نقد و بررسی " نگاه ديني به مساله فلسطين " روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 3 مهر ماه سال 1387
"از منظر دین خمینی و جانشین وی قرار است که روز جهانی قدس نه فقط علیه ی اسرائیل، که می بایست تبدیل به سر آغاز جنگ جهانی دینی شود"
به مناسبت نزدیک شدن روز شعبده بازی جهانی قدس که کپی برداری سناریوی راه قدس از کربلا می گذرد جنگ خانمان بر اند نعمت ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق خمینی شیاد است . اکنون نیز سرمقاله نویس ادامه ی مقاله یا روضه و گریز به صحرا کربلا زدن روز گذشته ی خود علیه ی اسرائیل را دنبال کرده است که ظاهراً بهانه ی تاکتیکی دلسوزی برای فلسطینیان است . پس اکنون با ابزار تبلیغاتی و بازگشائی دکان چند نبش دین دست به معرکه گیری زده است .

البته ابتدا پرسش است که پرسیده شود این چه نوع دین ابزار و وسیله شده ای می باشد که اینقدر تبعیض آمیز می باشد؟ یعنی اینکه چرا بر خلاف اینکه آخوندهای شیاد منبری و مفتخور دیروزی که اکنون به قدرت خلافت رسیده اند فراموش کرده اند که آن زمان بر سر منبر می رفتند ومی گفتند چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است؟ اکنون برای چه حاکمان زورگوی و دین فروش و عوامفریب و شیاد امروزی بطور عمدی مردم ایران و مطالبات و نیاز های روزه مره اشان را فراموش نموده اند و به یاد خاطره گوئی و نگاه دینی به مسئله ی فلسطین از دین خمینی شیاد افتاده و بطور کلی از خاطره برده اند که خمینی شیاد وعده ی حکومت مستضعفان و پا برهنگان داده بود ؟ اما در عوض با حربه ی تاتیکی تبلیغی اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان از سازمان حماس و هاد اسلامی فلسطین در راستای اهداف مشخص همچون عملیات به حساب شهادت طلبانه در خاک اسرائیل دفاع می کنند که عملیات اخیر تعدادی کشته مجروح نظامیان و غیرو برجای گذاشته است که برایش تبلیغ شده است.
یعنی اینکه سرمقاله نویس با نقل قول کردن مسئله فلسطین از نگاه دینی و عقیدتی خمینی شیاد نسبت به اسرائیل به وضوح سر نخ عملیات اقدامات تروریستی در خاک اسرائیل و سرپل اصلی محرک و مشوق اینگونه اعمال استشهادی � انتحاری - تروریستی را با آدرس و نام و نشان معرفی کرده که کجاست؟ یعنی بزبان دیگر آن زمان که پاسدار حسن عباسی در نوار ویدئوئی خود در دانشگاه سپاه پاسداران فریاد می زد که حزب الله لبنان فرزندان معنوی و پرورش یافتگان مکتب خمینی شیاد می باشند و می افزود عملیات استشهادی و انتحاری یک عملیات و ترور مقدس می باشد . آکنون سرمقاله نویس آن را ترجمان وبرگردان و تئوریزه کرده و عوامل رژیم تروریستی رژیم با چاشنی دلارهای اهدائی از طریق حماس یا جهاد اسلامی آن راعملی و اجرائی کرده اند. آنهم درست همزمان که پاسدار گماشته احمدی نژاد که به سازمان ملل رفته ودر آنجا حضور و سخرانی داشته است . از سوی دیگر و پرونده ی بحران هسته ای همه جا برروی میز می باشد .

بنابراین برای از روی میز کنار گذاشتن پرونده ی هسته ای تا که این پروندهی مورد ارزیابی و بررسی واقعنشود و قطعنامه ی تحریم های اقتصادی دیگری در شورای امنیت سازمان ملل علیه اش صادر نشود. لذا در چند روز باقیمانده به بر گزاری نمایش روز جهانی قدس دست به اقدامات تروریستی در اسرائیل زده شد تا با ملتهب و متشنج کردن فضای خاورمیانه و گل آلود کردن آب بشود ماهی دلخواه صید گردد .

پس بی دلیل نیست که برنامه ریزان تروریست بطور همزمان در یک طرح سازمان یافته دست به انفجار بمب صوتی در جلوی سفارت رژیم تروریستی بر برمنش و تاریک ندیش پدر خوانده ی تروریست آخوندی در لندن زده اند تا از این طریق مجاهدین را متهم کنند شاید آب رفته بر جوی باز گردد و دوباره نام مجاهدین در انگلستان مجدداً در لیست گروه و سازمان های تروریستی برده شود . البته زمانیکه تروریست نامدار و پیشانی سیاه اطلاعاتی جواد هاشمی نژاد با سا یر همکاران سایت هابیلیان بد نام وزارت اطلاعات به لندن رفته و تلاش کرده بودند تا شاید در تماس و ملاقات های سفارشی با مقامات دولت فخیمه به توانند نام مجاهدین را بر توی لیست گروه و سازمان های تروریستی باز گردانند ولی چون نا موفق و شکست خوردند . مشخص بود که در اقدام بعدی دسیسه و توطئه ی دیگر تدارک دیده خواهد شد از جمله همین طرح انفجار صوتی در جلوی سفارت یا لانه ی جاسوسی رژیم تروریستی آخوندی در لندن ونسبت دادن به مجاهدین و احضار سفیر انگلیس در تهران و اخطار کردن به وی می باشد.

در خاتمه اینکه سرمقاله نویس در رقابت با پاسدار احمدی نژاد که گفته بود می خواهد جهان را احمدی نژادی کند و تصمیم دارد که ساختار مدیریت جهان را تغییر دهد و در دفاع از فلسطین اسرائیل را نابود کند . این نیز موضوع فلسطین را ملی و عربی و منطقه ای نمی داند ، بلکه آن را دینی و جهانی می داند . یعنی اینکه به نظر می رسد یا بهتر است تا که گفته شود سرمقاله نویس ناشیانه گری کرده و لو داده است که چگونه کیسه ی گشادی برای قربانی کردن مردم فلسطین و سر زمین آن دوخته شده است . زیرا که سرزمین فلسطین قرار است تبدیل به مرکز کانون یک بحران عظیم شبیه جنگ جهانی شود . بنابراین اکنون بیشتر معلوم می شود که بی دلیل نیست که چرا تلاش گسترده برای دسترسی به سلاح هسته ای می شود. زیرا که مرتبط با جهانی کردن موضوع فلسطین یا راه اندازی جنگ جهانی می باشد ؟البته سرمقاله نویس با نقل قول کردن از خمینی شیاد و چاشنی کردن هذیان گوئی های جانشین وی لوطی جماران که در خطبه ی نماز جمعه گذشته اسرائیل را تهدید به نابودی کرد در نهایت برای همه مسلمانان مخاطب خود باتعیین تکلیف کردن خط و نشان کشیده و اخطار کرده که حضور همگان در روز اعتراضی جهانی قدس ضروریست . زیرا که این حضور وظیفه دینی و شرعی وهم اسلامی می باشد و هم اینکه این روز قدس روز سر آغاز جنگ جهانی علیه صهیونیست های غاصب و دفاع دروغین وتاکتیکی از فلسطین ونگاه دینی جهان مورد نظر خمینی شیاد می باشد .

هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 3 مهر ماه سال 1387