ریشه تبلیغات جنگ روانی و فشار برروی مجاهدین ساکن اشرف کجاست و هدف چیست؟
با وجود آنکه دولت مصر اخیراً دست به افشاگری زده است و مجدداً تأکید کرده است که چند سال پیش سفیر این کشور در بغداد بدست عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق ربوده و به قتل رسانده شد . همینطور در شرایطی که پس از اشغال نظامی عراق دیگر جای هیچگونه شکی در اذهان عمومی مردم عراق و نیروهای چند ملیتی در عراق و سایر کشورهای همجوار عراق باقی نمی گذارد که نقش حضور رژیم تروریستی در عراق چه میزان می باشد؟ همچنین جائیکه پس از جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل که منجر به سرزمین سوخت شده لبنان شد پاسدار محسن رضائی فرمانده ی پیشین سپاه پاسداران در مصاحبه ی تلویزیونی خود اعتراف صریح کرد و گفت شیوه ی جنگ حز ب الله لبنان با اسرائیل و نیروهائی که در عراق و افغانستان علیه نیروهای نظامی آمریکا می جنگند و آنان را می کشند همگی در مراکز نظامی سپاه پاسداران در ایران آموزش نظامی دیده اند و تأکید کرد که این شیوه جنگ فقط مختص سپاه پاسداران در جهان می باشد. از سوی دیگر پس از اشغال نظامی افغانستان روزانه اعضای القاعده و طالبان ار مرز زمینی وارد ایران شدند و در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفتند. سپس عملیات و اقدامات مشترک در عربستان و مادرید و لندن و عراق داشتند . همینطور جالب است که القاعده علیه تنها کشوری که عملیات نداشته رژیم تروریستی آخوندی می باشد . در صورتیکه از نظر تفکر و باور بیش از سایر کشور های مسلمان با این کشور تضاد دارد. از طرف دیگر نقش دخالت گری در فلسطین و ایجاد جنگ داخلی از طریق حماس در بستر اهداف خاص ناامن کردن منطقه که نیاز به بازگوئی دوباره نمی باشد تا که رژیم به تواند اهداف پروژه ی هسته ای اش را دنبال کند . ضمن اینکه فراموش نشده است که پس از اشغال عراق چگونه رفسنجانی آمریکا را تهدید کرد و افزود که اگر چنانچه ازعراق خارج نشود عراق برای آمریکا و یتنامیزه خواهد شد و در خطبه های دیگر افزود که این روز ها وظیفه ی آمریکا تحویل گرفتن اجساد و مجروحین در عراق می باشد .

مهمتر اینکه چرا در زمان صدام حسین شرایط عراق اینگونه نبود وهر گز رژیم تروریستی آخوندی جرأت نمی کرد که به نوار مرزی عراق نزدیک شود تا چه رسد به اینکه توان و قدرت داشته باشد عراق را شخم بزند و باتلاق کند و یکه تازی نماید و همکاره عراق شود و دولت دست نشانده ی عراق را پیشکار اجرای خواست فرامین خود کند . حتی اگر چنانچه این دولت تن به خواسته هایش ندهد آنقدر همزمان با گسترش اقدامات تروریستی در عراق می یابد وهمزمان گلوله خمپاره باران نوار مرزی کردستان عراق افزایش و ادامه می یابد تا که مقامات رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ی دو حزب کردستان عراقی را مجبور به تن دادن و اطلاعات نمودن از خواست های تحمیلی خود به اینان کند.

اکنون نیز از طریق حزب دست ساز خودکه در اوایل جنگ ضدملی و ضدمیهنی ایران و عراق به نام حزب دعوه در ایران تأسیس شد و سپاه پاسداران از همان زمان از طریق این حزب مشغول برنامه ریزی اهداف آینده خود در عراق شد . حتی اولین رئیس این حزب ساختگی آخوند شاهرودی عراقی بود که سپس از سوی لوطی جماران رئیس انتصابی کاخ مخروبه ضد عدالت و قانون قوه ی قضائیه شد که محصولاتی همچون صدور احکام زندان و دار و اعدام و قطع ادام تهی دستان می باشد که قربانیان و پرورش یافتگان همین رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی حاکم بر ایران می باشند . همچنین محصول دیگر این ارگان بیرون کشاندن پرونده های غارتگری و چوب تاراج و حراج زدن به منابع و ذخایر کشور می باشد که از سوی باس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام و افشا شد که پساز آن ناگهان آب بر لانه ی دزدان بیت المال ریخته شد و از وحشت صدور حکم بازداشت و بازجوئی و زندانی کردن افشاگر صادر شد . اکنون فرزند آخوند محسن حکیم و جانشین آخوند دزد دانه درشت شاهرودی عراقی عمارحکیم در گفتگو با ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم تروریستی در بغداد که خود نوعی دخالت گری و فضولی در امور داخلی عراق است. این طلبه ی قاتل دست آموز با دریافت رهنمود دیکته شده نعله ارونه زده است و از موضع فرافکنی و آی دزد کردن تلاش مذبوحانه کرده است تا با پاک کردن صورت مسئله آدرس وارونه داده شود . یعنی اقدامات مشترک با القاعده ی و عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق را به مجاهدین ساکن شهر اشرف نسبت داده است که پس از اشغال نظامی عراق خلع سلاح شدند و در محاصره و کنترل و حفاظت نیروهای ند ملیتی در عراق می باشند .

البته دلیل اینگونه اخبار جلعی و ساختگی دادن و فشار برروی مجاهدین ساکن شهر اشرف آوردن بدون کوچکترین شک و شبهه ای مرتبط به پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . زیرا یکی به دلیل انتقام گرفتن از مجاهدین است. زیرا که این مجاهدین بودند که برای اولین بار طرح پنهانی پروژه ی هسته ای رژیم را افشا کردند . دوم انکه پس از اشغال نظامی عراق با افشاگری های مستدی که کرده اند مانع از نفوذ و اشغال کامل عراق از سوی سپاه اسداران و به خصوص سپاه قدس و تشکیل حکومت ولایت فقیه دست نشاده ی جماران در عراق شده اند . سوم اینکه همانگونه که از رهبر گرفته تا رئیس جمهور و پاسداران و رئیس مجلی و رئیس خبر گان وسایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی متفق القول اعلام کرده اند که نه توقف غنی سازی را می پذیرند ونه اینکه هر گز قدمی از دسترسی به اهداف نهائی سلاح هسته ای دست بر می دارند . بطوریکه برای دفاع از آن به پیشواز جنگ دارند می روند و با جا به جائی مهره ها در سپاه پاسداران و ارتش و شروع همایش و رزمایش ها و آزمایش موشک های دور برد و تهدید کردن به بستن تنگه ی هرمز و ایجاد رعب و وحشت و خفقان در جامعه از طریق نیروی انتظامی و افزایش اعدام ها ودار زدن ها نوعی آرایش جنگی و شرایط حکومت اعلام ناشده ی نظامی حا کم شده است . برای همین برای رفع نگرانی و خاطر جمعی خیال شان از مجاهدین ساکن اشرف از نوار مرزی در شرایط جنگی آسوده باشد و حضور اینان بستر ساز انگیزه و الهام بحش تحرکات در داخل کشور به خصوص در محیط دانشگاهی و دانشجوئی و جوانان ناراضی کشور نشود .
بنابراین ماشین تبلیغات جنگ روانی و شیطان سازی وفشار تخته گاز و همه جانبه با شایعه سازی و اتهام زدن ها و فعال کردن همه مهره های وابسته در عراق و بسیج کردن مطبوعات و رسانه های داخلی ودرون عراق علیه ی مجاهدین در این رابطه وارد صحنه شده است . لذا مسئولیت ووظایف نیروهای چند ملیتی در دفاع و حمایت از مجاهدین ساکن شهر اشرف که طبق اصل 4 ژنو حفاظت و صیانت از اینان برسمیت شناخته شده بیش از گذشته سنگین تر است .
زیرا که فرصت آماده و شرایط هموار کردن برای دسترسی حاکمان جنایتکار وجنگ افروز ایران به دسترسی بمب اتمی که امنیت و صلح جهان را به خطر خواهد انداخت دیگر نادیده انگاشتن و پایمال کردن حق و حقوق مردم صلح دوست جهان است . زیراکه با داشتن بمب اتم رژیم تروریستی که از هم می خواهد اسرائیل را نا بود کند و آرزوی جهان بدون آمریکا دارد و تصمیم دارد ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد با خطر جدی مواجه خواهند شد.

در خاتمه اینکه شایان یادآوریست که گذشته از مصاحبه کردن با همکاران سربازجو حسین شریعتمداری که یکی از بد نام ترین دژخیمان شکنجه گر رژیم تروریستی آخوندی می باشد که خبرگزاری رسمی دولتی ایرنا را از طریق وزیر فرهنگ سانسور و تفیش عقاید ارشاد پاسدار محمد حسین صفار هرندی قبضه کرده اند که در بغداد با فرزند محسن حکیم مصاحبه داشته که پدرش جزو حرمین لوطی جماران است که یک پا ر بغداد و یک پا در بیمارستان آمریکای شیطان بزرگ آمریکا برای جراحی سرطان روده است . سپس روز بعد از عمل جراحی عازم ایران شد و در بیمارستان تهران بستری گردی که از لوطی جماران و رفسنجانی و آخوند شاهرودی عراقی و رئیس جمهور به دیدار و ملاقتش رفند و بطور مرتب برای مداوا به تهران می آید . اکنون فرزند این وامدار رژیم می بایست که از ارباب با قربانی کردن مجاهدین دفاع کند . مسخره تر اینکه این طلبه ی قاتل و شیاد و دروغگو بدون در نظر گرفتن بیش از 5 میلیون و 200 هزار امضای اقشار گوناگون مردم عراق و 3 میلیون شیعه ی عراقی در حمایت از مجاهدین ساکن شر اشرف ولی این مأمور به فرمان و نمایندگی لوطی جماران و سپاه پاسداران نماینده ی تام الاتخیار مردم عراق شده و نظریه ی استصوابی اخراج مجاهدین از عراق را صادر کرده است .

توضیح آنکه فقط به دقت به قیافه و چشانش نگاه کنید که چگونه است و به کجا خیره شده است؟ آیا این فرد نرمال و طبیعی است؟ اگر چنانچه این فرد و این قیافه به جرم شناس و روانشناس تحویل داده شود تا پیرامونش تحقیق کند چه نظر خوهند داد؟ آیا کشف نمی کنند که مرتکب چه جنایاتی شده و دارای چه نوع شخصیتی می باشد؟ پس از آن آنگاه مشخص می شود که ریشه ی اینکه چرا عراق باتلاق شده و در بغداد مسجد تبدیل به شکنجه و قتلگاه شده است و تا لو می رود سریع قصاب و سلاخان و شکنجه گران و مثله کنند گان به کشور و دامان ارباب و پرورش و تعلیم یافتگان خود گریختند کجا می تواند باشد؟

هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 14 شهریور ماه سال 1387