غرب سال نو ميلادي را در سايه وحشت از حملات داعش آغاز كرد

 اوین نامه ی کیهان 12 دی - 95
غرب سال نو ميلادي را در سايه وحشت از حملات داعش آغاز كرد
هديه سران غرب به ملت هاي شان
سربازجو شریعت نداری  زمانی تیتر صفحه اول اوین نامه اش را تهیه و تنظیم کرده است که هنوز خبر خونین تایت کلاپ استانبول رادریافت نکرده بود تا با ذوق و شوق و شعف بیشتر خصلت بازجویی و شکنجه گری ضد انسانی اش محور ناامنی درغرب  نمایش  دهد و با آدرس غلط دادن  مانورتبلیغاتی دهدو لغزخوانی کند.  در حالی که نقش ممتازو کلیدی رژیم وارونه ی ولایت فقیه در ناامنی و بی ثباتی منطقه  انکار کردنی نیست که با پیدایش داعش امتداد ناامنی  وبی ثباتی منطقه به غرب گسترش یافته است .  برای اینکه ادامه  سیاست 38 ساله صدور تروریسم وارتجاع وبحران به برون مرزو مداخله جویی درامورد اخلی کشورهای منطقه و همسایه است که موجب ناامنی وبی ثباتی شدید منطقه شده است.

مردم اروپا و آمريکا سال نو مسيحي را در حالي امروز آغاز کرده اند که ترس از حملات تروريستي باعث افزايش شديد و بي سابقه تدابير امنيتي در اين کشورها شده است.
    سرويس خارجي- امروز سال نوي مسيحي در اروپا و آمريکا زير سايه وحشت از حملات تروريست هاي تکفيري در حالي آغاز مي شود که که ده ها هزار پليس و نيروي امنيتي در حال آماده باش به سر مي برند و خيابان ها را قرق کرده اند تا جلوي هر گونه حملات تروريستي را بگيرند. 

    اين وحشت هديه اي است که آمريکا و دولت هاي اروپايي از بازار غرب آسيا براي ملت هايشان به ارمغان آورده اند. طي پنج سال گذشته اروپا و آمريکا هزاران تروريست تکفيري را از سراسر جهان جمع و به سوريه و عراق روانه کردند و از هيچ حمايتي از آنها فروگذار نکردند حال با شکست از جبهه مقاومت در سوريه و عراق بسياري از تروريست هاي چشم آبي غربي راهي اروپا و آمريکا شده اند و جشن هاي کريسمس زمان مناسبي است تا نيات شيطاني خود را براي کشتن بي گناهان عملي کنند. داعش پيش از اين تهديد کرده بود که در ايام کريسمس به حملات تروريستي دست خواهد زد. در اين ارتباط جمعه گذشته نيز خبري به نقل از منابع امنيتي ايتاليا منتشر شد مبني بر اينکه يکي از خطرناکترين تروريست هاي اروپايي داعش با 400 تن از نيروهاي تحت امرش راهي اروپا شده اند.

    طي ماه هاي گذشته ده ها عمليات تروريستي با صدها کشته و زخمي در سراسر اروپا اتفاق افتاده و هزاران نفر نيز توسط پليس به اتهام عضويت در گروه هاي تروريستي دستگير شده اند آخرين مورد اين اقدامات تروريستي بامداد يک شنبه دو هفته پيش بود که«کاميون وحشت»، به بازار خريد کريسمس آلماني ها در برلين هجوم برد و 60 شهروند آلماني را زير گرفت و در عرض چند ثانيه 12 تن را به کام مرگ فرستاد و 48 نفر را زخمي کرد.

    شبکه تلويزيوني پرس تي وي نيز گزارش داد نگراني از حملات تروريستي هزاران نيروي پليس و ارتش در شهرهاي پاريس، برلين، بروکسل، مادريد، رم و ديگر پايتخت هاي اروپايي مستقر شده اند تا از شهروندان به ويژه در مکان هاي پرتردد محافظت کنند.در شهر برلين، پايتخت آلمان که دو هفتۀ گذشته هدف حمله اي تروريستي قرار گرفت، پليس، مسيرهاي منتهي به دروازۀ براندنبورگ، يکي از بناهاي تاريخي اين شهر، را مسدود کرد و قرار است حدود 1700 مامور ديگر نيز در اين شهر مستقر شوند.پليس ضمن چيدن موانع بتني، خودروهاي زرهي را نيز در اين منطقه مستقر کرده و آتش بازي در برخي بخش هاي شهر ممنوع شده است.

    در شهر فرانکفورت، که مقر بانک مرکزي اروپا و بزرگترين فرودگاه آلمان را در خود جاي داده است، بيش از 600 نيروي پليس حفاظت از مراسم سال نو را بر عهده خواهند داشت. اين رقم نسبت به سال گذشته تقريباً دو برابر شده است.در شهرهاي رم، پايتخت ايتاليا، و ناپل واقع در جنوب اين کشور نيز ورود کاميون ها به مرکز شهر ممنوع شده است. در شهر ميلان، محل کشته شدن عامل حملۀ تروريستي برلين، نيز پست هاي بازرسي در مجاورت ميدان اصلي اين شهر - يکي از پربازديدترين اماکن گردشگردي - برپا شده است.نيروهاي پليس و ارتش همچنين در مکان هاي گردشگردي در شهر رم از جمله «کولوسئوم» مستقر و به سلاح هاي خودکار مجهز شده اند.

    در مادريد، پايتخت اسپانيا، بر تعداد نيروهاي پليس در حال انجام وظيفه 1600 نفر افزوده شده است. پليس همچنين با چيدن موانع در مسيرهاي منتهي به ميدان اصلي شهر، دسترسي به اين ميدان را محدود کرده است.

    مقام هاي بروکسل، پايتخت بلژيک، که چندماه پيش هدف حمله هاي تروريستي گروه داعش قرار گرفت، در فکر لغو کردن مراسم آتش بازي هستند.پايتخت فرانسه نيز که بعد از کشته شدن 130 نفر در حمله هاي تروريستي سال 2015 در وضعيت فوق العاده به سر مي برد، شاهد گشت زني نيروهاي تا دندان مسلح فرانسوي در مکان هاي گردشگري از جمله برج ايفل، طاق پيروزي و موزۀ لوور خواهد بود.بنا بر اعلام پليس فرانسه، حدود 90 هزار نيروي پليس و ارتش وظيفۀ حفاظت از جشن هاي سال نو را بر عهده خواهند داشت.

    پيش از اين مقامات جمهوري اسلامي ايران و برخي کشورهاي منطقه به آمريکا و اروپا هشدار داده بودند که روزي تروريست هاي مورد حمايت شان به کشورهاي غربي برمي گردند و با مردم اين کشورها همان کاري را مي کنند که با مردم منطقه کرده اند.