نقد و بررسی " جشن آزادي نزديك است (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 4 مهرماه سال 1387
به نام فلسطین و روزجهانی قدس ، باید به کام جنگ افروزان حاکم بر ایران گردد وبه هموار کردن مسیر و سرعت وشتاب دادن دسترسی به سلاح هسته ای منجر شود .
اگر قرار است آنگونه که پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس وعده ی جشن آزادی قدس در فلسطین داده که قرار است فردا اتفاق بی افتد که می خواهد مشابه آنچه باشد که در ایران اتفاق افتاده است. باید اذعان کرد که اتفاق نیفتد خیلی بهتر وکم ضرر و خطر و هزینه تر از آنچه که هست که می تواند باشد . زیرا که اگر چنانچه طلبه پاسدار قلم بر دست صداقت داشت و دلسوز مردم فلسطین است و خواهان برپائی جشن آزادی قدس و پیروزی مقاومت اسلامی برای شان می باشد . می بایست ابتدا از مزایا و منافع آنچه نصیب مردم ایران در 30 سال گذشته ی حاکمیت ننگین ونکبت وخونبار حاکمان دین فروش و غارتگر و عوامفریب و جنگ افروز وویرانگر شده است لیست می کردآنگاه به سراغ مردم فلسطین می رفت و نوید به زودی جشن آزادی قدس را می داد. آخر جائیکه قلم بر دست شهامت باز گوئی حتی یک مورد خدمات ارائه ی شده برای مردم ایران بهخصوص محرومان وتهی دستان در 30 سال گذشته وجود ندارد تا که بتواند نام ببرد . برای چه چنین سر نوشت شوم مشابه وبی افق و آینده ای را بر ای مردم فلسطین آرزو می کند یا رقم می زند؟
البته همانگونه که به زبان عامیان گفته می شود سلام ملا بی طمع نیست . اکنون نیز جشن مرگ و فقر و بدبختی وویرانی و آوارگی تجربه شده بس بیشتر از آنچه به مردم ایران تحمیل شده را به فلسطینیان نوید داده می شود . زیا که هدف این است که اکنون نوبت مرد م فلسطین است تا قربانی اهداف شوم و توطئه ی بسیار خطرناک دفاع از پروژه هسته ای رژیم تروریستی آخوندی گردند . زیرا که پاسداران ولوطی جماران و گماشته ی لوطی جماران پاسدار احمدی نژاد نه اینکه بار به قدس ندارند . نه اینکه هرگز دلشان به حا مردم فلسطین وسر زمین اینان نسوخته است ، بلکه دقیقاً هما نگونه که جنگ ویرانگر و خانمان بر انداز دو کشور ایران و عراق را خمینی شیاد موهبت الهی خطاب کرد . اکنون نیز چون رژیم تروریستی آخوندی در بحران های گسترده ی داخلی و فشار بیرونی به ویژه پیرامون بحران هسته ای قرار دارد . بنابراین طبق تجربه ی گذشته نیاز به عبور از این بحران هسته ای دارد. پس می بایست از طریق صدور بحران و تروریسم ، ایجاد تنش آفرینی و جنگ افروزی جدید در منطقه بر پا شود تا باصدور بحران برای عبور از بحران موقتی هسته ای امکان پذیر گردد . لذا اشک تمساح برای مردم فلسطین وروز قدس ریختن و از حضور گسترده ی مردم در تظاهرات روز جهان قدس گفتن و تبلیغ برایش کردن وخبر نوید به زودی آزاد قدس دادن همه تبلیغات شیاداگرانه در راستای دفاع از پروژه ی هست ای می باشد که هزینه ی آن را باید مردم فلسطن به پردازند. یعنی به نام مرم فلسطین ور وزجهانی قدس و آزادی آن ، باید به کام جنگ افروزان حاکم بر ایران و هموار کردن مسیر و سرعت وشتاب دادن به دسترسی به سلاح هسته ای منجر شود .
عجیب است که قلم بر دست عوامفریب و دجال وتحریف گرو شیاد پس از اینکه اکنون کسی همچون لوطی جماران و گماشته پاسدارش احمدی نژاد جرأت نمی کنند تا که از انکار کردن تورم وگرانی و فقر و بیکاری کلام یا سخنی به گویند ودر شرایطی که بانک مرکزی حداقل برروی آمار تعداد 14 میلیون فقیر در جامعه صحه گذاشته است که حاصل همان ادعای دروغین خمینی شیاد است که حکومت آینده را حواله ی مستضعفان وپابرهنگان داده بود . اما پاسدار طلبله ی دروغگو وکتمان کننده ی حقاق قلم بر دست یادداشت روز نویس، با کمال پرووئی با زهم از افتخار ات خمینی شیاد نقل قول کرده است که بلی همین شیاد عوامفریب بود که در اقدامی هوشمندانه البته فرصت طلبانه، زیرا که گفته نشده که خمینی با کپی برداری و دزدی نظر و پیشنهاد زنده یاد طلقانی که امام جمعه تهران بود این نظر را قاپید وجمعه های آخر ماه رمضان هر سال را روز قدس نامید که ضمیمه شده البته در مسیر خط مبارزه و مقابله مشتضعفین در برابر مستکبرین عالم وتاریخ بود که خمینی آن مبارزه جهانی را ترسیم کرد .
بهرحال این طلبه پاسدار وارونه گوی فراموش کرده است تاکه اضافه کند و بگوید که بر گزیدن یک شهروند آمریکائی به عنوان مشاور پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور که برخلاف قانون اساسی خود رژیم می باشد و عفو ملوکانه به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی دادن تا در راستای عادی کردن رابطه با شیطان بزرگ فعال شود . به خصوص اکنون که وی در آمریکا تقاضای عادی سازی رابطه با آمریکا داده که دشمن شیطان بزرگ خوانده می شود. مهمتر اینکه خمینی آمریکا را ام الفساد قرن نامید و تأکید کرد هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا فرود آورید .
همچنین شکاف طبقاتی بقول آخوند نور مفیدی امام جمعه ی گلستان بیش از 25 برابر در جامعه رساندن و به ویژه افشای پرونده ی قضائی لیست اسامی 44 نفره مافیا و مفسدان اقتصادی دانه درشت و دزدان بیت المال و منابع و ذخایر کشور که در دانشگاه همدان که در جمع دانشجویان بسیجی از سوی عباس پالیزدار افشا و اعلام شدند . ولی با کمال تعجب خودش بازداشت و بازجوئی و قربانی افشاگری اش شد. تازه این افشاگری هم به خاطر اختلافات باندهای مافیائی حاکم بود که نام این اسامی با پرونده ی ننگین بایگانی شده ی قضائی اشان از بایانی بیرون کشانده و خبرش درز کرد .
در خاتمه اینکه پرسش است که اینان در کجای مرکز ثقل مبارزه و مقابله ی شیاد مستضعفین با مکستبرین مورد ادعائی خمینی قرار دارد؟ حال بماند که داستان اعدام و دار زدن جمعی 29 نفر در یک روز در زندان اوین که عین حقوقق بشر خواند ه شد . در صورتیکه همه ی متهمان قربانی هم جزو دست پرورش یافتگان نظام وهم اینکه جزو اقشار محروم وتهی دستان جامعه بودند. هینطور قابل فهم است که چون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس چون هرگز کلامی در دفاع از عملکرد رژیم تروریستی آخوندی به خصوص دولت نهم ندارد تا که آن رابیان کند. پس ناچاراً می بایست هم به دنبال شکر خدا برای توجیه کاری برود . هم اینکه بستر سازی تبلیغاتی کند. برای اینکه ازسوی دیگر به کیسه ی گشاد معرکه گیری تظاهرات روز جهانی قدس چشم دوخته شده است . بنابراین می بایست که آویزان به ترجیح بند و دستآویز جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران حزب الله لبنان با اسرائیل شود و از شکست اسرائیل و پیروزی حزب الله لبنان به گوید ومانور داهد و غزل سرائی تبلیغاتی برای بهره برداری های تبلیغاتی - سیاسی - هسته ای برگزاری تظاهرات روز جهان قدس درفردا کند. همینطور برای داغ کردن تنور تظاهرات فردا گزیده ها نقل قول هائی از تبلیغلت رله و بازتاب داده شده در زمان ادامه ی جنگ 33 روزه ی سپا هپاسداران و حزب الله لبان با اسرائیل را نیز چاشنی بزار گرمی تبلیغاتی خود کند.

هوشنگ � بهداد
پنجشنبه 4 مهرماه سال 1387