نقد و بررسی " لانه شيطان (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 24 شهریورماه سال 1367
"بازهم تصویر مار کشیدن و مار نشان و صورت مسئله را پاک کردن و آدرس غلط دان و رقیب مغلوب را متهم و محکوم کردن "
صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن وتصویر مار کشیدن ومار قالب کردن یعنی همین شیوه ای است که نوچه و دست پرورده ی پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز مطرح و وبررسی کرده و به نمایش گذاشته است . زیرا که فراموش کرده است که چگونه اکبر اعلمی نماینده مجلس مدعیان اصلاح طلبان ششم و مجلس فرمایشی هفتم از تبریزدرمجلس هفتم افشا کرد که نه اینکه جریان حاکم مدعی اصولگرائی مخالف عادی شدن رابطه پا آمریکا نیست ، بلکه می خواهد بطور انحصاری خودش آ ن را دنبال کند . ناگفته نماند که همین افشاگری زود هنگام موجب شد تا که برای مجلس کمدی و دکوری هشتم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شود . از سوی دیگر قبل از بر گزاری نمایش خیه شب بازی مجلس دکوری و کمدی هشتم بود که پاسدار احمدی نژاد دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی را مورد عفو قرار داد و به ایران دعوتش کرد که با بهانه حضور و برگزاری جشن تولد در زادگاهش در ماسال شمال مأموریت مول شده را دنبال کند. زیرا که موردعفو ودعوت واقع شدن هوشنگ امیر احمدی سخت مورد انتقاد روزنامه ی جمهوری اسلامی واقع شد . البته سپس مشخص شد که در سفردیدارهائی که امیر احمدی با مقامات دولتی داشت در بستر دلالی و کار چاقی کنی ایجاد رابطه با آمریکا بوده است. حال بماند که در فاصله ی چند ماه مجدداً برای اجرای مأموریتبعدی دوباره هوشنگ امیر احمدی دعوت شد .
از سوی دیگر خبر سفرناگهانی پاسدار احمدی نژاد به بغداد در اسفند ماه سال گذشته بازتاب داده شد . همزمان با ورود دوباره هوشنگ امیر احمدی پاسدار احمدی نژاد اعلام کرد که در عراق با یک فرمانده ی نظامی آمریکا عکس یادگاری گرفته است و افزود که حضور نماینده ی آمریکا در دیدار پاسدار موجی و ترکش خورده سعید جلیلی با سولانا در ژنو مثبت بوده است. زیرا که پاسداراحمدی نژادحضور نماینده ی آمریکا در این دیدار را نشان و علامت عقب نشینی آمریکا دانست و نتیجه گرفت که آمریکا از شریط خود مبنی بر پذیرش تعلیق غنی سازی برای مذاکره عقب نشینی کرده است . پس از آن اضافه کرد که خواهان بازگشائی دفاتر حافظ منافع آمریکا در ایران می باشد .
امااکنون یکی به نام حمید امیدی در نقش سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز ظاهر شده و با سانسور کردن اینگونه اطلاعات لو رفته و اعتراف و آشکار شده خبر از این داده است که داستان از تیرماه و آنهم از سوی مقامات آمریکائی شروع شد . سپس در دنباله لیستی از گزارش خبر ها و موضع گیری های چند سناتور آمریکائی به معرض نمایش گذاشته شده که به جای جنگ مذاکره شود. در نهایت به هدف اصلی یعنی دوم ردادی ها و طرح تطئه بر ندازی اشاره شده است
در خاتمه اینکه شیوه ی بازجوئی یعنی از ریش بریدن وپیوند سبیل کردن یعنی اینکه فعالیت های علنی و پشت پرده ی باند ها و لابی های خودی فراموش شده و نادیده گرفته شده است . در عوض یقه ی رقیب گرفته شده است و متهم به جاسوس آمریکائی و براندازی شده است . زیرا که نوچه یسرباز جو پاسدار حسین شریعت ندار بدون اشاره کردن به این موضع که چگونه شد حمید مونالا که بیش از 50 سال است که در آمریکا اقامت دارد مشاور رئیس جمهور پاسدار احدی نژاد شده است و گفته می شود برای وی بنیادی در ونک تهران از سوی رئیس جمهور با دادن امکانات مالی و تبلیغاتی دئر شده است . حال بماند که پاسدار محسن رضائی افشا کرد که مشاور رئیس جمهور بودن یک شهروند غیر از شهروند ایرانی بر خلاف قانون اساسی می باشد . از سوی دیگر گزارشگر روزنامه ی جمهوری سلامی افشا کرد که حمید مونالا قرار است متن سخرانی پاسدر احمدی نژاد در سازمان ملل را تهیه و تنظیم کند . در دنباله افزود همینطور قرار است که در حاشیه ی سخنرانی پاسدار احمدی نژاد در سازمان ملل وی با اوباما نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دمکرات دیدار داشته باشد . اما سرباز جو پادداشت روز نویس اینگونه اطلاعات که چون ودیست نایده گرفته است و از ماجرای مؤسسه سورس و اعترافات هاله ی اسفندیاری و رامین جهان بگلو گفته است که اینان در بستر طرح بر اندازی انقلاب مخملین بودند البته که وصل به رقیب دوم خردادی ها بودند.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 24 شهریورماه سال 1367