: غم و غصه در
سریالهای تلویزیونی
بینندگان سیما انتظار داشتند پس از ساعتها روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان، شاهد سریالهایی باشند که روحیههایشان را شاد کند و پس از افطار اوقات شیرینی را برایشان به ارمغان آورد. حال آنکه سریالهای پخش شده رمضانی سیما متاسفانه اضطرابآور و سراسر غم و غصه و نمایش صحنههای بیمارستانی و گورستانی بود که به جای امید و نشاط، غم و غصه و ناامیدی را به بینندگان آنها القاء میکرد که تاسفآور است.
جعفری – بیینده سریالهای تلویزیونی تهران
بینندگان سیما انتظار داشتند پس از ساعتها روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان، شاهد سریالهایی باشند که روحیههایشان را شاد کند و پس از افطار اوقات شیرینی را برایشان به ارمغان آورد. حال آنکه سریالهای پخش شده رمضانی سیما متاسفانه اضطرابآور و سراسر غم و غصه و نمایش صحنههای بیمارستانی و گورستانی بود که به جای امید و نشاط، غم و غصه و ناامیدی را به بینندگان آنها القاء میکرد که تاسفآور است.
جعفری – بیینده سریالهای تلویزیونی تهران
عرفان از تهران: در هر
وزارتخانه، اداره کل و یا اداره دولتی واحدی به نام روابط عمومی وجود دارد که اگر
هر روز چند روزنامه پرتیراژ کشور را بخرد و خبرهای مربوط به سازمان خود را جمعآوری
کند و به اطلاع مسئول آن برساند و همچنین پاسخهای لازم را دریافت کند و برای
روزنامه ارسال کند، به نظر من بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد، اما متاسفانه از
آنجا که اکثر روابط عمومیها این کار را انجام نمیدهند، خوانندگان روزنامهها،
خودشان هم خوانندگان پیامهایشان هستند!