اعتراف احمد توکلی به چگونگی پرونده سازی برای حذف کردن رقیب از صحنه
اعترافاتی که احمد توکلی در سایت - الف خود کرده و طلب حلا لیت از حسین موسویان و خانواده اش کرده است که متهم به خیانت و جاسوسی هسته ای برای انگلیس شده بود. قابل تأمل و بررسی می باشد . برای اینکه از یک سو بسیار جالب است که تداعی کننده ی این مثال معروف است که گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد، جز سگ مازندرانی . زیرا که ماهیت و شیوه ی برخورد باندهای مافیائی و پرونده ساز را آشکارا افشا کرده است که چگونه در راستای جنگ قدرت باندهای مافیائی و جناحی که وجود داشته است رقبا برای قبضه و انحصاری قدرت و حذف رقیب دست چگونه دست پرونده سازی علیه ی هم می کنند و چگونه اتهاماتی مطرح می شود ؟
اما مگر هنوز کسی شک داشته باشد که لوطی جماران چگونه از گماشته پاسدار خود احمدی نژاد و کابینه ی وی دفاع کرده است؟ مگر علی خامنه ای لوطی جماران بالاترین مقام اجرائی و مذهبی و تصمیم گیر نهائی رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد . آنگونه که حتی بالاتر از قانون اساسی با صدور نامه ی حکومتی قرار می گیرد؟ از سوی دیگر مگر از تاریخ 22 بهمن سال گذشته تا حال چه مدت سپری شده است که قرار است سخنرانی های عمومی شامل مرور زمان شود و به فراموشی سپرده شود؟ مگر پاسدار احمدی نژاد در این مراسم که به مناسبت برگزاری جشن 22 بهمن بود در میدان آزاد تهران با فریاد از خائنین وجاسوسان هسته ای برای دولت فخیمه ی انگلیس نگفت و خواهان محاکمه ی آنان نشد و تأکید نکرد که به زودی اسامی شان که ناشناخته نمی باشند با محاکمه اشان شروع خواهد شد؟ البته که فقط پاسدار احمدی نژاد نبود که در این مورد نظر داد وچندین بار در سخنرانی و موضع گیری های گوناگون خخد این موضوع رامطرح کرد و تنها فردی هم نبود که چنین اعتراف و تهدیدی می کرد . زیرا که سخنگوی دولت غلامحسین الهام و وزیر آدمکش اطلاعات محسنی اژه ای ومجلس دست نشانده هفتم هم همراه و همگام اینان بود . البته روزنامه ی کیهان پرونده و سناریو ساز سربازجو حسین شریعتمداری پیرامون اینگونه موضاعات جایگاه خاصی دارد .

درست است که آن زمان مسئله ی اصلی رقابت نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم و مقدمه سازی هذف کامل رقیب مغلوب در این نمایش وبازی قدرت بود . درست است که اتهاماتی به رقیب زده شد و سید حسین موسویان دادگاهی و محاکمه و محکوم شد، ولی آنگونه نیست که باندهای مافیائی زد وبند با بیگانگان به خصوص دولت فخیمه ی انگلیس در پشت پرده نداشته باشند و یا ندارند . برای اینکه اکنون که ادعا می شود با آمریکا و شیطان بزرگ در حال جنگ می باشند ، زیرا که آمریکا اجازه نمی دهد تا که رژیم تروریستی آخوندی به سلاح هسته ای دسترسی یابد. ولی شاهد می باشیم که پروفسور حمید مولانا که گفته می شود بیش از 50 سال در آمریکا اقامت دارد و شهروند آمریکائی می باشد چگونه از سوی پاسدار احمدی نژاد به عنوان مشاور رئیس جمهوری بر گزیده شده است و نهاد و دفتری هم برای وی ا ز سوی رئیس جمهور در میدان ونک برایش تدارک دیده شده است . در صورتیکه طبق افشاگری سایت تابناک رقیب پاسدار محسن رضائی قانون اساسی رژیم بربرمنش و قرون وسطائی آخوندی اجازه نمی دهد که ایرانی تابع کشور بیگانه مقام دولتی یا مشاور رئیس جمهور داشته باشد .

بنابراین در 3 دهه ی گذشته نشان داده شده است که در بستر جنگ و سگ و دعواهای قبضه ی قدرت و حذف رقیب پیوسته روش پرونده و سناریو سازی وجاسوس و ستون پنجم دشمن به خصوص آمریکا بودن مطرح بوده است . از جمله طرح های توطئه آمیز برای حذف رقبا و مخالفین از صحنه ی حضور و رقابت می توان اشاره کرد که چگونه طرح اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 به سقوط کشاندن دولت موقت بازرگان منجر شد که از آن پس تا حال نهضت آزادی غیر قانونی و عامل و جاسوس آمریکا نامیده شده است ؟ یا اینکه چگونه در اردیبهشت سال 59 یورش و تهاجم انقلاب ضد فرهنگی به دانشگاه ها شد وبا قلع و قمع کردن دانشجویان و اساتید مخالف و دگر اندیش به تعطیلی دانشگاه ها انجامید؟ یا اینکه چگونه شکست جنگ با عراق و پذیرش زوری آتش ب با سرکشی جام زهر منجر ه قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 شد که اکنون پس از 20 سال سازمان عفو بین الملل اعتراف و اعلام کرده است که یک سند جنایت علیه ی بشریت می باشد ؟ از سوی دیگر منتظری که 10 سال جانشین خمینی بود به دلیل اعتتراض به شیوه های اعدام ها برکنار شد . یا اینکه چراداستان کودتای خاموش و خزنده برای رئیس جمهور کردن پاسدار احمدی نژاد و حذف کامل رقیب مدعیان اصلاح طلبان اجرا شد زیرا که سپاه پاسداران می خواست وارد صحنه ی قدرت اجرائی و فعالیت سیاسی شود. چونکه می خواهد پروژه ی هسته ای را تا دسترسی به سلاح هسته ای را دنبال و کنترل می کند؟
پس می بایست برای قطع دستان ونفوذ رقیب مغلوب در هیئت پیگیری مذاکره هسته ای و پیشبرد سیاست فرصت سوزی تا دسترسی به سلاح هسته ای برای شان پرونده سازی می شد. پس بی دلیل نبود که ترکش اتهامات تا مرز خیانت و جاسوسی به رفسنجانی و خاتمی و حسن روحانی و حسین موسویان اصابت کرد. اما چرا گاهی مثل مهدی هاشمی خبر دیدار رفسنجانی با مک فارلین در تهران را افشا می کند. البته وی درجا بازداشت و تیرباران شد و یا همچون احمد توکلی اینگونه طلب حلالیت از موسویان می کند . باید افزود که بازهم مرتبط به جنگ قدرت می باشد . زیرا که سهمی از قدرت که انتظار می رفته به شاکی یا متهم داده نشده است . همچنین ممکن است که در راستای سوخته و غیر قابل مصرف شدن پاسدار احمدی نژاد باشد . چونکه فشار بر وی از طریق علی کردان وزیر کشور و رحیم مشائی رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی افزون شده است . به خصوص اینکه قرار است که فردا چهار شنبه در مجلس کمدی – انتصابی – کمدی و پاسدار ریزه شده ی هشتم موضوع طرح سئوال از رئیس جمهور از سوی علی مطهری مطرح شود .

بالاخره اینکه حال تصور کنید زمانیکه اینگونه با نیروهای کیفی وخودی چنین برخورد می شود و پرونده سازی می گردد؛ در 3 دهه ی گذشته چگونه در مورد مخالفین و دگر اندیشان برخورد شده و چگونه با دسیسه و توطئه و پرونده سازی کردن پس از شکنجه اعدام و تیرباران شده اند؟ اا پرسش است که آیا بازهم این رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندی اعتبار دارد؟ آیا بازهم می بایست چشم به جناحی از آن دوخت ودر بازی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی اش شرکت کرد و شریک جرم وجنایات در گذشته و حال اتفاق افتاده و آینده شد؟
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 26 شهریور ماه سال 1387