گزیده خبرهای 26 دی 90 قسمت- 3
اپوزيسيون در سال 88 حماقت سازمان منافقين را دوباره مرتكب شد (خبر ويژه)
مشخص است که امثال اکبر گنجی در آمریکا و عباس عبدی  در داخل کشور تا آنجایی تحمل می شوند که نقش بازجوی همسو با سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری علیه ی اپوزیسیون را  اجرا نمایند و برای توجیه  و سفید کردن کارنامه ی ننگین   جنایات 33 ساله ی حاکمان یقه ی قربانی گرفته شود . در غیر اینصورت نه مجوز  اعزام به برون ونه اجازه نفس کشیدن به اینان در داخل داده می شود وخیلی بد تر از سردار علایی با اینان رفتار می شود. مهمتر اینکه در هرگونه سگ دعوا نباید نام دشمن واقعی مجاهدین از قلم بی افتد.
عباس عبدي اپوزيسيون جمهوري اسلامي را نقدناپذير، فاقد بيلان كار روشن و خيال پرداز معرفي كرد. اين عضو حزب منحله مشاركت در روز آنلاين نوشت: اپوزيسيون خود را متخصص نقد حكومت مي داند (كه در اين هم بايد شك كرد) ولي به گونه اي رفتار مي كند كه در كوچكترين نقد از خود عاجز است. آيا تاكنون ديده ايد كه يك ارزيابي از عملكرد ده ساله خود ارايه دهند كه در اين ده سال چه گفتند و چه كردند، و كدام يك از گفته ها و كرده ها درست يا غلط بود؟ نمي توان به گونه اي رفتار كرد كه هميشه و در هر حالتي چهار دست و پا پايين آمد. عبدي با دوگانه توصيف كردن رفتار اپوزيسيون نوشت: در دفاع آنان از دموكراسي تا حقوق بشر و آزادي اين دوگانگي را كمابيش مي بينيم. براي نمونه يكي از موارد آن كه اين روزها مطرح است، مساله اردوگاه پادگان اشرف است. وقتي كه يك مجموعه افراد در يك شرايط كاملا بسته و استبدادي نگهداري مي شوند، به طوري كه از دسترسي به حداقل آزادي ها و افكار و اخبار محروم هستند، به جاي فشار آوردن به نهادهاي بين المللي براي برچيدن اين زندان و آزاد گذاشتن افراد آن براي انتخاب مسير خودشان، با اقدام دولت عراق كه در جهت اعمال حاكميت خود بر خاك اين كشور است مخالفت مي شود. اگر استبداد بد است و محروم كردن افراد از آزادي و دسترسي به رسانه ها مذموم و محكوم است، انجام اين كار براي گروه هاي سياسي به مراتب بدتر و ناپسندتر است تا دولت ها. فقط كافي است كه تصور شود اگر حكومت ايران به دست امثال مجاهدين خلق افتاده بود، الان از نظر حقوق بشر و آزادي هاي مدني با چه وضعيتي مواجه بوديم؟ اين ها كه در قرن بيست و يكم و در شرايطي كه اينترنت و ماهواره همه مرزها را درنورديده، و حتي حكومت هاي استبدادي هم ياراي مقابله با آن ها را ندارند،، با طرفداران و اعضاي خود تا اين حد بسته عمل مي كنند و مانع آزادي آن ها مي شوند، اگر 30 سال پيش به قدرت مي رسيدند چه رفتاري با مردم و مخالفان خودشان مي داشتند؟ و آيا تاكنون كوششي جدي براي تعيين سهم آنان در بروز وضعيت پس از انقلاب شده است؟ آيا مجموعه اين رفتارها نبود كه صدها و هزاران فعال سياسي را از كشور خود دور كرد و از حيز انتفاع ساقط نمود؟ و متاسفانه فرآيندي كه پس از سال 88 هم، به دليل برخي اشتباهات ديگر تكرار شد. من هر موقع كه وضعيت غلام حسين ساعدي را در پيش چشم خود تصوير مي كنم، متاسف مي شوم كه چگونه يكي از بهترين نويسندگان اين كشور كه هيچ چيز كمتر از بزرگترين نويسندگان داخل كشور نداشت، راضي شد كه به خارج برود و با آن وضع زندگي كند، و با آن وضع چشم از دنيا ببندد؟
ورود سگ‌های شکار انسان به سازمان رزم ناجا
از یاد نرفته است زمانی که زلزله بم رخ داد واین شهر تاریخی نابود شد .زمانی که امداد گران سوئیسی با سگان ردیاب شان وارد ایران شدند وپشت دروازه ی شهر بم منتظر مجوز ورود بوند تا فعالیت خود ر ا برای رد یابی زنده ماندگان زیر آوار شروع کنند .اما در بیت جماران به مدت 12 ساعت بحث وجدل پیرامون حلال وحرام ومکروه بودن این سگ ها جریان داشت .طوریکه تیتر روزنامه های فردای سوئی این بود که سگان سوئیسی زود تر از پاسداران رهبر ولی وقیح منفور ونامشروع  به  دروازهی شهر بم رسیدند . اما اکنون چماقداران بسیجی ولباس شخصی های دژخیم و پاسداران کودتا گر ونیروی انتظامی سر کوبگر و اطلاعاتی های آدمخوار برای ضرب وشتم سرکوب  معترضان کافی نیستند که سگ های شکار انسان هم وارد صحنه شده اند که نا مشروع بودن وضد مردمی بودن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی بدون ابهام به نمایش گذاشته شود
دیگربان : سایت محافظه‌کار «رجا‌نیوز» از ورود سگ‌های شکار انسان به سازمان رزم ناجا برای سرکوب اعتراض‌های خیابانی خبر داد و نوشت٬ پلیس «در درک تهدیدات حیاتی جمهوری به خطا می‌روداین سایت محافظه‌کار روز شنبه (۲۴ دی) به نقل از یکی از لباس شخصی‌های شرکت کننده در سرکوب‌های پس از انتخابات سال ۸۸ ٬ این خبر را اعلام کرده استرجا‌نیوز» با انتقاد از این تصمیم مقام‌های پلیس نوشته است: «انقلاب اسلامی برای ناجا یک اتفاق سیاسی است که مدت‌هاست به پایان رسیده استاین سایت نوشته است پلیس برخلاف فقه اسلامی که سگ را حیوانی «نجس» می‌داند اقدام «به خرید و نگهداری سگ‌های ضد شورش و تأسیس آموزشگاه برای آنها» کرده استرجا‌نیوز» در ادامه یادداشت خود افزوده ورود سگ‌های شکار انسان به سازمان رزم ناجان به این معنا است که پلیس «به سخت کردن یگان‌های خود مشغول استبه نوشته این سایت٬ مقام‌های پلیس از عملکرد نیرو‌های خود در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ ناراضی بوده و به همین منظور تصمیم به استفاده از سگ‌های شکار انسان در سازمان رزم ناجا گرفته‌اند.این سایت محافظه‌کار در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته که یگان ضد شورش پلیس برای شکستن تجمع «طلبه‌های معمم شهیدین تا دانشجوهای ملحد شریف و شرورهای معتاد شمیران» از یک روش ثابت استفاده می‌کندرجا‌نیوز» با انتقاد از نحوه برخورد پلیس با مهاجمان به سفارت بریتانیا در تهران افزوده با چنین روشی که پلیس در پیش گرفته «بعید نیست که پلیس مبارزه با نیروهای خودسر» نیز راه‌اندازی شود.
چرا پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری نمی گوید که وی برای چه  پرونده سازی و بازجویی و شکنجه گری می کند وبرای که خوش رقصی می نماید. آیا صلواتی اینکار را می کند یا نه دستمزد کلان دریافت می کند تا پرونده سازی برای مخالفان کند وجیغ بنفش علیه  آمریکا و اسراییل بکشد؟ همچنین برای چه  اکبر گنجی همکار سابقش  را از موضع ضد آمریکایی  را  چماق علیه ی اتهام زنی  وتوهین  کردن به دیگران کرده  است . ولی نمی گوید که اکبر گنجی برای چه این مانیفست جمهوری نویس اوین  چگونه اعزام به خارج از کشور شد وبرای چه به وی جوایز نقدی نیم میلیون دلاری داده شد  . همچنانکه  سئوال است وی دست پرورده ی کدام نظام ضدبشری قرون وسطایی می باشد که با شکر خوری رهبر بنیانگذارش را به موزه ی تا ریخ سپرده بود .ولی اکنون  این امام شید ضد امپریالیست را نبش قبرش کرده  و با شعار ضد امپریاستی وصهیونیستی اش مانور تبلیغاتی  علیه رقبا ومخالفانش داده است که مورد حلوا حلوا کردن سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر وپرونده ساز واقع شده است؟
اپوزيسيون جمهوري اسلامي همان گونه دريافت پول مزدوري از آمريكا و اسرائيل و انگليس را توجيه مي كند كه درباريان رضاخان دريافت رشوه خيانت از انگليس را توجيه مي كردند.اكبر گنجي با انتشار اين مطلب براي چندمين بار به آن طيف از اپوزيسيوني كه علنا از بده بستان مالي با غرب حمايت مي كنند، انتقاد كرد.وي در نوشته خود كه مي پرسد كه آيا فعالان اپوزيسيون مجازند از دولت هاي بيگانه نظير دولت هاي غربي و اسرائيل، «دلار و يورو و دينار و شكل» دريافت كنند؟ گنجي در پاسخ مفصل خود نوشت: اپوزيسيون در پاسخ منتقدان، انواع برچسب ها را نثار آنان كردند و مخالفان دريافت پول توسط اپوزيسيون از دولت هاي بيگانه را «ضدامپرياليست، ضدغرب، اقتدارگرا، اسلامگرا، ماركسيست، ترسو، سازنده لولوي امپرياليسم، اعضاي كمپ ]آيت الله[ خامنه اي و شريعتمداري و...» ناميدند. اين نوع برچسب زني، خود ويرانگري است.وي سپس مي پرسد: آيا هدف تامين هزينه زندگي در مغرب زمين است؟ در اين صورت اين امر چه ارتباطي با سرنگوني جمهوري اسلامي دارد؟ من اگر بگويم كه دولت اسرائيل به تصويب شوراي حقوق بشر سازمان ملل مرتكب «جنايات جنگي» شده و دولتي است كه مطابق مصوبه شوراي امنيت سازمان ملل، «دولت اشغالگر» است، در هيچ يك از بنيادهاي دست راستي شغلي به من نمي دهند، در دانشگاه اگر به صورت حق التدريسي در حال كار باشم، نه تنها استخدام نشده، بلكه ممكن است سال بعد قراردادم تمديد نشود، اگر از بورس هاي ويژه استفاده مي كنم، ديگر اين نوع بورس ها را به من نخواهند داد، تمامي راه هاي پيشرفت ام مسدود خواهد شد. به همين دليل در اين خصوص حرف نمي زنم. اما اين امر چه ارتباطي با سرنگوني جمهوري اسلامي دارد؟ مساله، مساله تامين زندگي شخصي است، نه سرنگوني جمهوري اسلامي.اپوزيسيون جز حرف زدن، حاضر به انجام كار ديگري براي سرنگوني رژيم نيست و حاضر نيست به ايران رفته و جمهوري اسلامي را سرنگون سازد. آنها مردم را مثل كودكان نابالغ و زنان ضعيفه به شمار آوردند. آنها صرفاً دنبال تحريم فلج كننده و حمله نظامي به ايران هستند. پرسش كليدي اين است كه اگر قرار نيست اپوزيسيون سرنگون خواه مقيم خارج به ايران رفته و جمهوري اسلامي را سرنگون سازد، اگر به گفته اين گروه مردم ايران «ناتوان» از سرنگوني رژيم هستند، اگر مسئوليت سرنگوني جمهوري اسلامي با دولت هاي غربي به رهبري آمريكا- همراهي اسرائيل- است و آنان اين كار را خواهند كرد؛ پس تقاضاي «دلار، يورو، دينار، شكل» و موجه سازي آن براي چيست؟ آنها نوشتند كه جاسوسي نيز يك شغل همانند ديگر شغل هاست. آري چه فرق مي كند كه يك نفر در بيمارستان كار كند براي نجات جان بيماران يا اينكه يك نفر اطلاعات به كلي سري كشورش را به دشمنان كشورش بفروشد و پول دريافت كند؟ خدا را شكر كه در عصر انقلاب ارتباطات زندگي مي كنيم.
بر اساس تجربه 33 ساله رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی و کودتایی ایران  به ویژه پاسداران که در دسترس می باشد عملکرد اینگونه  تهدید ها یا بازداشت های داخلی یا  ترور افراد در برون مرز همراه باانفجارات مرکز دیپلماتیک و نظامی است   یا طرح  آدم ربایی و گروگان گیری اتباع خارجی ومتهم به جاسوسی و عضو سرویس های اطلاعاتی بیگانه  می باشد . یا تلاش بحران آفرینی وجنگ افروزی وناامن سازی وبی ثبات کردن کشور های همسایه ومنطقه بوده است .
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح با بيان اينكه »در حال بررسي مجازات عاملان پشت صحنه و مزدوران ميداني ترور شهيد احمدي روشن هستيم«، نحوه اين مجازات براي آمريكا، رژيم صهيونيستي و شركاي آنها را آزاردهنده توصيف كرد. سردار سيدمسعود جزايري با اشاره اقدام تروريستي اخير و شهادت دانشمند جوان هسته يي ـ شهيد مصطفي احمدي روشن ـ و همراه وي، شهيد رضا قشقايي، گفت: ارتكاب جنايت كثيف تروريستي و حذف فيزيكي دانشمندان را تهديدي براي كشور مي دانيم و در چارچوب راهبرد تهديد برابر تهديد، درحال بررسي مجازات عاملين پشت صحنه و مزدوران ميداني ترور شهيد احمدي روشن هستيم. وي با تاكيد بر اينكه »پاسخ ايران، پاسخي آزاردهنده براي حاميان تروريسم دولتي است«، افزود: در اين راستا چگونگي فعال سازي ظرفيت هاي ناشي از عمق استراتژيك انقلاب اسلامي از جمله موضوعاتي است كه روي ميز قرار داده ايم و دشمنان ملت ايران بويژه آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي بايد پاسخگوي اقدامات خود باشند. معاون ستادكل نيروهاي مسلح كشورمان در پايان تاكيد كرد: دشمنان انقلاب و پيشرفت ملت ايران هيچ شكي به خود راه ندهند كه به موقع پاسخ تنبيهي مناسب به آمريكا، رژيم صهيونيستي و ديگر شركاي اينگونه جنايات داده خواهد شد. تروريست ها و حاميانشان افرادي زبون و جنايتكار هستند كه بايد مجازات شوند.
 بخشی از دستآورد 33 ساله ی حاکمان غارتگر و  دین فروش وعوامفریب وویرانگر در شهر کرمان درختان کهن سال قط می گردد . در ریگان این استان در زمستان توفان شن 90 کیلومتر سرعت در ساعت  موجب قطع برق می گردد .
توفان شن با سرعت 90 كيلومتر در ساعت شهرستان ريگان در استان كرمان را درنورديد.معاون فرماندار ريگان ديروز در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: بر اثر وزش شديد اين توفان برق 12 روستاي اين شهرستان در منطقه «ده رضا» و «چاه ملك» در بخش مركزي قطع شدمنصور حسين پور» افزود: اين قطعي برق مربوط به پاره شدن سيم و سوختن فيوزهاي برق است.معاون فرماندار ريگان، ادامه داد: توفان به 10 دهنه پل خسارت وارد كرد و همچنين باعث كندي عبور و مرور در جاده ترانزيتي ريگان-چابهار شد.وي افزود: توفان به بخش كشاورزي نيز خسارت وارد كرد به طوري كه 300 هكتار از مزارع كشاورزي و 400 هكتار از باغ هاي اين شهرستان دچار شن گرفتگي شدند.معاون فرماندار ريگان خسارت اوليه توفان شن به فضاي سبز شهري را نيز 500 ميليون ريال برآورد كرد
شکایت جنبش دانشجویی (بسیج) از روزنامه اطلاعات و سایت خبرآنلاین به دستگاه قضایی
باز هم  استفاده کردن از سیاست نخ نما شده که در توطئه ی تهاجم واشغال سفارت انگلیس در تهران سوخت  که ریر عنوان تشکل دانشجوی بسیجی اکنون  از این سیاست استفاده شده است . برای اینکه نیاز بوده است  تا این تشکل اراذل اوباشانی  به بازی گرفته شوند  که در خدمت بسیج  است .در صورتی که  این ارگان شبه نظامی سرکوبگر خود زائده ی پاسداران کودتا گران می باشد و اینان بعنوان  اهرم چماق و نیروی فشار نخ نما شده  استفاده می شود . عجیب اینکه اکنون از اینان علیه ی یار قدیمی نجف نشین خمینی شیاد یعنی  آخوند دعایی و سردار پاسدار علایی خودی منتقد شده  بکار گرفته شده اند . چون بسیج برای  اجرای مأموریت ویژه شده اند که چرا  منتقدان ناپرهیزی کرده و گفته اند بالای پیشانی خامنه ای عمامه فتنه ونیرنگ و عوامفریبی است و روشنگری کرده و گفته اند نظام ولایت وقیح مشابه رژیم شاه یا بد تر از آن  می باشد؟
دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌‌ها از شکایت جنبش دانشجویی کشور از روزنامه اطلاعات و سایت خبرآنلاین به دلیل انتشار یادداشتی موهن به دستگاه قضایی خبر داد.به گزارش فارس علی جمشیدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل(!!) دانشگاه‌های کشور (بسیجی ها) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به یادداشتی که در تاریخ ۱۹ دی در روزنامه‌ اطلاعات و سایت خبرآنلاین منتشر شده است، گفت: از نگاه آنها  انتشار این یادداشت  در روزنامه اطلاعات و سایت خبرآنلاین و مقارن بودن آن با یادداشت که در سال ۵۶ علیه خمینی در روزنامه اطلاعات منتشر شد، ادامه همان راه و یک توهین بزرگ به انقلاب اسلامی و ملت ایران (منظور گروهی که به جان ملت ایران افتاده اند)است.این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد:‌ جنبش دانشجویی کشور از روزنامه اطلاعات و سایت خبرآنلاین به دلیل انتشار این یادداشت توهین‌آمیز به مراجع قضایی شکایت کرده و همچون گذشته تا پای جان برای تحقق رسالت انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.