نقد وبررسی " جنگ جهاني سوم !(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 7 مهر ماه سال 1387
"چرا برای اینکه شک و ابهام بر طرف شود محور صلح آمیز یا نظامی بودن پروژه ی هسته ای یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار نمی شود تا رسوا شود هرکه او درغش باشد؟"
حتماً متوجه شده اید کسانی که زیرا دروغ می گویند بیشتر هم قسم می خورند تا از این طریق بتوانند دروغ خودشان را به ناباوران قالب کنن . یا اینکه وقتی کسی چیزی را ندار د و یا آرزوئی دارد که هنوز برآورده نشده بیش از حد در مورد ش صحبت می کند. بنابراین از ترکیب این دو نمونه مثل می توان نتیجه گرفت که بر خلاف ادعائی که مسئوالان رژیم تروریستی آخوندی پیرامون صلح آمیز بودن پروژه ی هسته ای می کنند . این ادعا کاملاً وارونه هست وهر چه که بیشتر برروی این صلح آمیز بودنش تأکید می کنند نه دروغ بودن شن که واقعیت داشتن اهداف نظامی این پروژه بیشتر تأئید و اثبات می گردد. تا جائیکه اکنون محمد البرادعی هم در مصاحبه با یک روزنامه ی آلمانی اعتراف کرده است که نمی توان منکر پیگیری اهداف نظامی پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی شد. به خصوص اینکه رهبران و مسئولان رژیم بربرمنش .و تاریک اندیش و جنگ افروز و عوامفریب آخوندی در 3 دهه ی گذشته هرچه به مردم ایران قول و وعده داده اند درست معکوس آن را انجام داده اند. حال چگونه می توان باور داشت که پیرامون اهداف پروژه ی هسته ای راست می گویند. به یژه در شرایطی که بقای نظام و صدور تروریسم و بنیاد گرائی اهداف برون مرزی اش بستگی به دسترسی سلاح هسته ای دارد . آنگونه که لوطی جماران و سپاه پاسداران اقدام به کودتای خاموش و خزنده علیه ر قیب دوم خردای ها کردند و شیخ کروبی و رفسنجانی را تا از صحنه حذف کردند و برای اینکه تسلط کامل برروی تأسیسات هسته ای بی اندازند تا با سرعت برای دسترسی به سلاح هسته ای تلاش شود ویک پاسدار گمنام را رئس جمهور کردند که مأموریت ووظیفه اش صرفاً در دفاع آشکار از پروژه ی هسته ای در داخل و برون مرز بئوده است . البته مکنمل وموازی و چاشنی ش اسرائیل تهدید به نابودی شده است و طرح توطئه ی بحران آفرینی و جنگ افروزی و متشنج و نا آرا می وبی ثبات کردن منطقه از طریق حزب الله لبنان در لبنان وحماس در فلسطین و داخلت گری در امور داخلی عراق با اقدامات و عملیات تروریسی دنبال شده است. همچنین سخنرانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل کرد تصور نمی رود که دیگر جای شک و شبهه ای دیگر باقی گذاشته باشد که اینونه تهدید کردن در راستای کدام اهداف می باشد که باز اسرائیل تهدید به نابودی شد است .

همچنین چرا گفته نمی شود که این چگونه عزم ملی می باشد که ملت بی خیال تورم و گرانی و فقر و بیکاری شده و فقط وظیفه دارد از فنآوری هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای آمادگی راه اندازی جنگ خانمان بر انداز نعمت الهی نامیده شده ی دیگر را داشته باشد ؟"چرا برای اینکه شک و ابهام بر طرف شود محور صلح آمیز یا نظامی بودن پروژه ی هسته ای یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار نمی شود تا رسوا شود هرکه او درغش باشد؟" همینطور اثبات شود که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده خالی بندی نمی کند که عزم ملی در دفاع از پروژه ی هسته ای اینگونه است که وی ادعا کرده است :
"عزم ملي مردم ايران براي دستيابي به فناوري انرژي اتمي و عدم انعطاف مسئولان تيم هسته اي ايران در مقابل زياده طلبي هاي غرب، خشم آنان را كه در دشمني با نظام اسلامي و آزادگي و استقلال مردم ايران سابقه اي ديرينه دارند، برانگيخت و آنان را به اين فكر انداخت تا برنامه هاي مقابله با ايران را تشديد كرده و عكس العمل هاي تندتري از خود نشان دهند."
گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا به فرار می گذارد. این چگونه ادعای صلح آموز بودن پروژه ی هسته ای می باشد که به وضوح و آشکارا اعتراف شده که دفاع از آن ،مانوار نظامی و ... بسیار گسترده در برگزار شده است و در دنباله مانور تبلیغاتی با جنگ 33 روزه ی پاسداران وحزب الله لبنان با اسرائیل داده اینگونه شده است ؟
ا"يران نيز در اين ماجرا بيكار ننشست و با اجراي چند مانور نظامي و آزمايش موشك هاي دوربرد، قدرت نظامي خود را به رخ دشمن كشيد. آزمايش جت جنگنده صاعقه كه حاصل صنايع دفاعي و ساخته فرزندان اين آب و خاك بود و همچنين هواپيماهاي بدون سرنشين كه قادر بودند بر فراز ناوهاي آمريكايي به پرواز درآمده و همزمان تصاوير خود را به مراكز نظامي ارسال كنند، خبرهايي بود كه شاخكهاي نظاميان آمريكايي و رژيم غاصب صهيونيستي را به حركت وا مي داشت.جنگ 33روزه بين اسرائيل و مقاومت حزب الله لبنان كه به شكست تحقيرآميز چهارمين ارتش جهان! انجاميد و دامنه افتضاح اين شكست هفته پيش دامن اولمرت نخست وزير مستعفي رژيم صهيونيستي را هم گرفت، بر عصبانيت هاي آمريكا به عنوان مهمترين هم پيمان و حامي اسرائيل، نسبت به ايران افزود. آنها حزب الله را عقبه انقلاب اسلامي ايران در لبنان مي دانند كه اتفاقا در كثرت عقايد پوچ و بي اساس آنان، اعتقاد غلطي نيست."

درخاتمه اینکه اگر چنانچه برخی تاکنون تصور می کردند که ممکن است که این پروژه ی هسته ای صلح آمیز باشد . با با گزارش اخیر آژانس اتمی و سخنرانی پاسدار احمدی نژاد در سازمان ملل این شک برطرف شده است . بنابراین اکنون وظیفه دنیای غرب و اعضای گروه 5+1 است که می بایست نه دیگر پیرامون سیاست خائنانه و تجارت خون مذاکره ی فرصت سوزی هسته ای فکر و تصمیم گیری نمایند ، بلکه می بایست بسیار مسئولانه وجدی تلاش گسترده برای چگونه وارد کردن فشار های بین المللی تصمیم اتخاذ کنند تا که بشوداهداف دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی را مهار و کنترل شودد . البته برای دفع خطر و بازگردانیدن ثبات سیاسی و امنیت به منطقه باید تلاش کرد تا تغییرات دمکراتیک در ایران بدون کار برد جنگ به وجود آید . یعنی اینکه نام سازمان مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی خارج گردد و از طرح پیشنهادی راه حل سوم نه جنگ و نه مذاکره و مماشا ت، بلکه باید تغییرات دمکرانتیک در ایران ، حمایت و پشتیبانی از این طرح و مقاومت ایران در دستور کار قرار گیرد. در غیر اینصورت محال است که سیاه شوم خطر بنادگرائی مسلح به سلاح اتمی با عطش صدور آن به برون مرز وتهدید صل و ثبات امنیت جهانی از بین برود.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 7 مهر ماه سال 1387