1‌00 آدم برفی‌ در ‌پارک کودک سنندج

1‌00 آدم برفی‌ در ‌پارک کودک سنندج

43846.JPG
‌معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: در جشنواره آدم برفی که بعدازظهر روز یک شنبه در پارک کودک برگزار شد، بیش از 100 آدم برفی در طرح‌ها و شکل‌های مختلف توسط شهروندان ساخته شد.
‌به گزارش ایسنا، ‌سرکوت نجفی در حاشیه برگزاری این جشنواره طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه بارش برف در دو روز اخیر موجی از خوشحالی و شعف را در بین شهروندان بوجود آورده بود.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج هم در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره آدم برفی کرد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد فضای نشاط بخش برای خانواده‌ها بود.
وی افزود: جشنواره آدم برفی از ساعت 15 در پارک کودک آغاز شد و خانواده‌های حاضر در این مراسم اقدام به ساخت آدم برفی کردند.
نجفی از ساخت بیش از 100 آدم برفی در این جشنواره خبر داد و گفت: ساخت نمای ساختمان پلاسکو با برف یکی از آدم برفی‌های این جشنواره بود که با هدف ابراز همدردی با حادثه دیدگان این ساختمان توسط یکی از شرکت کنندگان ساخته شد.
وی ادامه داد: ساخت آدم برفی شمع به یاد جان باختن آتش نشانان حادثه پلاسکو، آدم برفی با لباس کُردی و همچنین آدم برفی انواع حیوانات و اشیاء از دیگر طرح‌های این جشنواره بود.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از شرکت چشمگیر شهروندان در جشنواره آدم برفی تقدیر کرد و گفت: حضور پرشور مردم در برنامه‌های فرهنگی ما را بر اجرای بیشتر برنامه تفریحی، فرهنگی و ورزشی ترغیب می‌کند.
در پایان این جشنواره و بر اساس ارزیابی طرح‌های ساخته شده با حضور اعضای شورای شهر به 10 آدم برفی برتر هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.