گفت و شنود گور بابا

دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن  - 95
گفت و شنود 
گور بابا
سربازجو شریعت نداری بالهجه خودش از چگونگی حضورش در سرگور پدرش گفته  که چرابه جای فاتحه می خندد؟

گفت: ترامپ تهديد کرده است که براي ورود ايراني ها به آمريکا شرايط سخت تري هم اعمال خواهد کرد!
    گفتم: همان بهتر که هيچ ايراني به آمريکا نرود و سرمايه هاي مادي و تخصصي خود را در کشور خودمان به کار بگيرد.

    گفت: حالاچه غلطي خواهد کرد؟

    گفتم: چه عرض کنم؟! به قول جفري گلدبرگ تحليلگر مشهور آمريکايي، اقدامات اين ديوانه قابل پيش بيني نيست!

    گفت: همين سردبير نشريه معروف آتلانتيک گفته است؛ بسياري از کارهاي ترامپ مضحک و خنده دار است!

    گفتم: همه روساي جمهور آمريکا دست به کارهاي خنده دار زده و مي زنند.

    گفت: خب! چرا؟!

    گفتم: روي نوشته سنگ قبر پدر يارو يک غلط املايي بود و طرف هر وقت سر قبر پدرش مي رفت به گور باباش مي خنديد!