نقد و بررسی " نوبت مجلس عراق است (يادداشت روز): روزنامه ی کیهان شنبه 16 شهریور ماه سال 1387
"چشم دوختن به اخراج مخالفان از عراق و اشغال کامل ایشان کشور، در راستای عملی کردن اهداف شوم و پلید ضد انسانی رژیم تروریستی آخوندی در این کشور "
در پایان یادداشت روز که طلبه پاسدار تنظیم کرده است پیرامون اهداف رژیم تروریستی آخوندی در عراق چنین اذعان و اعتراف و آشکار شده است:
امروز امنيت و ثبات مردم عراق و ايران به يكديگر پيوند خورده است. مشتركات فرهنگي، مذهبي، تاريخي، داشتن صدها كيلومتر مرز زميني و آبي با اين كشور و وجود عتبات عاليات، آينده عراق را به عنوان كشوري مسلمان، دوست و همسايه براي ما و البته منطقه داراي اهميت كرده است. عراق با حضور اشغالگران و مسيري كه راه را براي سلطه و مداخله آنان بازگذارد، روي خوش نخواهد ديد و طعم امنيت و ثبات را نخواهد چشيد.
اکنون پرسش است که مگر عراق بخشی از خاک ایران است که اینگونه پیوند و سر نوشت هر دو کشور در هم عجین وگره خورده است؟ آیا عراق فقط یک کشور همسایه دارد؟ آیا رژیم تروریستی آخوندی هم همین عراق همسایه اش می باشد؟ بنابراین اکنون سئوالات مکملی مطرح است که چرا می بایست در میان کشورهای همجوار عراق که حتی از نظر زبان و و نژاد واقلیت های قومی به عراق نزدیک تر می باشند آنان دارای چنین نظر و ادعای مشابهی مطرح نمی با شند؟ دلیل دخالت گری گسترده در امور داخلی عراق ودست زدن به اقدامات گسترده تروریستی و خرابکاری و نا امن کردن عراق چیست ؟ در کدام همه پرسی و یا نظر خواهی آزاد که در عراق انجام شده است این اختیار و حق ویژه به رهبر لوطی جماران و سپاه پاسداران که توی لیست تروریستی می باشد داده شده است که اینان در کنار سایر پاسداران همچون احمدی نژاد علی لاریجانی و یا پاسداران و بازجویان و شکنجه گران زندان که قلم بر دست و روزنامه نگار شده اند مجاز می باشند تا که به عنوان نماینده سخنگوی مردم عراق خواست و امیال خودشان را به نام مردم عراق دنبال و مطرح کنند؟ همچنین مگر ایران کم کشورهای همسایه دارد . چرا هیچیگ دیگر از این کشور ها از چنین حاسیستی همچون عراق بر خور دار نیست. در صورتیکه وجه اشتراک با جمهوری آذربایجان خیلی بیش از عراق و مردم عراق با ایران و مردم ایران می باشد؟

در خاتمه اینکه چرا قلم بر دست طلبه پاسدار توضیح نداده است که اگر چنانچه آمریکا آنگونه است که خمینی شیاد گفته بود ام الفساد قرن است که می بایست هرچه فریاد دارید بر سرش فرود آورید و آنچنان شیطان بزرگی است که سه دهه است با این شیطان بزرگ مبارزه می شود برای چه با تجاوز گر آمریکائی در اشغال نظامی افغانستان همکاری شد؟ این را نمی شود انکار کرد برای اینکه رفسنجانی در خطبه نماز جمعه ی تهران اعتراف کرد و خطاب که بوش گفت که ایشان می داند اگر ما با آمریکا در اشغال افغانستان همکاری نمی کردیم هنوز طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود ؟
البته پیرامون زمینه سازی تجاوز نظامی به عراق و همکاری با تجاوز گران در راستای اهداف خاص شکی وجود ندارد . کما اینکه اکنون نیز در بستر همان اهداف است که با آمریکا دشمنی می شود و تلاش می گردد تا که هر طوری شده ازعراق اخراج گردد و رژیم تروریستی آخوندی جای آن را بگیرد . برای اینکه عراق می بایست به عنوان کانون صدور تروریسم و بنیاد گرائی برای لوطی جماران و پاسداران در منطقه تبدیل گردد . همچنین عراق می بایست پشتوانه امنیتی برای شتاب و سرعت بخشیدن به دسترسی به سلاح هسته ای مبدل شود ودر دنباله اینکه عراق می بایست بخشی از هدف تشکیل امپراتوری بزرگ خاورمیانه شود.
اما مسئله این است که رژیم تروریستی آخوندی در عراق فقط با مشکل آمریکا رو برو نمی باشد ، زیرا که با مشکل بس بزرگتراز آمریکا در این کشور مواجه است که همانا مجاهدین ساکن شهر اشرف می باشند که مانع اصلی پیگیری اهداف جنایتکارانه و تجاوز گرانه ی رژیمتروریستی آخوندی می باشد . برای همین است که مدتی است که تمام دار و ندار و تبلیغات جنگ روانی و شیطان سازی خود در ایران و عراق را علیه ی مجاهدین ساکن شهر اشرف در راق بسیج کرده است تا که یا تسلط ودسترسی بر آنان یابد تا جنایت مشابه تابستان خونین سال 67 در سراسر زندان های ایران را تکرار کند . یا اینکه اینان را ازاین کشور اخراج کند تا بتواند بدون هر گزگونه مزاحمت خواست شیطانی و اهداف شوم خدوش در عراق و خاورمیانه را دنبال کند .
بنابراین وظیفه ی مسئولان میهن دوست عراقی می باشد تاکه هشیارانه نسبت به این اهداف پلید و ضد انسانی رژیم جنایتکار آخوندی در عراق اقدام کنند . همچنین و ظیفه و مسئولیت نظامیان آمریکائی در عراق است که نمی بایست با هزینه کردن 3 هزار میلیارد دلار و هزاران کشته که پاسدار طلبه یادداشت روز نویس به آن اذعان کرده است و در شرایطی که عوامل رژیم تروریستی آخوندی عراق را تبدیل به باتلاق کرده اند . اکنون از تعهدات و مسئولیت انسانی خودشان چه در مورد مردم عراق و چه حفاظت و صیانت از ساکنان اشرف شانه خالی کرده و عراق را دو دستی تحویل رژیم تروریستی آخوندی دهند تاکه جهان شاهد فاجعه ی انسانی بیشتر در عراق از سوی جنایتکاران حاکم بر یران باشد.

هوشنگ � بهداد
شنبه 16 شهریور ماه سال 1387