نقد و برسی"فصلي براي عدالت اخلاقي" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 12 شهریور ماه سال 1387
"هدیه ماه روزه ای پاک کردن صورت مسئله ا صلی عدم عدالت اقتصادی ومانور دادن پیرامون عدالت اخلاقی و توصیه دادن که اعتراض و افشاگری نشود چونکه خلاف عدالت اخلاقی است "
بازهم ماه رمضان رسید و بازار آخوندهای مفتخور و انگل و غیر مولد دینفروش هم داغ شد تا که بر سر منبر روند و روضه ی تکراری و نخ نما شده ی دروغین اخلاقی به خوانند واز چگونگی توزیع عدالت فقر در پوشش مدعی عدالت اخلاقی بگویند تا با نمک پاشیدن برروی زخم مزمن و چرکین محرومان وسوهان اعصاب برای شان شدن با فراموش کردن سفره های رنگین خودشان اشک تمساح برای تهی دستان جامعه بریزند که 3 دهه روزه ی دائم روزه داشته اتد تا اینکه انگلان و زالو صفتانی پروار گردند که اسامی بخشی از اینان با جزئیات مختصری از عملکردشان را عباس پالیزدار در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه همدان افشا و اعلام کرد.
البته که سهم محرومان در این ماه مبارک رمضان فقط سفره های خالی و رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاهای ضروری و اساسی و فقر و بیکاری نمی باشد ، بلکه افزایش دامنه ی سرکوبگری در جامعه به جرم مبارزه با تظاهر به روزه خواری را نیز در بر می گیرد . زیرا که رژیم تروریستی آخوندی بدون سرکوب ورعب و وحشت در جامعه و زندان و شکنجه و اعدام بقایش امکان پذیر نمی باشد.

البته برای ملای سرمقاله نویس نمی صرفد تا که توضیح دهد این چگونه قرآنی است که آخوندهای جنایتکاران حاکم و شرکای شان به آن باور دارند که فقط نعمت اینان را افزایش می دهد و در مقابل سفره های محرومان را بیشتر خالی می کند. گرچه پرسش کردن این موضوع، سئوال به جائی نبود. برای اینکه پاسخ آن در 8 سال پیش در جنگ ضد ملی و ضد ملی ایران و عراق داده شد . برای اینکه از سوی خمینی شیاد عوامفریب و دینفروش جنگ خانمان برانداز و ایران بر باده را موهبت و نعمت الهی نامیده بود.
یعنی 3 دهه غارتگری و جنایت و خیانت و دزدی و دینفروشی و جنگ افروزی و عوامفریبی که آخوندهای حاکم و شرکای شان مرتکب شده اند که خلاصه ی عملکرد 30 ساله اشان در فقر مطلق و اعتراف 14 میلیون فقیر و جمعیت 80% ایران که بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند که تورم وگرانی هم چاشنی آن شده است .البته بخش دیگر از عملکردشان بیش از 120 هزار زندانی سیاسی است . همچنین اعدام ا و دار زدن های زنجیره ای روزانه در 3 دهه ی گذشته است که یک روز هم توقف نداشته است . مهمتر اینکه تمامی اشان نیز از اقشار محروم و تهی دستان جامعه می باشند که محصول و دست پروردگان همین نظام ضد بشری و آدمکش می باشند ،بطوریکه در میان شان حتی یک نمونه از آخوند ها و حاکمان و شرکا و آقازاده های شان وجود نداشته است .
برای اینکه دین و اسلام و مذهب و خدا و پیامبر و نماز و روزه ای که این جانیان ضد بشر حاکم به آن باور دارند و 3 دهه هم از آن دفاع کرده و مرتکب جنایات تاریخی و فراموش ناشدنی شده اند در بست ابزاریست در راستای قبضه ی قدرت ودر بستر انباشت هرچه بیشتر ثروت و تضمین این دو می باشد.

اکنون با این شناخت و تجربه سی ساله که در دسترس می باشد و با ننگین نامه کارنامه جنایت وتبعیض آمیز دستگاه قاتل عدالت و محرومان و تهی دستان و دشمن آزادی و قانون که قوه ی قضائیه داشته است که گذشته از اینکه مدافع کلان دزدان و غارتگران حکومتی و شرکای شان می باشد ؛یک رئیس آخوند بی سواد کلاسیک به نام آخوند شاهرودی عراقی می باشد که انتصابی لوطی جماران است که خودش عنصر زبون وحقیر و معتاد و روضه خوان منبری گمنام دیروز است که اکنون بر مسند خلافت نشسته و ادعای بیش از خدائی دارد که ام الفساد است که هرگز خودو گماشته اش پاسدار احمدی نژاد که از طریق کودتای خاموش و خزنده ی رئیس جمهور تشریفاتی شده که دوتائی کلامی حرف راست نمی زنند و در شرایط کنونی مسبب تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها و رشد فقر و بیکاری در جامعه می باشند. ولی آن را بطور وارونه نو آوری و شکوفائی اقتصادی نامیده اند .
بااین حساب مگر ملای سرمقاله نویس که مرید لوطی جماران است قرار است که به مناسبت فرار رسیدن ماه رمضان چه بگوید؟ آیا توقع است که وی بر خلاف جهت حرکت تند آب حرکت کند یا تبدیل به چاقوئی شود که می خواهد دسته ی خودش را ببرد؟ یعنی از غارتگران حاکمی همچون لوطی جماران و رفسنجانی بساز و بفروش که خودش به آنان تعق دارد و پیوسته از اینان دفاع می کند فاصله بگیرد واز محرومان و گرنسگان و فرو دستان دفاع کند؟ و یا اینکه می توان انتظار داشت که این ملا یک تحلیل علمی و منطقی و ریشه ای ارائه کند که چرا جامعه دو قطبی با شکاف عمیق طبقاتی شده است؟
!پاسخ کوتاه این است که اگر رژیم ضد بشری و قرون وسطائی و یاغی بین الملل و محور شرارت و اصلاح ناپذیر ظرفیت این دگر گونی را داشت هرگز شرایط و اوضاع به اینجا کشانیده نمی شد.

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس هفت خط و تصویر مار کش و مار قالب کن با پاک کردن صورت مسئله تلاش مذبوحانه کرده است تاکه آدرس غلط بدهد . یعنی اینکه بر سر منبر رفته و با فراموش کردن عدالت اقتصادی زیرا که بقول خمینی اقتصاد مال خر است که اکنون ثابت شده است که در ایران این خران صاحب اقتصاد شده کیستند؟ عدالت اخلاقی را جایگزین کرده و توصیه کرده و رهنمود داده است که بهمین شرایط بساز ید و کنار آئید و صم و بکم دهان و گوش بر بندید و هیچگونه اعتراض و افشاگری نکنید چونکه غیبت است و این امر هر گزعدالت اخلاقی محسوب نمی شود.

هوشنگ � بهداد
سه شنبه 12 شهریور ماه سال 1387