نقد وبررسی " فرعون در عصر دموكراسي !" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه شهر یور ماه سال 1387
"بدون توجه به موضع چاپلوسانه پاسداراحمدی نژاد برای عادی سازی رابطه بامصر و سفر مقامات رژیم به مصر، به حسنی مبارک رئیس جمهور مصر تهدید وتوهین شده است"
گفته می شود هر بد که به خود نمی پسندی با کس مکن ای برادر من . یا اینکه گفته می شود چیزی که عوض دارد گله ندارد . اکنون سئوا ل است عجیب است که رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی و جنگ افروز حق دارد که در امورد داخلی سایر کشور ها دخالت گری فضولانه کند و با سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی دست به اقدامات تروریستی و مخرب و آشوبگرایانه در کشورهای همجوار و منطقه بزند و ادعای برپائی امپراتوری بزرگ در خاورمیانه داشته باشد . حتی پس از باتلاق کردن عراق و سر زمین سوخته کردن لبنان و راه اندازی جنگ داخلی در فلسطین و حضور و دخالت گری در افغانستان دارد واز تروریست های حامی خودش دفاع و هم تبلیغ کرده وهم اینکه برای شان فیلم تبلیغاتی سینمائی می سازد. ولی باز تواقع دارد که پس از 3 دهه که از چنین سیاست ترور وخون سپری شده است و اقدامات تخریبی و تروریستی و دخالت گری وغائله آفرینی و آشوب طلبی و جنگ افروزی که انجام داده و افزایش هم یافته است . ولی احدی حق ندارد تا واکنش متقابل به مثل کند ونمی بایست که عکس العمل در کارباشد. اما اگر احیاناً اینگونه متقابل به مثل شد باید مستحق بدترین اهانت و توهین وتهدید ها مواجه شود . چه بسا که خونش هم باید مباح شود . بلی اکنون باکمال پرروئی ادعای طلبکاری شد واز موضع فرافکنی سرمقاله نویس مدعی فرعون در عصر دمکراسی شده است . در صورتیکه کاربرد دمکراسی همچون عدالت و آزادی در ایران جرم می باشد و مطرح کردنش نوعی همگامی با ستون پنجم دشمن و همسو شدن با دستگاه جاسوسی همان دشمنی می شود که گزارشگر همین شماره روزنامه گزارش به نقل از سا یت � الف احمد توکلی که رئیس کمیسیون پژوهش های مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم می باشد نقل قول کرد که قرار است دیگ چینی یا معاون رئیس جمهور کشور یا سرزمین ملقب به شیطان بزرگ بطور پنهانی در یکی از شهر های ایتالیا بامقامات رژیم تروریستی آخوندی دیدار داشته باشد .

همینطورسرمقاله نویس به تاریخ اختلاف میان رژیم با دولت مصر اشاره کرده است که از دوران پذیرش شاه از سوی انور السادات شروع شد چون شاه سرطان خون داشت در قاهره مرد و مدفون شد . البته در دنباله به دلیل انعقداد طرح صلح صلح انور السادات با اسرائیل، وی در سال 60 بدست خالد استانبولی ترور شد . ولی این تروریست برای ر ژیم تروریستی آخوندی تبدیل به قهرمان شد و خیابانی در تهران با نام وتصویرش بر گزیده ونامیده شد. سپس رابطه دول کشور به سردی گرائید . بلی بستن قرار داد صلح کمپ دیوید با اسرائیل یکی ا ز جرائم نور السادات رئیس جمهور مصر بود . اکنون نیز پس از اینکه چندین بار پاسدار احمدی نژاد از موضع حقارت خواهان بازگشائی سفارت همزمان میان دو کشور شد ولی دولت مصر نپذیرفت. البته گفته نشده است که پس از ساختن فیلم اعدام فرعون چگونه رابطه میان دو کشور تیره تر از گذشته شده است ولی در عوض اشاره کرده است که مصر در مورد 3 جزیره که امارات ادعای مالکیت آن را کرده است به نفع امارات موضع گیری کرده است و اخیراً نیز مدعی شده که سندی هست که گفته می شود که خوزستان و اهواز غصبی می باشد.

همچنین مشخص نیست که چرا سرمقاله نویس توضیح نداده است که اگر دولت مصر و حسنی مبارک آمریکائی می باشد و مصر رابطه با اسرائیل دارد که رژیم تروریستی آخوندی می خواهد آن را نابود کند . برای چه پاسدار احمدی نژاد چپ و راست التماس عادی سازی رابطه با مصر می کند؟ چرا پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس مجلس کمدی و انتصابی مجلس هشتم و غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس تشریفاتی هفتم و آخوند غارتگر دزد ناطق نوری مشاور لوطی جماران ورئیس مجلس پنجم به قاهره رفتند و با حسنی مباراک در سال گذشته دیدار داشتند و صحبت از عادی شد ن رابطه با مصر کردند؟ چرا سرمقاله نویس با کتمان کردن اما این واقعیات اینگونه ادعا کرده است؟
"واقعيت اينست كه حسني مبارك در طول 27 سال حكومت بر مصر به دستورالعمل تنظيم شده توسط آمريكا كاملا عمل كرده و در انجام دلالي براي صهيونيست هاو خصومت با جمهوري اسلامي ايران ذره اي كم نگذاشته است . دولت هاي مختلف جمهوري اسلامي ايران در دو دهه گذشته بارها براي از سرگيري روابط سياسي با مصر اقداماتي كردند كه باقطع نظر از منطقي بودن يا نبودن آن اقدامات هر بار با وضعيت جديد و حتي امتيازخواهي هائي مواجه شدند كه رژيم بدهكار قاهره را در جايگاه طلبكار مي نشاند و در نهايت اين اقدامات به جائي نرسيد. "

درخاتمه اینکه سرمقاله نویس بدون آنکه بگوید چگونه شد که وی سخنگوی مردم ایران شده است؟ یا اینکه چگونه این حق ویژه به وی داده شده است تا که نماینده تام الاختیار ملت شود که از جانب آنان پیام داده است که ملت ایران خواهان ایجاد رابطه با رژیم آمریکائی � صهیونیستی مصر نمی باشد . از سوی دیگر پاسدار احمدی نژاد نیز خودش را سخنگو ونما ینده ی ملت می نامد و وی نیز از سوی ملت مدعی است که می بایست رابطه با مصر بر قرار شود؟ در صورتیکه اگر چنانچه یک برگزاری انتخابات آزاد در ایران انجام گیرد آنگاه مشخص می شود که این ملت که اینگونه نام شان مصادره شده است از ریشه و بنیان و اساس رژیم تروریستی آخوندی را قبول ندارد . البته واقعیت این است که رژیم نا مشروع و بربرمنش و ضد مردمی آخوندی چون بحران زا می باشد و بدون بحران و صدور ترور وبنیادگرائی قادر نیست به بقای ننگین خودش ادامه دهد . بنابراین بطور سیستماتیک می بایست یک بهانه برای بحران سازی داشته باشد تا بتواند پیرامون آن مانور داد . همچنین پیوسته تلاش مذبوحانه می شود تا یا پاک کردن صورت مسئله و فراموش کردن مطالبات مردم و نادیده گرفتن قدل های داده شده راه فرار از عوم پاسخگوئی دست و پا شود . یعنی تکرار تجربه ی سیاست سیکلی و تکراری 30 سال گذشته که همچنان با شیادی و عوامفریبی و جنگ افروزی تکرار تکرار شده وادامه دارد.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه شهر یور ماه سال 1387