نقد و بررسی " تير خلاص بر تابوت رژيم صهيونيستي" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 6 مهرماه سال 1387
"قبرستان کهنه شافتن و ازمرده ای نقل قول کردن که روح و جسدش نیز آزار دهنده می باشد، تاکه تأکید شود بلی صهیونیست هم به زودی بهمارکسیسم شوروی وملحق می گردد"
گفته می شود که مال گند برریش صاحبش بند است . یا اینکه در روزگار قدیم که برخی از میوه فروشان سیار که کامیون هندو انه های اهوازی را در فصل تابستان در پیاده رو های مشرف به خیابان های شلوغ در برخی از شهر های ایرانی تخلیه می کردند وشب هاو روزها با چراغ طوری شب زند داری می کردند و با کوبیدن دو تخته بهم دیگر داد و فریاد راه می انداختند و هندوانه ی خود رابا ضرب چاقو وسرخی و شیرینی هندوانه به مشریان خودمی فروختند. اما بیچاره ها گاهی با زیادی هندئوانه های نارس و سفید و صورتی که از آب در می آمد واجه می شدند که هندوانه های پاره و قارچ شده ها را در کنار می گذاشتند تا که در نایت خوراک دام ها گردد . چه بسا که پس از چندین شب بی خوابی و زحمت در پایان چیزی جز ضرر و زیان وبی خوابی عایدی برای میوه فروشان سیار ودور گرد در بر نداشت.
اکنون پس از سرمایه گذاری بس سنگین چندین دهه ی خنجر از پشت زدن و خیانت کردن به جنبش آزادیبخش فلسطین و ساختن وعلم کردن حماس در راستای اهداف خاص پلید شیطانی رژیم تروریستی آخوندی در منطقه البته که حماس نیز همدوش حزب الله لبنان مکمل بحران آفرینی و جنگ افروزی و باج گیری هسته ای در منطقه برای لوطی جماران و سپاه پاسداران شده است. اما پس از راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل که از سوی سپاه پاسداران ولوطی جماران طراحی شد و روزی صد بار از سقوط و فروپاشی اسرائیل گفته و تبلیغ می شد و در طول 33 روزه ی جنگ هر روز این ترجیج بند نابودی که کلید آن راپاسدار گماشته احمدی نژاد زده بود تکرار و تبلیغ می شد . ناگفته نماند آنهم جنگی که بقول ولید جنبلاط رهبر دروزی های لبنان و حزب سو سیالیست مترقی و نماینده ی پارلمان لبنان به خاطر بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی لبنان تبدیل به سر زمی سوخته شد . اکنون پس از بر گزاری نمایش کمدی تظاهرات روز جهاتی قدس که قطعنامه سفارشی به نام ملت ایران از موضع ام القرای جهان اسلام صادر و قرائت شد و آسرائیل نابود و این وآن کشور مسلمان تهدید و تحقیر شدند و علناً با روند صلح خاورمیانه و تشکیل حکومت مستقل و دمکراتیک فلسطین در کنار اسرائیل دشمنی آشکار مخالفت و دشمنی شد. حال نوبت به شلیک تیر خلاص زدن رؤیائی و تخیلی صهیونیست فرا رسیده است . در صورتیکه ضمن نکوهش و محکوم کردن سخنرانی تهیه و تنظیم شده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل که از سوی سایر رهبران و مقامات کشور های دیگر انجام شده است . همزمان نیز با برپا کردن تظاهرات روز جهانی قدس که ظاهراً در دفاع از فلسطین وعلیه ی اسرائیل بوده است . پس از 46 سال کنسرت صلح میان اسرائیل و فلسطین در اسرائیل برگزار شد که استقبال کنندگانش خیلی بیش از شرکت کنند گان تظاهرات روز جهانی قدس در تهران و حامیان حماس بود.

مسخره تر اینکه هنوز سرمقاله نویس خودش را به کوچه ی علی چپ می زند و نوشته ی آقا زاده احمد که به نام خمینی برای گورباچف ارسال شده بود را حلوا حلوا کرده است تا که ثابت کد که چه اندازه پیش بینی اما م دجال در مورد فروپاشی شوروی سابق و نابودی مونیست و مارکسیم درست از آب در آمد ودر ادامه نتیجه گیری کرده که مشابه همین پیش بینی در مورد نابودی به زودی اسرائیل که امام شیاد بر آصحه گذاشته بود اتفاق خواهد افتاد. فراموش نشود که سرمقاله نویس نقش پلیس راهنمائی را دارد که فقط وظیفه دارد سوت بزند و دستان خودش را بالا ببرد و یک سمت حرکت را نشان دهد . برای همین اشاره نمی کند که برای رژیم تروریستی آخوندی شوروی سابق با روسیه ی کنونی چه فرقی دارد؟ زیرا که بهر دو شیوه و شکل ممکن آن، رژیم تروریستی آخوندی می بایست که به روس ها باج دهد ومجیز گوئی کند و قربان و صدقه اش برود ونازش را بکند تا اینکه در سیاست و بازی فرصت طلبانه و منفعت جویانه ای که روس ها دنبال می کنند گاهی برای بالا بردن نرخ خود نزد رقیب آمریکا چشمک و چراغ های تاکتیکی نیز به آخوندهای حاکم و دزد و غارتگر و دین فروش حاکم بر ایران بزنند که بلی ما در گروه اعضای 5+1 های شما را داریم . البته هوای خودمان را خیلی بیشتر داریم.

درخاته اینکه سرمقاله نویس ضمن اعتراف به این واقعیت که عامل اصلی بی ثباتی و نا آرامی در منطقه ی خاورمیانه رژیم تروریستی آخوندی می باشد . زیرا که آشکارااقرار کرده است که این خمینی شیاد بود که بانی اصلی این سیاست بحران سازی و اغتشاش و جنگ افروزی در منطقه ی خاورمیانه بود . برای اینکه با سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گرائی علنی در امور داخلی سایر کشور مسبب اصلی اختلاف و جنگ افرزی ها و بی ثباتی منطقه شد . همچنین سرمقاله نویس افزوده است که این خمینی بود که موجب انگیزه و پیدایش هسته های اولیه حزب الله لبنان شد که درادامه رشد کرد و قوی شد توانست با کمک و هدایت و رهبری سپاه پاسداران جنگ 33روزه با اسرائیل را به مردم لبنان تحمیل کند . همانگونه که زائده ی حماس و غائله آفرینی با آن در منطقه را نیز پیوند و مکمل حزب الله لبنان دانسته که تأکید شده از اندیشه و تفکر قرون وسطائی خمینی الهام گرفته اند . بلی سرقاله نویس به وضوح پذیرفته است که عامل اصلی و موری بحران و نا آرامی و بی ثباتی و جنگ افروزی های افغانستان و عراق و لبنان و فلسطین و..تنها رژیم تروریستی آخوندی می باشد وبس .
بنابراین اکنون دیگر وظیفه ی مخاطبان صلح دوست منطقه و جهان می باشد که می بایست برای دفع کردن خطر بسیاری جدی که دشمن روند مذاکرات صلح و ثبات منطقه وتهدید کننده ی صلح و امنیت جهانی است خیلی بیش از گذشته مسئولانه وارد صحنه شوند و نه اینکه این غول وحشی کنترل و تغییر ناپذیر از شیشه اعماق قرون وسطا بیرون زده شده را کنترل کنند و شتاب و عطش فراوانشبرای دسترسی به سلاح هسته ای را مهار کنند ، بلکه باید تلاش جدی و همه جانبه نمایند تا که شرایط تغییرات دمکراتیک در ایران فراهم شود تا تضمین ثبات صلح و آرامش در منطقه امکان پذیر گردد . البت باید افزود که خوشبختانه امکانات و ظرفیت این تغییرات دمکراتیک در ایران در دسترس می باشد . زیرا که سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و پیشنهاد طرح سوم خانم رجوی نیز وجود دارد که پیشنهاد نه جنگ، نه سازش و مماشات ومذاکره ، بلکه حمایت از مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران داده شده است . پس در وحله ی اول می بایست هرچه زود تر نام مجاهدین ازلیست و گروه های تروریستی خارج گردد . سپس بطور جدی از طرح راه حل پیشنهادی سوم خانم مریم رجوی حمایت و پشتیبانی شود.

هوشنگ � بهداد
شنبه 6 مهرماه سال 1387