كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 20 شهریور -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی تولیدی  سربازجو شریعت نداری وتیم همکارانش که روزانه ذراوین نامه ی کیهان بازتاب داده می شود.
    * آقاي عراقچي اين ديپلمات هسته اي کشورمان در مقابل استدلال هاي محکم نمايندگان مجلس در خصوص ضعف هاي اساسي برجام به آنان اهانت کرده است. مي خواستيم بدانيم اين نوع ادبيات روي ديگر چهره دولت تدبير است يا اينکه صرفا حاکي از فقد دليل کافي در دفاع از برجام؟    بازباري
    *
اشتباه برخي از افراد اين است که توافق برجام با صدها مشکل و دست انداز و واگذاري امتيازهاي نقد به آمريکا را براي مردمي که در طول 8 سال جنگ تحميلي با گوشت و پوست خود معناي ناکامي ها و پيروزي ها را درک کرده اند مي خواهند به عنوان پيروزي براي ايران توجيه کنند.
     *
با شنيدن بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار خبرگان ملت، با همه وجود برخورداري از نعمت ولايت را شکر کردم و به کيهان به خاطر اينکه هميشه در خط رهبري حرکت کرده است، از صميم قلب تبريک عرض مي کنم.
        *
وقتي آقاي هاشمي طرفدار و حامي سرسخت دولت آقاي روحاني اقرار به وجود رکود اقتصادي در جامعه و آثار وحشتناک آن کرده يعني اينکه حقيقت سياست هاي برون زا ديگر روشن شده است. يعني که اتکا به کدخداي خودخوانده جهاني به قيمت غفلت از خداي خالق جهان مشکل اقتصادي را حل نکرد. اما راه توبه باز است. کافي است که لج بازي نکنند.   نيک نام
    *
ايستادگي کيهان و شما کيهاني ها روي اصول و استدلال هاي محکمي که براي روشن شدن حقايق در جامعه مي کنيد همه قابل تقدير و تشکر مي باشد، واقعيت اين است که اين روشنگري ها بسيار موثر بوده است.
    
مشايخي از تهران
    *
چرا بايد گفته هاي حق در خصوص ماهيت غرب و آمريکا را رئيس جمهور قرقيزستان در ديدار با مسئولان کشور به زبان بياورد. چرا دهان آقاي رئيس جمهور و همکاران ايشان در بيان خباثت آمريکايي ها بسته است و حرف هاي انقلابي را بايد از رئيس جمهور کشوري مثل قرقيزستان بشنويم؟ بنويسيد اين درد را به که بگوييم و به کجا ببريم؟   فتحي
    *
در دوران دفاع مقدس هم بعضي از خواص با ايجاد ياس و نااميدي سعي داشتند امام خميني(ره) را از تعقيب اهداف انقلاب باز دارند و البته موفق نشدند. امروز هم کشور گرفتار برخي از اين گونه افراد است. ان شاءالله باز هم موفق نخواهند شد.
        *
تمام حوادث انقلاب ثابت کرده در مواقع حساس، عوام از خواص جلوتر هستند دليل اين امر اين است که از عوام بدون هيچ ادعايي دل در گرو ولي فقيه زمان خود يعني رهبري دارند ولي خواص فقط ادعاي دانستن دارند.
      *
وضع و حال امروز آمريکا مثل دزدي است که اموالي را ربوده و سپس براي بازگرداندن آن شرط و شروط مي گذارد آيا تصور به نتيجه رسيدن مذاکره با چنين دزد حرفه اي و پررويي عاقلانه است؟ 
        *
اگر دولت مدعي است که توانسته از حمله کدخداي زورکي جهان به ايران جلوگيري کند پس اين تهديد و عربده کشي دائمي سران آمريکاي مستکبر چه معني و مفهومي دارد؟
    *
برخلاف برهه اي از تاريخ که فرياد مجتهد دلسوزي چون آيت ا... شيخ فضل ا... نوري ناديده گرفته شد و اين مرد بزرگ در سايه فقدان بصيرت جامعه بر دار رفت، انقلاب اسلامي از مراحل آغازين تاکنون علي رغم حيله هاي استکبار جهاني دچار استحاله نشده و ان شاءا... به صاحب اصلي انقلاب تحويل داده خواهد شد. برخي از ويژگي هاي منحصر به فردي که باعث حفظ انقلاب اسلامي شده است عبارتند از: رهبري دشمن شناس و با بصيرت، تبعيت بصيرانه ملت از امام در مواجهه با دشمنان، ارائه مدل هاي گفتماني انقلاب که يکي از آخرين مصداق هاي آن اقتصاد مقاومتي است، تنوع در شيوه مبارزاتي در برابر حربه هاي دشمن در عين حفظ اصول و آرمانها، محصور نشدن پيام انقلاب در مرزهاي سرزميني و...
       *
بعضي ها صحبت از ميزان و حق الناس بودن راي ملت مي کنند ولي مشروط به اينکه راي مردم به نامزد آنان باشد والادست به آشوب مي زنند چنان که در سال 88 شاهد شرارت خياباني آنها و ايجاد ترس و وحشت در بين مردم توسط فتنه گران بوديم.
    *
رژيم قرون وسطايي عربستان و شاهزادگان عياش آن در ميان مردم کشور خود جايگاهي ندارند قدرت پوشالي اين رژيم هم در تجاوز هوايي به يمن ديده شد واقعا از تار عنکبوت هم سست تر هستند. ديگر کشورهاي عربي بايد خيلي بيچاره باشند که بخواهند به عربستان تکيه کنند.
       *
درنبرد مقتدرانه مردم يمن عليه تجاوز سعودي ها، هدف قرار دادن پايگاه هاي نظامي و هلاکت فرماندهان متجاوز ارتش سعودي نشان از اقتدار نظامي و موشکي انصارالله دارد و تجاوزگري عربستان و شهيدکردن غيرنظاميان و بمباران زيرساخت هاي يمن نشان از خفت و ذلت و شقاوت آل سعود و نيز اوج استيصال آل سعود در نبرد با مبارزان شجاع يمني دارد. که بزدلي خود را با حمله به مناطق مسکوني يمن به اوج رسانده و نشان مي دهد در نبرد ميداني ارتش سعودي شکستش از پيش تعيين شده است.
       *
توصيه امام علي(ع) به والدين اين است که فرزندان خود را براي زمان خودشان تربيت کنند. عمل به اين فرمان مولاي متقيان در حال حاضر، واکسينه کردن نسل جديد در برابر ابزارهاي شبيخون فرهنگي دشمنان است.
       *
در بخش مسابقات جهاني کشتي يکي از کشتي گيران ما که کشتي خود را به رقيب خود واگذار کرد اجازه داد داور زن مسابقه دست او را به علامت شکست بگيرد. در اينجا خطاب من به مسئولان کشتي کشور است. آن ها نبايد اجازه دهند يک کشتي گير به چنين امر خلاف شرعي مجبور شود. يک مسابقه کشتي جواز انجام عمل حرام نمي شود.
    
فخر الساعه جانباز 70 درصد انقلاب
    *
وقتي خدا در نظر گرفته نشود نتيجه اين مي شود که بعضي از پزشکان بيماران خود را که در بيمارستان هاي دولتي معاينه مي کنند براي اينکه به پول بيشتري برسند راهي بيمارستان خصوصي مي کنند.
       *
به دستور دولت بعضي از نانوايي ها آزادپز شده اند و هر عدد نان سنگک را به قيمت 1500 تومان مي فروشند. اين چه دولتي است که حاضر نباشد يک لقمه نان ارزان از گلوي ملت پايين برود.    محمدي
    *
سال گذشته اتومبيل خودم را که با آن کار مي کنم در شرکت بيمه توسعه بيمه کردم ولي بعد از مدتي اين شرکت جمع شد و بيمه ايران قبول کرد تعهدات آن را انجام بدهد. درست يک سال است که پول تعيين شده خسارت تصادف صورت گرفته بنده را نمي پردازند و مرتب امروز و فردا مي کنند.    جوان زاده
    *
از زماني که تلويزيون ديجيتالي شده در استان گلستان براي يک روز هم تصوير درست و بدون اشکال دريافت نکرده ايم. چرا مشکل را برطرف نمي کنند؟
      *
در طول دوران دفاع مقدس بيش از 40 هزار رزمنده در استانهاي نينوا، بغداد، الانبار و... در اسارت بعثي ها بودند. از بنياد حفظ آثار دفاع مقدس درخواست مي شود براي دريافت عکس و فيلم هاي آزادگان از دوستان عراقي تلاش کند.