گفت و شنود ديگ

دروغ نامه ی کیهان 26 دی- 95
گفت و شنود 
ديگ
دفاع سربازجو شریعت نداری با گفتمان لمپنی از اقدام صداو سیما برای لغو حضور عراقچی در صداو سیماو به ریشخندگرفتن  عباس عراقچی که چرا شرایط بازجویی در صدا وسیما زیر پوشش مناظره را قبول نکرد .

گفت: ديشب يک برنامه مناظره تلويزيوني در شبکه 3 سيما لغو شد.
    گفتم: چرا؟!

    گفت: يکي از اعضاي تيم هسته اي کشورمان گفته بود به شرطي در برنامه شرکت مي کند که هيچ منتقدي در طرف مقابل نباشد و يا روي خط تلفني برنامه حاضر نشود!

    گفتم: خب! اگر براي دفاع از برجام سخن قابل قبولي دارد چرا قبول نکرده هيچ منتقدي در برنامه حاضر باشد؟!

    گفت: اين دوستان ترجيح مي دهند در جاده يکطرفه رانندگي کنند و تنها به قاضي بروند!

    گفتم: يارو به همسرش گفت؛ ناهار را بياور که حسابي گرسنه ام و همسرش ديگ غذا را سر سفره آورد ولي طرف ضمن خوردن، اخم هم کرده بود. همسرش پرسيد؛ غذا خوب نيست؟ و طرف گفت؛ نه! اتفاقا خيلي هم خوب است. پرسيد، پس چرا اخم کرده اي؟ گفت؛ تعدادمان زياد است! همسرش گفت؛ فقط من هستم و تو و ديگ و طرف گفت؛ بهتر آن بود که من باشم و ديگ!