نقد وبررسی : اين كلاه مناسب سر خودتان است !(يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان چهار شنبه 27 شهریور ماه سال 1387
چرا پاسدار شریعتمداری سفر هاننونن معاون البرداعی به تهران در اردیبهشت ماه را یک ترفند آمریکائی وکلاه گشاد ااسرائیلی یاد کرده است؟"
وقتی اساس و بنیان یک رژیم مذهبی ناشی از عوامفریبی و دین فروشی و دروغ گوئی و حیله گری و حقه بازی و نیرنگ بنا شده باشد که جنگ ویرانگر و خانمان بر انداز را موهبت الهی قلمداد می کند . در صورتیکه جدا از چند میلیون کشته و مجروح و جانباز و موجی آواره و بی خانمان که این جنگ داشت مبلغ 1000 میلیار دلار برجای گذاشت . در صورتیکه اصرار بر ادامه ی جنگ تا آخرین نفر و آخرین خشت خانه می شد . ولی با سرکشی جام زهر شکست خفت بار آتش بس پذیرفته شد . آنگاه در نامه ی مخفی که میان خمینی شیاد با رئیس گزمکان پاسدار محسن رضائی رد وبدل شد. مشخص شد که به دسترسی سلاح لیزری قید شده بود.و از آن تاریخ تا کنون با جدیت تمام ارگان فاشیستی سپاه پاسداران بطور پنهانی اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای دنبال کرده است .
از سوی دیگر جائیکه پاسدار اطلاعاتی بولتن نویس سپاه پاسداران و سرباز جو وشکنجه گر زندانیان سیاسی روزنامه نگار شده است که نماینده ی ویژه لوطی جماران نیز می باشد که وظیفه مسئولیتش نه فقط پرونده و سناریو سازی برای مخالفان می باشد، بلکه دفاع همه جانبه از پروژه ی هسته ای می باشد . بنابراین این دیگر خیلی باید ساده اندیشی و ساده باورانه فکر کردن باشد که تصور کرد با وجوداینکه این متخصص حرفه ای سناریو وپرونده سازی و پیگیر جدی پروژه ی هسته ای می باشد . این پروژه صلح آمیز می باشد. در صورتیکه این سربازجو در پشت پرده با عوامل اطلاعاتی ها و امنیتی های موازی وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران در طرح کودتای خزنده و خاموش فعال بود تا توانستند رئیس جمهور پاسدار را بر کرسی ریاست جمهوری نشاندند تا که با وارد شدن سپاه پاسداران در صحنه ی قدرت اجرائی به جای رقیب مغلوب حذف شده از صحنه قرار گیرد . از آن پس تأسیسات هسته ای و پیگیری اهداف آن بطور دربست در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفت تا که شتاب بخشیدن به دسترسی سلاح هسته ای امکان پذیر گردد.

بنابراین در چنین شرایطی که پرونده ی هسته ای بسیار خطیر شده است . نمی بایست انتظار داشت که سربازجو حسین شریعتمداری که در دفاع از پروژه ی هسته ای مثل همیشه لحظه ای درنگ کند و وارد صحنه ی دفاع از این پروژه نشود. و هر گز قرار نیست که حقایق گوئی به جای تحریف گری ووارونه گئی کردن و کتمان واقعیت ها را جایگزین کند و دست به روضه خوانی کردن وگریز به صحرای کربلا زدن و حاشیه رفتن نکند و آژانس و محمد البرادعی و اعضای گروه 5+1 را متهم و محکوم نکند . به خصوص علیه ی آمریکا هرچه می خواهد نگوید و افشاگری البرادعی را جعلی و دیکته و تزریق شده از سوی آمریکا معرفی نکند.

البته با فراموشی کامل اعترافات و تهدیدهای گذشته ی یادداشت روزهای خودش که تهدید کرده بود . می بایست در مورد پیشبرد پروژه ی هسته ای سیاست پاکستان و کره ی شمالی در پیش گرفته شود. زیرا زمانیکه جهان با ایران دارای بمب اتمی مواجه شود جز تسلیم شدن و پذیرفتن و تعامل کردن کار دیگری نمی تواند انجام دهد. یا اینکه مدعی می شد چرا اسرائیل و پاکستان و.... می بایست زرادخانه ی اتمی داشه باشند ولی ایران می بایست محروم باشد؟ یا اینکه می افزود سایر کشور های دارای بمب اتمی نمی بایست بمب اتمی داشته باشند یا اینکه نباید با پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی مخالفت شود؟ یا اینکه تأکید می کرد در دوران مدعیان اصلاح طلبان خیانت شد که امضای توقف غنی سازی امضاء شد. یا اینکه اخطار می کرد که می بایست از آژانس اخراج شد . بالاخره اینکه اخطار می داد که سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا، بلکه در خیابان های بیروت و بغداد کسب تکلیف می شود. مهمتر اینکه تأکید می کرد که مسئولان و کارشناسان هسته ای کشور که اینقدر ساده نمی باشند که تمام اطلاعات هسته ای کشور را در اختیار بازرسان آژانس بگذارند که جاسوسان آمریکا می باشند تا که در دسترس دشمن آمریکا قرار دهند . در نهایت اینکه اذعان و اعتراف می کرد که درست است که دستگاه ها و ماهواره ای بسیار پیشرفته ی جاسوسی آمریکا برروی ایران متمرکز شده اند تا که مراکز و تأسیسات هسته ای را شناسائی کنند تا در صورت تهاجم نظامی مورد هدف قرار گیرند د ولی در متقابل دست به اقدامات استتاری برای تأسیسات هسته ای در سراسر ایران زده نشود تا در شرایط جنگ از تیررس هدف دشمن مصون و در امان بمانند .

بهرحال با اشاره ی مختصری که به موضع گیری های چند سال گذشته ی یادداشت روزهای سرباز جو حسین شریعتمداری شد برای اثبات این واقعیت بود تا که ثابت شود رژیم تروریستی آخوندی بدون کوچکترین شک و ابهامی هدف پیگیری از پروژه ی هسته ای و پنهان نمودنش هدف اصلی ونهائی پروژه ی هسته ای نظامی بوده و می باشد. بنابراین تلاش مذبوحانه ی پیگیری سیاست مذاکره فرصت سوزی با غرب که با واگذاری امتیازات با باج دادن های کلا ن اقتصادی و تجاری و بازرگانی به اعضای گروه 5 +1 به خصوص چین و روسیه که همراه بوده است وه گاهی هم با شیوه و شگرد تهدید دنبال شده تماماً در راستا تلاش برای شتاب دادن به دسترسی سلاح هسته ای بوده است . اکنون نیز سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همان مسیر گذشته را طی کرده است . برای اینکه سربازجو حسین شریعتمداری در این یادداشت روز خود نتیجه گرفته است که هاینونن معاون البرادعی تلاش می کند که جای البرادعی را بگیرد . برای همین بدستور آمریکا گزارش جعلی ارائه کرده است که در پایان اینگونه به مسئولان هسته ای رژیم تروریستی آخوندی توصیه و رهنمود داده است :
"اكنون نوبت مسئولان هسته اي كشورمان است كه همكاري با آژانس را در سطح پادمان محدود كرده و تمامي مذاكرات درباره مطالعات ادعايي را بدون كمترين ترديدي متوقف كنند و اين البته، حداقل پاسخي است كه بايد به رفتار غيرمسئولانه و باج خواهانه آقاي هاينونن و همكارانش داده شود و گام هاي بعدي نيز نبايد از نظر دور بماند"

در خاتمه اینکه بایست افزود که نقش سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دفاع کردن علنی از پروژه ی هسته ای خیلی جدی تر از موضع لوطی جماران می باشد . زیرا که وی جزو تیم برنامه ریزان اصلی پشت پرده با سپاه پاسداران می باشد که نظرات دفاع کردن از پروژه ی هسته ای را به لوطی جماران و پاسدار احمدی نژاد تحمیل و تزریق می کنند تا اینان به عنوان بلند گوهای سیار تبلیغاتی دفاع از پروژه ی هسته ای زمینه را هموار سازند و پاسخگوی منتقدان داخلی و خاموش کردن آنان باشند. پس بدون شک بازگوئی تاریخچه سفر هاننونن به تهران که از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری مطرح شده یک داستان تکراریست که به مختصر گزیده های کوتاه موضع گیری های گذشته ی وی اشاره شد که اکنون نیزهمان ریل را شروع کرده و ادامه داده است و از پذیرش هاینونن به ایران در ار دیبهشت ماه یک کلاه گشاد اسرائیلی یاد کرده است . زیرا که آن را ترفندی دانسته است که زمینه ساز گزارش جعلی اخیر البرادعی شده که از سوی آمریکائیان به وی تحمیل شده است.ه در پاسخ به این ترفند آمریکائی و کلاه گشاد اسرائیلی ها ، به بستن راه هرگونه بازرسی از تأسیسات هسته ای مسیر محدود کردن همکاری هرچه بیشتر با آژانس اتمی را تجویز کرده است تا که امکان ارزیابی و دسترسی به تأسیسات فعال دسترسی به سلاح هسته ای وجود نداشته باشد تا که در این بازی کشدار کردن وقت کشی و فرصت سوزی ها پروسه ی دسترسی به سلاح هسته ای کامل گردد .
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 27 شهریور ماه سال 1387