نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  26 دی - 95
نبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرد با تدبیر و کاردانی بود و قاطبه مردم به سیاست‌هایش اعتماد داشتند.هرچه پیش می‌آمد همه اذعان داشتند که آقای هاشمی کمک می‌کند و مساله حل می‌شود.به عنوان یک شهروند امیدوارم که در غیاب این بزرگمرد، خللی در کارها وارد نشود.یک شهروند تهرانی
ریال و تومان دیگر اثری ندارد!؟
قالیباف شهردار تهران اخیراً در مراسم راه اندازی تقاطع همسطح کاروانسرا سنگی در جاده کرج پس از گذشت سالها نابسامانی در این منطقه، گفته است: «البته بر سر سفره مردم نه ریال و نه تومان اثری ندارد و امروز بالا رفتن و پایین رفتن ارز است که بر سر سفره مردم اثر می‌گذارد»! می‌خواستم بگویم همین شهردار تهران که مدعی العموم شده هر سال بابت عوارض نوسازی و بهای خدمات مدیریت پسماند منازل از مردم پول‌های خارج از عرف می‌گیرد و جریمه دیرکرد را مانند بانک‌های رباخوار و مالیات بر ارزش افزوده دریافت می‌کند که انگاری کالایی به مردم فروخته و بر آن مالیات بر ارزش افزوده و دیرکرد تعلق گرفته است، حکایت روزی به شتری گفتند چرا کمرت صاف نیست، گفت: مگر کجام درست است که کمرم صاف باشد.محمد کاظمی - تهران

*اکبر بزرگمهر از خرم آباد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سیاستمداران برجسته خاورمیانه محسوب می‌شدند و درگذشت ایشان موجب بهت و اندوه مردم ایران شد.آقای هاشمی نفوذ زیادی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام داشتند و همه ایشان را به عنوان سیاستمداری زبده و برجسته می‌شناختند.ایشان سعی و کوششان این بود که همیشه صدای مردم ایران را به اشکال مختلف به گوش جهانیان برسانند و به این وسیله همواره از مردم حمایت می‌کردند.امید است سایر سیاستمداران کشور راه ایشان را که سیاستمداری برجسته و با نفوذ در فضای بین‌المللی بود، ادامه دهند و هدف نهایی ایشان را که اعتدال و خدمت در راه مردم بود را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
*
ساعد از تهران: چرا کسی درباره حجم وسیعی که از پیامک‌های تبلیغاتی که روزانه روانه گوشی‌های مردم می‌شود و باعث آزار و اذیت آنهاست، سخنی به میان نمی‌آورد؟ چرا اپراتورهای تلفن همراه به همین راحتی به خودشان اجازه می‌دهند به مردم پیامک‌های تبلیغاتی بزنند و آنها را به انواع و اقسام مسابقه‌های بیهوده و بی‌محتوا دعوت نمایند؟آیا این اپراتورها درآمد کمی دارند که به این کارهای آزاردهنده متوسل می‌شوند؟
*
حقگو از تهران: متاسفانه عملکرد رسانه ملی به جای اینکه در خدمت مردم باشد، در دست عده‌ای خاص است.تریبون عده‌ای خاص شده است و برای همین مخاطبانش را از دست داده را و کم شده است.
*برزویی از تهران: آقای شهردار! شما به فکر تهران و مشکلات شهری آن باشید. پیاده روها جولانگاه موتوری‌ها و دستفروش هاست. بسیاری از خیابان‌ها پُر از چاله و چوله شده است که بسیار برای خودروها خطرناک است.ولی در عوض بُرج‌ها مثل قارچ در شهر رشد می‌کنند! شما با این مجوزها و ساخت این بُرج‌ها رفتار خوبی از خود به جای نگذاشتید، چون باعث آزار شهروندان شده است.