نقد وبررسی " چك بي محل!(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 14 شهریور ماه سال 1387
"دیپملماسی 3 دهه صدور تروریسم و بنیاد گری و دخالت در امور داخی کشورهای منطقه با شگرد ها وتاکتیک هایش، اکنون با واکنش متقابل مواجه شده است"
رهبر و مسئولان حاکم و پاسداران و طلبه های ترکش خورده وموجی جنگ ضد ملی ایران و عراق که قلم بر دست شده تصور کرده اند که گریه وخنده و سربالائی و سرازیری و سفید و سیاه و زشت و زیبا و خوب و بد و... کنش و واکنش دوسویه نیست . یا اینکه برای رژیم تروریستی آخوندی همه چیز باید یکسویه باشد و یا همه راه ها به جاده ی یک طرفه وبن بست ختم شود و منحصر بفردباشد که فقط به این رژیم اختصاص دارد . زیرا که حق زمینی و آسمانی اش است که یک بعد نگر باشد ومسائل را آنگونه به بیند که به نفع خودش باشد و آن را حلاجی کند. ودیگران از چنین حقی برخوردار نمی باشند.
آنهم پس از 3 دهه که فاش شده است اساس و بنیان این رژیم نامشروع و ضد مردمی آخوندی براساس تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه استوار است که در این مدت بحران آفرینی و جنگ افروزی کرده و اهداف و سیاست های پلید خود را دنبال و به دیگران تحمیل کرده است. بنابراین پنداشته که می بایست این روش و شگرد و تاکتیک های باید انحصاری ثابت ومختص به خودش باقی بماند و امکان واکنش و پاسخگوئی و متقابل به مثل نباشد . لذا پیوسته سرمقاله نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی و همچنین همتایش سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در کیهان پرونده ساز و یادداشت روز نویس هایش اینان می توانند به عربستان سعودی توهین و اهانت کنند ومدعی مالکیت خاک بحرین شوند ودر این کشور های منطقه دست به تحریک و آشوبگری بزنند و با زهم توقع واکنش نداشته باشند . اما اینجا را نه خوانده بودند که اکنون نوبت واکنش است که بهمان شگرد های رژیم برخورد می شود و توپ درون زمینش پاس شده است. برای همین امارات عربی شروع کرده وکشورهای شورای همکاری خلیج فارس هم حمایت کرده اند . مهمتر اینکه دولت مصر نیز دوباره پرونده ی کشته شدن سفیرش در چند سال پیش در بغداد را گشوده است که بدست عوامل رژیم تروریستی آخوندی ربوده و کشته شد تا که ضمن افشاگری حاکمان تروریست ایران بفهماند که حمایت علنی از تروریست کردن و برای قاتل رئیس جمهور یک کشور فیلم تبلیغاتی اعدام فرعون با اهانت وتحقیر ساختن دارای واکنش و عکس العمل و عواقب می باشد که شامل متقابل به مثل فیلم خمینی امام خون می شود.
. بنابراین این رژیم تروریستی آخوندی یک رژیم غیر متعارف است که همخوانی با این دوره ندارد وبه ایجاد روابط مسالمت آمیز با کشورهای همجوار خود باور ندارد . چون روش دیپلماسی تهدید و چماق واتهام زدن و باج گیری را بر گزیده است . لذا پیوسته موجب تنش ودر گیری با سایر کشور ها شده است . اکنون به دلیل تحریک کردن دیگران که با واکنش مواجه شده است یک نمونه دیگر برخورد آمرانه پاسدار طلبه یادداشت روز نویس کرده است . زیرا که لوطی جماران یا ولی فقیه حق دارد به جای همگان تصمیم گیری کند که نوچه اش نیز اکنون با الگو وکپی برداری از لوطی جماران چنین فرمان برای امارات عربی و کشورهای عضوشورای همکاری خلیج فارس صادر کرده است:
"اما اماراتي ها گويي عادت كرده اند هر از گاهي ادعاي بي اساس خود را در سطح منطقه رسانه اي كنند و اين اقدام اين شائبه را پررنگ مي نمايد كه تأكيد بر ادعايي كه فاقد مستندات حقوقي است چيزي جز تأمين منافع قدرت هاي غربي و بيگانه در منطقه نيست و در اين مسير متاسفانه شوراي همكاري خليج فارس و اتحاديه عرب با صدور بيانيه هايي به فضاي تنش كمك مي كنند و عملاً خواسته هاي قدرت هاي زورگو مبني بر انحراف افكار عمومي از مسايل مهم منطقه و غافل شدن از جنايات رژيم صهيونيستي را به منصه ظهور مي رسانند."
در خاتمه اینکه برای حاکمان غارتگر و دزد وقاتل و جانی و عوامفریب و دینفروش جنگ افروز بر ایران به جز قدرت در بستر افزایش هرچه یشتر ثروت موضوع دیگر معنی ومفهومی ندارد . یعنی نه انسان ومیهن ونه فرهنگ و تاریخ و آداب و سنن و رعایت کردن حق و حقوق دیگران و احترام متقابل گذاشتن به روابط دوجانبه با سایر کشور ها برای دیگران قائل نیستند . یعنی تا احساس کنند منافع حاکمان ونه مردم ایران تأمین نمی شود همه چیز را نادیده می گیرند. زیرا که رژیمی بی ثبات و ضد مردم و وحشی و قرون وسطائی وبحران زا وبحران زی است که بدون سرکوب و ارعاب و وحشت در دال کشور و جنگ افروزی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشورها و غائله برپا کردن و جنگ افروزی نمودن و آغتشاش و آشوب ایجاد کردن و منطقه را بی ثبات و بحران زده کردن هدف دیگری ندارد. زیرا که تلاش مذبوحانه پنهانی و علنی می کند تا که هرچه زودتر به سلاح هسته ای دسترسی یابد . از این منظر است که همزمان در ایران که دست به جنایت در داخل کشور می زند آنگونه که دانشجویان را به واکنش اعتراضی مرگ بر دیکتاتور می کشاند ومی گویند ما زن و مرد جنگیم به جنگ تا به جنگیم . یا اینکه می خواهد شرایط زدگی زنان ایران را به دوران برده داری سوق دهد . یعنی با پوشش عوامفریبانه لایحه حمایت از خانواده قرار است تاکه زنان را همچون با قنونی کردن چند همسری بصورت کنیزکان در خدمت مردان شکمباره صاحب یکشبه ثروت های نجومی باد آوره شده در آورده شود. از سوی دیگر شاهد می باشیم که چگونه با اقدامات گسترده ی تروریستی چه بر سر عراق و مردم این کشور آورده است؟ چگونه مسجد را در این کشور تبدیل به شکنجگاه و قتلگاه کرده است؟ یا اینکه چگونه در فلسطین از طریق حماس اهداف پلید خودش را دنبال و اجرا کرده است؟ زیرا برایش مهم نیست که چرا در فلسطین چرا جنگ داخلی و برادر کشی بر پا کرد و نوار غزه راا جدا کرد ؟ برای اینکه دین را تبدیل به اهرم و ابزار سرکوب و جنایت و ایجاد اختلاف و و جنگ افروزی کرده است واز این طریق اهداف کثیف و خائنانه را دنبال می کند . زیرا که از طرف دیگر در لبنان دیدیم چگونه از سوی سپاه پاسداران و ازطریق حزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل راه اندازی شد و لبنان تبدیل به سر زمین سوخته شده شد تااینکه بطور مقطعی بحران هسته ای حل گردد .
بنابراین تا زمانیکه این رژیم تروریستی بر قدرت باشد نه مردم ایران ونه ردم عراق ونه مردم کشورهای همجوار و خاورمیانه می توانند در صلح و آرامش به سر برند . به خصوص اینکه اگر دسترسی به سلاح هسته ای یابد که دیگر معضل و مشکل نه منطقه ای که جهانی می باشد. برای اینکه پاسدار احمدی نژاد آشکارا گفته است که تصمیم دارد ساختار مدیریت جهانی را تغییر دهد. پس دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه یک موضوع جزئی و پیش پای افتاده ایاست. چونکه هم ماهیت و ساختارش چنین است . هم اینکه سلاح اتمی می دهد .هم اینکه با خوی تجاوزگرانه و ادعای بسیار بزرگ می خواهد امپراتوری بزرگ در منطقه تشکیل دهد که هرگز نمی تواند روابط عادی و احترام آمیز با همسایگان خود داشته باشد.
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 14 شهریور ماه سال 1387