نقد و بررسی " فراتر از نابودي روياي اسرائيل بزرگ" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 31 شهریورماه سال 1387
" ادعای جهان را احمدی نژادی کردن که بس فراتر از طرح شکست ورده اسرائیل بزرگ است آخر رطب خورده کی منع رطب کند؟"
واقعاً که چه رژیم مضحک وکمدی و عقب افتاده و قرون وسطائی و معرکه گیری در ایران بر سر کار می باشد . زیرا که حاکمان رژیم بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی پس از 3 دهه باز هم بهمان شیوه عصر حجری و شتر سواری دارند حکومت می کنند. مسخره تر اینکه داعیه ی تغییر ساختار مدیریت جهان برای ریشه کنی ظلم را نیز دارند! در صورتیکه در داخل کشور حتی قادر نیستند که به مطالبات و احتیا جات اولیه ی مردم ایران پاسخگو باشند تا که خانواده ها مجبور نباشند نوزادان یک روزه ی خود را در سطل زباله ی محله یا برروی رودخانه ی زاینده رود رها سازند . همچنین توان و لیاقت مملکتداری بدون تهدید و سرکوب و خفقان و دار زدن با درفش و زندان وشکنجه سنگسار نمودن و قتل جمعی 29 نفر در یک روز در زندان را ندارند. یا اینکه عرضه ی مهار و کنترل تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها را ندارند و نمی توانند طرح برای کاهش فقر و بیکاری در جامعه و کاهستن از شکاف عمیق طبقاتی را داشته و اجرا کنند تا که حداقل برای مدتی کوتاه دست از دادن قول های دروغین سرخرمن ونا کجاآبادی به مردم محروم وتهی دستان بردارند تا شاید نیاز به معره گردانی چند ماهه پیرامون کلمه ی دوستی و دشمنی کردن با ملت اسرائیل نیاز نباشد . آنگونه که دو قوه ی مهم مجلس و دولت به جای اینکه همه هم و غم شان برای بر طرف کرن چگونگی معضلات اقصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم وبر آورده کردن همان مطالباتی باشد که خودشان به مردم ایران قولش را داده اند . در عوض چندین ماه است که بسیج شده ودر برابر هم صف آرائی کرده و دست به لشکر کشی زدند و آنقدر ادامه دادند که در نهایت لوطی جماران یا همکاره ی اسمی نظام بنا بر فرمان همکاره های رسمی نظام یعنی برنامه ریزان پشت خط مجبور شد تا که وارد صحنه ی نمایش نمازجمعه ی تهران شود و با روضه و خطبه خوانی و بر توی سر منتقدان رحیم مشائی و حامی اش گماشته خودش پاسدار احمدی نژاد بزند و با پوزبند زدن بر دهان طرفین متخاصم از ترس وحشت دشمن و سوء کردنش از این شرایط فعلاً غائله را بخواباند .
اما پس از خوابیدن موقتی این غائله . اکنون نوبت معرکه گردان سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی ارگان تبلیغاتی لوطی جماران با گریز به صحرای کربلا زدنش رسیده است تاکه ادامه ی سناریوی معرکه گیری با اسرائیل را دنبال کند. زیرا که نوبت وی شده است تا که برای مقدمه چینی فراموش کردن مسائل مبرم داخلی مردم ایران شیپور را از در گشادش بنوازد. در حقیقت برای همین فراموش کردن مطالبات مردم ایران است که پیوسته نیاز ضروری به یک دستآویزی خارجی برای انحراف اذهان عمومی و سر کار گذاشتن شان معرکه گیری و بحران سازی نیاز روری است. بنابراین برای دور زدن مسئل اصلی مردم ایرن می بایست که پیوسته از اینگونه شگرد و تاکتیک استفاده شود. اگر نه در شرایطی که تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند . کدام عنصر عاقل و مسئول ووطن پرستی یافت می شود که نگرانی و بررسی مشکلات سیستم حکومتی و معضلات مردم را بی خیال شود و نادیده بگیرد و به سراغ نخست وزیر اسرائیل برود که چه گفت وچه کرد و چرا مأیوس و ناامید شده است طرح اسرائیل بزرگ با شکست مواجه شده است ؟ در صورتیکه در داخل کشور پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی ولی فقیه ادعا کرده بود که هم می خواهد اسرائیل را نابود کند که طرح اسرائیل بزرگ در برابر همین تهدید نابودی اسرائیل و دروغ بودن هلاکاست بود . از سوی دیگر می خواهد جهان را احمدی نژادی کند که فراتر از طرح اسرائیل بزرگ است . آخر رطب خورده کی منع رطب کند؟

البته همه ی نگرانی سرمقاله نویس همچون لوطی جماران و سپاه پاسداران از تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین در کنار اسرائیل است . زیرا که در صورت تشکیل چنین حکومت ودولت فلسطین در خاورمیانه دیگر رژیم بحران ساز و جنگ افروز مسلح به تئوری صدور ترویسم و بنیادگرائی نمی تواند از طریق زائده های دست آموز خود همچون حماس و حزب الله لبنان جنگ افروزی و باج گیری هسته ای کند . برای همین همچون لوطی جماران که در خطبه ی عید فطر سال گذشته ی خود که دشمنی با روند مذاکره ی صلح و کنفرانس آنا پولیس را بر جسته و آشکار کرد و رهبران کشور های منطقه را علناً تهدید کرد که در این کنفرانس صلح آنا پولیس در آمریکا شرکت نکنند در غیر اینصورت در کشورهای خودشان دچار آشوب ونا آرامی می شوند . اکنون سرمقاله نویس برای بیان دشمنی خودش با تشکیل کشور دمکراتیک و مستقل فلسطین این را یک ترفند اسرائیلی خطاب کرده است . برای اینکه ثبات سیاسی و صلح وآرامش در کشورهای همجوار ایران و منطقه به منزله ی طناب دار و خفگی برای سران رژیم تروریستی آخوندی می باشد . برای همین سرمقاله نویس از جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل تعریف و تمجید کرده و همچون گذشته با آن به عنوان برگ پیروزی رژیم و حزب الله لبنان و شکست اسرائیل مانور تبلیغاتی و قدرت داده است .

درخاتمه اینکه سرمقاله نویس با دفاع کردن از جنگ و خونریزی و اقدامات تروریستی که شاهرگ حیاتی و رمز ماندگاری رژیم تروریستی آخوندی می باشد نه اینکه اسرائیل را همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد تهدید به نابودی کرده است بلکه در برابر سازمان ملل و هم طرح تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین موضع دشمنی آشکار اتخاذ کرده است. البته نیاز به تذکر ندارد که باز قید شود که جنگ افروزی و بحران آفرینی در منطقه برای رژیم تروریستی و ضد بشری و یاغی بین المللی و پدر خوانده ی تروریست در جهان همچون ماهی و آب لازم و ملزوم هم می باشد . بنابراین راه حل نهائی حل بحران منطقه، تلاش همه جانبه برای نهائی کردن روند صلح و تشکیل دولت مستقل دمکراتیک فلسطین و ایزوله کردن رژیم تروریستی آخوندی وقطع کردن دستان آلوده وخون چکانش در عراق و فلسطین ولبنان و افغانستان و خلاصه منطقه است . البته با خارج کردن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی و حمایت از طرح پیشنهادی نه جنگ نه سازش ، بلکه حمایت از تغییرات دمکراتیک در ایران که از سوی خانم مریم رجوی مطرح شده تضمین شتاب دادن به تثبیت صلح و ثبات پایدار در ایران ومنطقه است.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 31 شهریورماه سال 1387