كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 26 دی - 95
    كيهان و خوانندگان
*38 سال است که پاسداران غارتگرو جنگ افروز نه ایران راتخریب وداغان کرده اند که عراق وسوریه ویمن ر ا تبدیل به مخروبه کرده اند .اما اکنون سربازجو شریعت نداری پاسدار اطلاعاتی که سخنگووکیل مدافع پاسداران جنگ افروز وغارتگر شده است. برای اینکه  در پیام قلابی و ساختگی اش این چنین از ارگان فاشیستی- پاسداران حمایت وبرای شان تبلیغ کرده وتوصیه نموده که باید برای نهادهای دیگر الگو شود:
 خداقوت مي گويم به جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، که در طرح قلعه سيمون سرپناهي ايمن و آرام براي خانواده هاي نيازمند بنا کردند، اميدوارم اين رفتار الگويي براي ديگر سازمان ها باشد. نه اينکه براي جلوگيري از موارد مشابه سنگ اندازي کنند.

    * خداقوت مي گويم به جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، که در طرح قلعه سيمون سرپناهي ايمن و آرام براي خانواده هاي نيازمند بنا کردند، اميدوارم اين رفتار الگويي براي ديگر سازمان ها باشد. نه اينکه براي جلوگيري از موارد مشابه سنگ اندازي کنند.
    2811021
    *
جشنواره فجر ذاتا بايد يک جشنواره ضداستکباري باشد. افرادي که درصدد سانسور جنايت هاي آل سعود در منطقه هستند و اجازه حضور فيلم با محوريت جنايت هاي آل سعود را نمي دهند، چه توجيهي مي توانند داشته باشند؟ مدافعان حرم براي خنثي کردن توطئه هاي آل سعود و رژيم اشغالگر صهيونيستي جان خود را فدا مي کنند آن وقت مسئولاني در حوزه فرهنگي سعي در تطهير آنان دارند!
    
شاملو
    *
حذف فيلم ضد آل سعود از جشنواره فجر بي حرمتي به داغداران فجايع در منا، يمن، سوريه، عراق، بحرين و... است. آيا نبايد به ارزش هايي که بابت آن ها خون داديم احترام بگذاريم و براي زنده ماندن آن ها ازهنر و رسانه کمک بگيريم؟!
    3866041
    *
چرا نمايندگان مجلس در مورد برجام بي حاصل از آقاي رئيس جمهور يا وزارت امور خارجه توضيح نمي خواهند که چرا درباره بدعهدي هاي دشمنان که به تحقير مردم مي انجامد پاسخ محکمي نمي دهند؟ آيا طلب حق مردم براي نمايندگان دغدغه نيست؟! اميدوارم با موضوع تحقير آميز جشن براي ورود يک هواپيما به کشور استيضاح وزير راه منتفي نشود.
    5898021
    *
وقتي مشخص شده است که برجام دستاوردي نداشته و نخواهد داشت چرا مسئولان باز هم بر آن تاکيد مي کنند! آيا وقت آن نرسيده است که يک بار هم به «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» فکر کنيم؟
    
ميناوند
    *
مبارزه با فساد يعني هيچ طبقه و فرد خاصي ازآن مستثني نشود و در برخورد با مفسدان تبعيض وجود نداشته باشد.
    0229041
    *
سرمايه هاي نظام اين مردمند که در روز تشييع پيکر آقاي هاشمي سنگ تمام گذاشتند مردم هستند که در صحنه ها حضور دارند و در غم و شادي يکديگر شريک هستند نه مديران اشرافي که حتي براي انجام وظيفه خود بيشتر اوقات نيستند و به اصطلاح در جلسه اند.
    
سرابي
    *
نسل جديد به طور طبيعي درک دقيقي از دوران جنگ و شهامت رزمندگان نمي تواند آن طور که ما انتظار داريم، داشته باشد. بدين خاطر ما نيازمند به روزرساني معرفي اين جانفشاني ها هستيم. دفن چند شهيد گمنام در دامنه قله دماوند، درست است که ممکن است زائر چنداني نداشته باشد اما مي تواند به عنوان نماد آزادگي و شهادت طلبي چون نگيني بر تارک بلندترين نقطه ايران زمين بدرخشد.
    0901021
    *
شهر اراک يک شهر صنعتي و آلوده است، کارخانه توليد آسفالتي که به تازگي در پشت شهرک صنعتي خيرآباد احداث شده است داراي آلايندگي بسياري است و حتي زمين هاي کشاورزي اطراف را تهديد مي کند. از مسئولين محيط زيست درخواست مي کنم قبل از اين که آسيب بيشتري به کشاورزي و هواي شهر وارد شود از فعاليت اين کارخانه جلوگيري کنند.
    34950918
    *
پله برقي پل عابر پياده ميدان هفت تير روبه روي مسجد الجواد(ع) چند ماه است که خراب است از شهرداري تقاضاي رسيدگي دارم.
    6139021
    *
استفاده گاه و بيگاه از سلاح گرم در شهرستان کارون اهواز باعث نگراني اهالي شده است. مردم توقع دارند با متخلفان از سوي نيروي انتظامي برخورد صورت گيرد. از مسئولين تقاضا داريم براي ريشه کن کردن اين رفتارهاي وحشت آفرين اقدامي موثر انجام دهند.
    96860916
    *
در اتوبان شهيد محلاتي از پل هفده شهريور تا دوربرگردان نبرد هيچ دور برگردان ديگري وجود ندارد. لذا در مواقع اوج تردد اين اتوبان به پارکينگ تبديل مي شود. از مسئولين تقاضا دارم نسبت به احداث يک دوربرگردان در بين اين مسير اقدام کنند تا از بار ترافيکي اين اتوبان کاسته شود.
    7472021
    *
کاميون ها با توقف طولاني مدت شان در تقاطع اتوبان حکيم- ستاري موجب سنگيني ترافيک مي شوند، از مسئولين راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي تقاضا دارم رسيدگي کنند.
    8645021
    *
حل مشکل آنتن دهي ضعيف همراه اول در مجيديه شمالي به رغم پيگيري هاي اهالي منطقه بي نتيجه بوده و اين مشکل به قوت خود باقي مانده است از مسئولين همراه اول درخواست رسيدگي دارم.
    
بيک
    *
تخصيص اعتبار ارزي براي ايجاد اشتغال وجود ندارد، رکود شديد بر اقتصاد و بازار کشور حکم فرماست مردم قدرت خريد مايحتاج روزانه را ندارند، قيمت موارد ضروري مثل گوشت همانند سکه لحظه اي شده است. آن وقت آقاي روحاني سخن از پرداخت وام مي کنند!
    88570919
    *
آمريکا بايد چگونه به برجام لگد بزند تا اصلاح طلبان و اعتداليون از خواب زمستاني بيدار شوند و خوش بيني به شيطان بزرگ را کنار بگذارند و به فکر جبران خسارت هاي وارده بيفتند.
    91070917
    *
فرهنگي بازنشسته هستم ولي مخارج دو فرزند متاهلم، هم به عهده من است. متاسفانه يارانه ام را قطع کرده اند. من که درآمد بيست ميليوني مديران را ندارم که ناراحت نشوم!
    08460919
    *
در خيابان کوهک در شهرک راه آهن تهران شاهد ساخت تعداد زيادي برج هستيم. متاسفانه هيچ فکري براي فضاهاي آموزشي و تفريحي اين همه واحد مسکوني در اين منطقه نشده است؟
    86050935
    *
وزارت آموزش و پرورش طي دستور العمل جديد براي رفاه حال فرهنگيان خدمات ويزيت را در تمام درمانگاه هاي وابسته رايگان اعلام کرده ولي چنين حقي براي فرهنگيان بازنشسته ديده نشده است. اين تبعيض آزاردهنده چگونه با منشور حقوق شهروندي آقاي رئيس جمهور سازگاري دارد؟
    81470919
    
پاسخ شرکت بهره برداري قطارهاي شهري تهران و حومه
    
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 23 آبان 1395 با مضمون حرکت قطارهاي خط پنج «به آگاهي مي رساند: به دليل رعد و برق و قطع برق محدوده تهران تا اتمسفر در مورخ 17 آبان 95 از ساعت 18:00 الي 21:30 ترافيک خط با اختلال مواجه و تمامي اعزام ها و دريافت ها از تهران و گلشهر خارج از جدول زماني انجام شد. در روز مورد نظر به جهت امکان تردد قطارها و انتقال مسافران در بازه زماني فوق در طول خط، برنامه خاص ترافيکي اجرا و دو قطار عادي و تندرو، از سکوي جنوبي تهران اعزام گرديد تا مسافران محترم را به مقصد برسانند