نقد وبررسی " يك پيشنهاد ، يك پيش بيني و يك خبر(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دوشنبه 11 شهریور ماه سال 1387
"تلاش گسترده ی سناریو سازی و اتهام زنی به خاتمی برای سوزاندن وی و از دور خارج کردن وی از صحنه ی رقابت نمایش خیمه شب بازی ریاست جکهوری دوره ی دهم :
پس از تهدید کردن خاتمی به رد صلاحیت شدن و در روند سناریوی ادامه دار تهاجم به خاتمی و اطرافیانش که ار تباط مستقیم به حضور و نامزدی وی برای نامزدی ریاست جمهوری نمایش خیمه شب بازی دوره ی دهم دارد . بنابراین دوباره سربازجو حسین شریعتمداری برای سوزاندن وی برروی صحنه آمده است و با تعقیب کردن پرونده و سناریو سازی کردن برای خاتمی آویزان به سناریوی تدارک دیده شده ای شده است که متعلق به قیام 6روزه دانشجوئی در 18 تیرماه سال 78 دارد که خاتمی در ردیف گورباچف قرار گرفته شد که گفته شد وی هم اصلاح طلب همچون خاتمی بود که می خواست پاپ و لوتر باشد که عاقبت هیچکدام نشد جز اینکه شرایط را برای لوتری همچنین یلسین فراهم کرد تا در برابر ارزش های دینی بایستاد و حتی بدتر معمار و سوژه ی فرو پاشی شوروی شد و نتیه گرفته شد که می بایست تکرار این تجربه که منجر به فروپاشی شوروی شد پیگیری آن مدل مشابه آن در ایران از سوی خاتمی و اطرافیان وی دنبال و اجرا می شد . درصورتی که طبق تحلیل خودش با وارد صحنه شدن لوطی جماران جای یتلسن پاسدار احمدی نژاد آمد. اما سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس حسین شریعتمداری همچنان تلاش دارد که خاتمی را یتلسین بنامد. زیرا که با اطرافیانش دوباره وارد صحنه شود .

البته مشخص است که این سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری که نه سواد و نه توان و ظرفیت پیگیری گرد آوری اینگونه اطلاعات و عرضه و هنر ها را داشت که خود اقدام کند جز اینکه از سوی کسانی همچون پرو فسور مونالا فراهم شود که اخیراً مشاور پاسدار احمدی نژاد شده که طبق افشا گری سایت تابناک پاسدار محسن رضائی بر خلاف قانون اساسی است . برای اینکه ایشان که بیش از 50 سال در آمریکا اقامت دار دیک شهروند آمریکا می باشد که نمی تواند با عنوان شهروند آمریکائی داشتن مشاور رئیس جمهوردرایران شود . ناگفته نماند که سالیان زیادی می باشد که حمید مونالا با کیهان پرونده و سناریو ساز کیهان اطلاعتی – امنیتی – پادگانی همکاری نزدیک دارد . اکنون نیز از کانال ایشان وهمکاران وی در آمریکا است که باید اطلاعات از آمریکا برای سربازجو شریعتمداری ارسال شود .

اما بازتاب دادن بخش گزیده شده از یادداشت روز 20 ار دیبهشت تیرماه سال 79 در یادداشت روز امروز از سوی سربازجو حسین شریعتمداری برای دراز ومتهم کردن خاتمی و اطرافیان وی می باشد. البته سربازجو پاسدار حسین شریعتداری بدون آنکه به منبع دریافت خبر اشاره یا رجوع کند فقط اکتفا به این کرده است که این مطالب بخشی از یادداشت روز 20 اردیبهشت سال 79 بود. یعنی د سال پس از رئیس جمهور شدن خاتمی بود که اکنون با بازتاب دادن این گزیده برای بار یگر فاش شده است که چگونه ودر چه زمانی سناریو علیه خاتمی و دولت وی کلید زده شد که مدعیان اصلاح طلبانقلابی در خاب خرگوشی عمیق خود بودند که ذوق زده مدعی می شدند هرگز شرایط به قبل از دوم خرداد باز نخواهد گشت؟

البته باید افزود اکنون پس از اینکه سربازجو پاسدارحسین شریعتمداری مدتی است که با شیخ مهدی کروبی بازی می کند و مانور می دهد . در نتیجه موفق شد که این شیخ را آنگونه به سوزاند که یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به نام مهدی آیتی به کروبی انتقاد کرد و گفت به دلیل اقدام نامزدی ریاست جمهوری که وی کرد استعفا داد و خطاب به شیخ مهدی کروبی گفت که تو با این اقدامات هم شانس خودت را سوازندی و هم اینکه ضربه به خاتمی و جبهه اصلاحات زدی و شانس پیروزی اینان را کاهش دادی . از سوی دیگر بهزاد نبوی با رفسنجانی دیدار داشته و گفته که به خاطر وحشت از پیروزی خاتمی مخالفت می شود . زیرا که چرا با نامزدان دیگر با تهدید رد صلاحیت برخورد نمی شود؟ لذا اکنون نوبت سوزاندن خاتمی است . برای همین سربازجو حسین سربازجو حسین شریعتمداری با بهره گیری کردن از همه تجربیات اطلاعات گیری و بازجوئی و نفوذ و ضربه زدن ها بسیج شده و به سراغ خاتمی و اطرافیان وی مده است تا که آنگونه خاتمی را تخریب کند و شکاف با اطرافیانش را برجسته کند که شانس هرگونه پیروزی وی را کاهش داده و خنثی کند . بهمین دلیل با روش شمشیر از رو بستن به جنگ خاتمی و اطرافیان وی با افشاگری علیه خاتمی وارد صحنه شده و چنین گفته است:
"اين طيف از مدعيان اصلاحات كه خود را نزديكترين ياران خاتمي معرفي مي كردند و متأسفانه آقاي خاتمي نيز براي آنها جايگاه ويژه اي قائل بود، بعد از سمينار استنفورد و از طريق روزنامه هاي زنجيره اي، مصاحبه ها، نشست هاي تشكيلاتي، عمليات رواني تبليغاتي گسترده اي را عليه خاتمي سازماندهي كردند. مضمون اصلي اين پروژه تبليغي- رواني، دقيقاً همان نظريه اي بود كه خانم گيل لاپيداس پيشنهاد كرده بود. طيف ياد شده آقاي خاتمي رابه ناتواني در پيشبرد اصلاحات! تساهل و تسامح در برخورد با مخالفان متهم مي كردند تا آنجا كه يكي از روزنامه هاي مدعي اصلاحات به طور تلويحي او را «بي عرضه» ناميد و با صراحت - و بي نزاكتي- آقاي خاتمي را با شاه سلطان حسين صفوي مقايسه كرد و نهايتاً در يك تجمع به ظاهر دانشجويي كه خاتمي براي سخنراني دعوت شده بود، افرادي به تحريك طيف مورد اشاره ايشان را «هو» كردند و خاتمي كه به شدت عصباني شده بود، پشت همان تريبون گفت: از اردوگاه اصلاح طلبان صداي دشمن به گوش مي رسد.نگاهي به روزنامه هاي زنجيره اي در فاصله 3 ماهه ارديبهشت، خرداد و تير ماه 79 و رسانه هاي خارجي در همين فاصله زماني- مي، ژوئن و جولاي 2000- نشان مي دهد كه مقايسه خاتمي با گورباچف و ضرورت تغيير او با شخصيتي نظير «يلتسين» ترجيع بند تكراري و مشترك دشمنان بيروني و مدعيان اصلاحات در داخل كشور بوده است. هر دو جريان خارجي و داخلي از تأكيد- البته هر از چند گاه و نه هميشگي- آقاي خاتمي بر ارزش هاي اسلامي و آموزه هاي انقلابي ابراز نگراني مي كردند."

درخاتمه اینکه قابل پیش بینی بود که هرچه زمان به سوی برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم نزدیک شود بر موج تهدید و سناریوی سازی ها نیز افزوده می گردد. چونکه گفته شده بود کودتاگران خاموش و خزنده ی پشت پرده برای یک دوره ی 4 ساله دست به کودتای خاموش و خزنده ی بزدن و اینان نیامدند تا که بروند ، بلکه آمده اند تا زمانی که این رژیم ضد بشری و تاریک اندیش و قرون وسطائی هست اینان هم بر اریکه ی قدرت بمانند .برای اینکه زور و قدرت دارند و می خواهند دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشند. از سوی دیگر آنکه خمینی رهبر معنوی و بنیانگذاراین نظام بود که با عوامفریبی جز دروغ تحویل مردم ایران نداد. زیرا که دیدیم چگونه پس از 10 سال که منتظری جانشین وی بود به خاطر اعتراضی که به جنایات قتل عام زندانیان سیاسی تابستان خونین سال 67 کرد برکنارش کرد . در صورتی که پس از 20 سال اکنون سازمان عفو بین الملل این سند جنایت را یک سند محرز و مجسم جنایت علیه ی بشریت دانسته است و خواهان پیگیری پرونده مجرمان و مسببان این جنایت ومحاکمه و مجازات شان شده است . البته خمینی بر کناری جانشین خودش منتظری بدون شک با مشاوره و دست داشتن رفسنجانی و خامنه ای انجام داد. برای اینکه هدف بود تا که خامنه ای جای منتظری بنشیند. بلی خمینی حساب شده گفت که عقد اخوت با هیچکس نبسته ام ، بنابراین چگونه می توان انتظارات داشت که یک عنصر معلوم الحال که 3 دهه با پرونده و سناریو سازی و توطئه گری و بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری و تواب ساز سر و کار داشته و کیفر خواست اعدام برای مخالفان و دگر اندیشان صادر کرده است غیر از این یادداشت روز نویس علیه ی رقبایش سناریو سازی نکند و آنان را متهم به همکاری با دشمن نکند. حال پرسش است که آیا چنین رژیم ضد بشری مشروعیت دارد ؟ یا اینکه می بایست در نمایش کمدی و مسخره ای شرکت کرد که لوطی جماراناز قبل نتیجه را در دیدار با اعضای هیئت دولت مشخص کرد . همینطور در شرایطی که تورم و گرانی وز افزون کمر مردم را خمیده کرده و فقر و بیکاری گسترده بیداد می کند . ولی با کمال وقاحت ضد انسانی ووارونه گوئی سرباز جو پاسدار قلم بر دست از طعم شیرین اصولگرایان ساده زیست گفته است که لیست اسامی برخی از اینان را عباس پالیز دار در دانشگاه همدان افشا کرد که کیستند وچگونه زندگی ساده زیستی دارند؟
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 11 شهریور ماه سال 1387