجراي برجام داوطلبانه است در اين صورت نمايندگان مي توانند اجراي بخش هايي از برجام که از خطوط قرمز عبور کرده و بخشي از حق ما را در ان پي تي سلب نموده ممنوع کنند.    علي نژاد - قائم شهر
     *
بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره محو رژيم جعلي صهيونيستي تا 25 سال ديگر تير خلاص بر طراحان موذي دشمن در ترسيم خاورميانه جديد (با هدف تجزيه کشورها) است و به اين شياطين مي فهماند رکن اصلي تحرکات تجزيه طلبانه غرب در منطقه (حفظ رژيم جعلي صهيونيستي) از هم خواهد پاشيد و با نابودي اين غده سرطاني، دولت هاي زورگوي غرب به سرکردگي آمريکا بايد گور خود را از منطقه گم کنند وگرنه با پاسخ قاطع جبهه مقاومت در زباله دان تاريخ دفن مي شوند.
       *
با سخنان روح بخش و دل نشين رهبري عزيزتر از جان و روح مان امام خامنه اي در جمع اقشار مختلف مردم، چنان روحيه و قوت قلبي مضاعف گرفتيم. خداوند را به سبب نعمت ولايت شکرگزاريم. ان شا ءا... همه مسئولان در عمل پيروي از ولي امر مسلمين را به اثبات برسانند.    خامسي زاده

    * در دوره دولت اصلاحات با دو عقب نشيني ايران در پاريس و سعدآباد به حدي خوش به حال غربي ها شده بود که آشکارا گفتند ميوه حمله به عراق و افغانستان را در کاخ سعدآباد در ايران چيدند. بايد ديد در اين توافق به چه چيزهايي دست پيدا کرده اند که مرتب از اين برجام حمايت مي کنند.
     *
قاچاق کالابه اقتصاد و فرهنگ کشورمان ضربه وارد کرده و مي کند. حتي بعضي از اين کالاهاي قاچاق امنيت و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است. همه بايد دست به کار بشوند و تمام راه هاي واردات قاچاق را سد کنند. معلوم نيست چرا در اين مورد کوتاهي مي شود؟
    *
دولت يکي از شعارها و موفقيت هاي خود را ثبات اقتصادي اعلام مي کند ولي در چند روز گذشته شاهد افزايش 10 درصدي ارزش دلار در برابر ارزش پول ملي هستيم. وزير اقتصاد نيز اعلام کرد اين نوسانات موقتي است. در صورتي که بعد از سخنان وي، در روز شنبه 94/6/21 شاهد افزايش 61 توماني دلار بوديم. يکي از انتقادات جدي دولت يازدهم به دولت قبل همين نوسانات دلار بود حال پس از معامله با غربي ها و ايجاد انتظار حل مشکلات ، خود چه پاسخي به مردم دارد؟     تهراني
    *
بايد مراقب بود که دشمن در نقشه اش براي نفوذ از طريق برجام و پياده کردن مدلي شبيه ليبي و عراق براي ايران موفق نشود. البته خون شهدا آتش فتنه هاي آخر الزمان را خاموش خواهدکرد ان شا ءا... .
        *
آن چيزي که از اين دولت بعد از 2 سال مذاکره هسته اي تعجب برانگيز مي باشد جابه جا کردن جايگاه دوست و دشمن است. اين آقايان واقعا دشمنان را دوست و نيروهاي انقلابي و دلسوز کشور را دشمن گرفته اند.
       *
علي رغم ماجراي ناصواب تماس تلفني در فرودگاه نيويورک با اوباما و لبخندهاي بيش از اندازه وزير امور خارجه کشورمان به کري، نه تنها از تحريم ها و نگاه هاي شيطنت آميز آمريکا به کشورمان کاسته نشد بلکه رجزخواني هر روزه اين دولت مستکبر و خبيث بر تداوم تحريم ها و گزينه نظامي تشديد شده است. شايسته است اين مسئولان از اين راه ناصحيح طي شده بازگردند.    شکيبا
    *
اگر برجام در مجلس شوراي اسلامي رد شود و مردم از محتواي آن آگاه شوند اقبال مردم به جريان هاي سياسي دچار تغيير خواهد شد. مدعيان اصلاح طلبي عدم آگاهي عمومي از واقعيات برجام را پل پيروزي خود تلقي مي کنند. در واقع به جاي شعار قبلي شان که دانستن را حق مردم مي دانستند، اکنون «ندانستن» را تکليف مردم مي دانند.
     *
تنها راه موفقيت دولت عمل به توصيه هاي دلسوزانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتي است نه ذوق زدگي در برابر شيطان بزرگ و توافق هسته اي که دشمن به نفوذ از طريق آن اميد بسته است. تعطيلي انرژي هسته اي هنر نيست. هنر آن است که با تکيه بر داشته هاي خود، کشور و ملت را از ديگران بي نياز کنيم.
     *
ترويج مصرف گرايي در کشور ما روز به روز در حال افزايش است. عواقب ناگوار آن هم بر کسي پوشيده نيست. بايد با آگاه سازي همگان اين حربه نظام سرمايه داري را از دستش گرفت.
      *
در اين وانفساي تحريم ها، وزارت جهاد کشاورزي در ترکمنستان براي کشت انگور سرمايه گذاري کرده است. چنين سرمايه گذاري فقط بخشي از زنجيره توليد مشروبات الکلي را در اين کشور تامين مي کند. اي کاش اين وزارتخانه مشکل خودکفايي برنج و گندم و چايکاران کشور را مرتفع مي نمود.
       *
وقتي آمريکا هم بمب دارد و هم اين بمب را روي ژاپني ها امتحان کرده و آن جنايت وحشتناک را بوجود آورده حق اين است که همه تاسيسات هسته اي آمريکا با سيمان پر شود نه اينکه تيم هسته اي ايران بپذيرد راکتور ما را با سيمان پر کنند.
        *
مي خواستم از طريق اين ستون اطلاع رساني شود اولين بزرگداشت شهداي بصيرت: حاج اسدالله لاجوردي، آيت و... دوشنبه 94/6/23 در ساختمان حوزه هنري واقع در تقاطع خيابان هاي سميه و حافظ برگزار خواهد شد.
        *
در دوره مديريتي وزير دادگستري در دولت جديد تمام مزاياي کارکنان تعزيرات حکومتي را حذف کرده اند. از همه مهم تر پاداش آخر سال و اضافه کاري را نمي پردازند. از حق اياب و ذهاب حق مسکن و غذا هم خبري نيست. با اين فشار به کارمند چگونه انتظار دارند کارمند جماعت آن هم، در تعزيرات حکومتي با مشکل مواجه نشود.
    
يکي از کارکنان تعزيرات حکومتي
    *
حذف پيام هاي تبليغاتي گوناگون روي گوشي هاي تلفن همراه وقت زيادي از بنده مي گيرد. چرا دولت و مسئولان براي سامان بخشيدن به اين وضع فکري نمي کنند؟
    *
حقوق ماه گذشته کارکنان بعضي از شرکت هاي گروه سايپا مثل شرکت سرمايه گذاري پرداخت نشده در ضمن در بعضي از شرکت هاي قطعه سازي مثل صبوران پليمر تا 100 نفر تعديل نيرو داشته اند.
     *
مربيان پيش دبستاني با بيش از 10 تا 15 سال سابقه کار هيچ ضمانت شغلي ندارند. هر روز که مي گذرد تعدادي از ما مربيان را بيکار مي کنند. تورا به خدا مسئولان به داد اين قشر برسند.